Het Royals topic

Ik heb hem er als tweede naam in gekregen bij onze dochter. Ik wilde heel graag een soort royal vernoeming. Dit klinkt zo veel meer loco koningshuisfan dan ik ben.

Al smul ik ook wel van zulke foto’s als hierboven.
En vind ik het sneu voor Amalia dat haar toekomst al vastligt. En dat er te veel geld heen gaat.

2 likes

Ik vind het zo sneu van Amalia dat haar studententijd wordt afgenomen door de bedreigingen. Ze leek er zoveel zin in te hebben om in Amsterdam te gaan studeren en bij een studentenvereniging te gaan.

27 likes

Ja ik ook. Kan me niet voorstellen hoe zij zich nu moet voelen.

1 like

Vooral ook heftig dat ze bijna niet meer buiten kan/mag komen. Lijkt me op die leeftijd echt vreselijk. Dat je (voor zo ver als dat in haar situatie uberhaupt kan) je gang wilt gaan, maar nu nóg meer beperkt bent dan anders.

1 like

Je ziet ook wel echt de emotie in dit filmpje. Dat meisje leeft al in een gouden kooi, maar nu dus écht.

3 likes

Is dit Máxima?

4 likes

Hahaha wat een schattige foto

3 likes

Ja

10 likes

Ik vind haar echt heel knap zonder make-up!

9 likes

Ik had haar echt niet herkend haha

4 likes

Wat leuk met bril!

3 likes

Deze ontvangst was zo niet de bedoeling hahahaha maar ze ownt het wel!

5 likes

Echt, love onze Max :heart:

1 like

Vast een afleidingstruc zodat er op het forum feminarum niet over haar accent gepraat zou worden!

9 likes

Zou dit niet zijn om weer eens wat meer relatable over te komen? Dat ze ook maar gewoon een mens is ofzo?

Spare dat ie de reserve kroonprins is ofzo?

2 likes

Pfoe, met de titel alleen al is de toon gezet.

15 likes

Op de foto kijkt hij al een beetje humeurig. Dat belooft weinig goeds…

2 likes

Over kinderen van koning(in)en wordt altijd gezegd dat ze “an heir and a spare” moeten hebben. Een troonopvolger, en een reservekind voor als er iets met de troonopvolger gebeurt.

3 likes

Wat een zeiktinus

3 likes