Het Royals topic

Hij lijkt een beetje een boze broer uit de middeleeuwen tijd die boos is omdat hij geen koning word hahašŸ˜‚

14 likes

Precies, en hij staat (stond) natuurlijk letterlijk bij bepaalde gelegenheden een treetje lager of achter zijn broer. Ik kan me best voorstellen dat dat wat met je doet en met je relatie met je familie (specifiek William) doet. Maar ben heel benieuwd, vooral omdat hij wat wilde veranderen toch? Maar dat mocht niet meer…

Ik dacht, laat ik eens kijken of ik hem op bol al kan bekijken/pre-orderen. Dat niet, maar we kunnen dit pareltje wel vast in de tussentijd lezen :joy: Misschien bestel ik deze wel voor mijn tweede kindje die in februari komt, aangezien dit handboek voor ā€˜every second sibling’ is :smiling_face_with_tear:

7 likes

Koningin Margrethe van Denemarken ziet er hier mooi uit!

1 like

Sodeknetter, niet echt een flatterende foto van Harry.

(zo, gebruiken we dat woord ook eens in de context van een man!)

8 likes

Hopelijk niet zoals de rozenoorlogen met die broers van York.

3 likes

Heeeeeel benieuwd naar dit boek! Misschien nog wel meer naar de audioversie die Harry zelf voorleest :heart_eyes:

4 likes

Awhh deze foto :smiling_face_with_three_hearts:

ik voel me hier altijd zo koningsgezind hahahaha

40 likes

Die mantel van Maxima is zo vet! Een van haar mooiste denk ik.

2 likes

Ja echt mooi! Had ook niet echt de foto gekozen waar hun kleding het beste te zien is

Zo’n soort outfit als prinses ariane draag ik ook weleens eigenlijk haha

10 likes

Haha ja herkenbaar. Een collega lacht me daar ook altijd om uit 🫠

Maar even. Ariane :scream: Wat een mooie dame zo! Het hele jongste kind lijkt er opeens af. Knapperd!

11 likes

Ariane is doormaakt echt een glow-up. Ze is prachtig!

4 likes

Aw haha WA lijkt echt een trotse vader

3 likes

Het jonge kind lijkt er opeens af

Eh :woozy_face:

Edit: oh wow ik reageer echt op iets van dagen geleden sorry

1 like

8 dec komt de documentaire van Harry en Meghan op netflix, ik ben heel erg benieuwd!

7 likes

De Queen is dood en zij gaan echt los. Love it. Beetje drama komen we de winter wel door

26 likes

Oh wow ik had even gemist dat dit kwam, wist alleen van het boek. Nou, ik zit 8 dec klaar :popcorn::popcorn::popcorn:

4 likes

Ik begrijp bij hun niet zo goed dat ze het liefst in de anonimiteit willen leven, maar nu zĆ©lf steeds het publiek opzoeken. Houd je dan ook lekker op de achtergrond. We weten na het zien van The Crown wel hoe toxic het hele ā€˜instituut’ is.

10 likes

Ze willen niet in de anonimiteit leven, dat hebben ze nooit gezegd. Ze willen privacy en zelf kunnen bepalen wat ze de openbaarheid in brengen, zonder dat insiders van het paleis van alles lekken zonder hun toestemming.

18 likes

Ze willen geen anonimiteit/teruggetrokken bestaan, Harry heeft zelf gezegd dat zijn leven altijd in het teken zal blijven staan van ā€˜public service’. Maar wat ze wel willen is eerlijk behandeld worden en dat er kloppende informatie naar buiten komt/leugens ontkracht worden.

10 likes