Het "Sjurrr, hoe moet ik dit veganizen?" topic

O ja ziet er goed uit! Maar geen idee of er een Milky Way-recept in staat.

Haha dat hoop ik toch wel :’)! Maar ken niemand die hem heeft…

Misschien the happy pear? Die hebben wel een twix gemaakt.

Oef, ik moet zeggen dat ik al 20 jaar geen Milky way heb gegeten :sweat_smile:

Maar ik vind het wel leuk om eens wat te proberen hoewel ik dus niet kan garanderen dat het hetzelfde smaakt :wink:

Ik heb een recept maar dat vereist wat speciale ingredienten. Dus ik ga even kijken of ik het wat kan versimpelen :slight_smile:

1 like

Ik heb net online vegan kippenbouten besteld:

https://www.veggiedeli.nl/webshop-overzicht/vleesvervangers/vantastic-foods-kippenbouten-5-st-250g

Zal je een review geven als ze binnen zijn, heb wel goede ervaringen met het merk :slight_smile:

4 likes

Ik heb je mozzarella gemaakt. Holy shit, ZO goed. Heb twee varianten gemaakt, eentje met edelgist en eentje zonder. Vond zonder in eerste instantie lekker maar vond later die met ook wel heel lekker.
Ik ben bij mijn ouders dus had een fijne keuken en ben zo lekker bezig geweest. Was leuk om te doen en iedereen vond het lekker! Dankjewel voor het recept, ga ik zeker weten nog een keer maken. En mijn moeder is binnenkort jarig en wil het dan ook maken voor als er wat bezoek komt :slight_smile:

4 likes

Oh dat ziet er goed uit! Kun je dat alleen online bestellen of zijn er ook verkooppunten?

Sjurrrr kun je seadas namaken? :innocent:

Wat zijn dat?

Sardijns dessert, soort gefrituurde kaaspakketjes met honing.

Dat klinkt fucking goddelijk :heart_eyes:

1 like

Daarom, het moet geveganized worden.

Ok, ik ga het proberen maar dan moet je wel hier de verschillende iteraties komen testen…

1 like

Deal.

Zwaar leven hè :innocent:

Wauw, ben echt lui wat betreft koken tegenwoordig, maar hiervan ga ik echt dingen uitproberen!

Ik heb ooit eens iets gegeten waarin (gemixte?) aubergine zat, waarvan ik serieus twijfelde of het nu aubergine was of gehakt. Enig idee hoe je dit kan bereiken en hoe je dit dan moet kruiden bijvoorbeeld? Dan bedoel ik bijvoorbeeld in een gerecht als gevulde paprika. Met bv. Quorn-gehakt vind ik dit niet echt lekker omdat de structuur van die Quorn totaal niet te vergelijken is met die van gehakt.

Woooowww ik ben echt onder de indruk van dit veganizen. Serieus, hoe weet en kan je dit allemaal?! :eek:

2 likes

Precies dit. @anon76889665 Ik vind dit zo leuk om te lezen! Ik ga gauw je mozzarella recept uitproberen :slight_smile:

Sjurr, ik wil jouw vegan brie recept.
Ofnouja mijn moeder wil dit maken