Ik dacht hier echt vanmiddag nog aan ben ook benieuwd
Thx! En je schreef 3d professional, bedoel je dan deze Crest 3D Whitestrips Professional Effects bestellen in NL/België
Of die met een lichie
Nee ik schreef professional effects! Die inderdaad, zonder lichie. En ik doe altijd zonder doos dan krijg je t in een ziplock ding en past t door de brievenbus.
Er zelf bij verzonnen Grazie
Ik wil weer whitestrips van Crest in huis hebben. Normaal koop ik ze gewoon in de US, maar hat duurt te lang voordat ik daar ben. Zijn er toevallig forummers die ze bestellen bij een webshop en zo ja, welke? Ik wil geen Chinese troep opgestuurd krijgen.
Is hier nog een paar dagen geleden besproken
Oh top, thanks! Ik ga snel lezen.
Nou ik heb vanochtend gebeld en stond huilend bij de tandarts… moet een wortelkanaal aan mijn kies die 4 kanalen heeft… Ik kon nog geen afspraak maken want tandarts zit vol, dus ik wordt straks terug gebeld met opties, dus dat is lief.
Het was letterlijk de kies achter de behandelde tand van het gaatje, heeft niks met elkaar te maken.
Dus nu ben ik een groot wrak en zo verdrietig omdat ik wéér een grote behandeling moet doen en mijn angst weer zo ontiegelijk groot is.
Iemand de tip voor een goed werkende whitening tandpasta? Ik gebruik al een tijdje die van crest maar die is niet in Nederland te koop.
Ik heb de afgelopen weken ook een doosje crest whitestrips gebruikt maar het idee dat die mijn tanden deze keer niet zo wit heeft gemaakt als ik had gehoopt. Twijfel erover of ik het 2e doosje er meteen achteraan zal gebruiken. Je mag max 2 doosjes per jaar geloof ik.
Ik weet niet of het een optie is qua locatie of wellicht zit je er al maar is een angst-tandartspraktijk een optie?
Zit ik al bij, het zit zo erg mentaal in mijn hoofd want het gaat daar goed, ze plannen extra tijd voor me in etc. Ik ben ook al langs het ziekenhuis geweest voor zo’n angst traject. Dus wel oprecht alles geprobeerd.
bedankt wel voor je tip!
Hoe is het gegaan?
Mijn voortand bleef chippen door zuuraanslag dus heeft de tandarts gister achter mn tanden een laagje composiet (denk ik?) aangebracht en mn tanden onder weer recht gemaakt. Het ziet er geweldig uit maar heb vandaag met praten een tand best wel hard geraakt met mn ondertanden. Heeft iemand hier ervaring mee? Is t een kwestie van wennen met praten of zijn ze dan nu gewoon ‘te dik’?
Uiteindelijk wortelkanaal gehad van 4 kanalen, maar geheel pijnloos gelukkig!
Wat goed, hopelijk helpt het dat dit meeviel met je angst voor de tandarts
Zou hier even mee terug gaan. Misschien dat het wat aangepast moet worden.
Kan millimeter werk zijn soms. Is niet fijn om met zoiets gewoons als alleen met praten op je tand keihard te bijten.
Dankjewel! Heb sowieso woensdag een afspraak voor een check en ga het dan zeker even aankaarten.
Ik heb me gisteren ingeschreven bij een nieuwe tandarts hier vlakbij. Ik zat echt al heel lang bij mijn oude maar zat daar niet echt lekker of zo. Gisteren was ik er om iets te laten verhelpen maar dat werkte ook niet en ik merkte dat ik echt niet weer terug wilde.
Ik vind het best spannend, want ben toch bang dat een nieuwe tandarts ineens van alles aan te merken heeft op je gebit. Maar moet zeggen dat ik wel een goed gevoel heb overgehouden aan het gesprek met die praktijk. Ben benieuwd…
Klinkt als goede beslissing! Ik heb me ook net ingeschreven bij een nieuwe tandarts. Huidig tandarts zit ik nu 2 jaar bij en voor de jaarlijkse afspraak zijn ze echt prima, maar had 2 maanden tandvlees problemen en ik was echt enorm teleurgesteld over hoe onbereikbaar ze waren…. En het was irritant dat ze op vrijdag gesloten waren, dus op naar de nieuwe praktijk om de hoek.