Na een hele avond inlezen heb ik ook het een en ander besteld. En ik heb ook andere producten die in dit topic worden genoemd. Ben benieuwd!
Ik ben nu namelijk zo slecht in m’n huid verzorgen, ik haal m’n make up er af met zo’n 2 in 1 reiningsolie en smeer als dagcreme en nachtcreme uiercreme. Niet gek dus dat ik zowel een schrale huid als onderhuidse onderstekingen heb. Ik gebruik trouwens wel SPF maar niet dagelijks.
Mijn routine vanaf dat ik m’n producten binnen heb
ochtend:
Reinigen met tonic (etos hypoallergeen)
Hyaluronic Acid 2% + B5
Natural moisturizing factors + HA
Gezichtscreme decubal
SPF 50 biodermal (ook al is het winter, maar ik heb geen factor 30 in huis en al die nieuwe producten vond ik even duur genoeg)
vraagje: is het dubbel om na die moisturizer ook nog gezichtscreme te gebruiken?
avond:
oogmakeup reinigen met jojoba olie
gezicht reinigen met decubal reinigingsmelk
tonic
Hyaluronic Acid 2% + B5
TO arganolie
gezichtscreme decubal (of is dit dubbel na die olie?)
Nu heb ik in m’n enthousiasme ook nog de Granactive reinoid in squalane gekocht. Niet voor elke dag had ik bedacht maar 2x per week 's avonds. Voor de gebruikers: waar voegen jullie deze toe in je routine? Ik dacht na de Hyaluronic Acid, of misschien in plaats van.
En ik las ook dat het goed is om niet alles in een keer toe te voegen aan je routine, maar ik heb nu geen routine en wat ik nu doe is ook niks natuurlijk. Ik begin wel vast met de andere producten voor m’n bestelling binnen komt en hoop dat m’n huid dan al iets opgeknapt is.