Het The Ordinary / Deciem topic

Haha ik heb vandaag mijn eerste Ordinary bestelling opgehaald bij de Douglas! De vrouw van in de 50 die me hielp maakte de besteldoos open om te checken of de bestelling klopte, en ineens stopte ze en zei ze ‘HEE dit spul gebruikt mijn dochter ook!’. Ze hadden het blijkbaar (nog) niet in de winkel zelf, dus die vrouw helemaal enthousiast haha, vroeg ze ‘mag ik effe in die doosjes kijken hoe het eruit ziet?’. Dus wij stonden samen die doosjes open te maken en die flesjes te bekijken, nou die en die had haar dochter ook en die was helemaal enthousiast hoor, en wat leuk dat Douglas het nu ook verkocht. Ik denk zomaar dat dochterlief binnenkort blij wordt gemaakt door mam en haar medewerkerskorting ;).

11 likes

Dit is zo schattig, ik vind vaker dat je leuke praatjes kan maken met douglasmedewerkers. Slimme move van Douglas, ga daar binnenkort maar eens mijn eerste TO-product kopen. Een retinoid wil ik gebruiken, iemand nog advies welke? Ik heb een heel gevoelige huid helaas…

1 like

Zou braaf beginnen met de granactive retinoid 2% in squalane. Kun je altijd verder opbouwen, maar deze is het liefste voor je huid.

1 like

Dank, ik zat hier zelf ook al aan te denken, ga ik doen!

Hi,

Mega late reactie haha.

Las net je berichtje over de niacinamide poeder en vroeg mij af hoeveel je precies toevoegd aan je toner?

Heb zelf net een pot poeder besteld namelijk :slight_smile:

Haha oké, goed om te weten! Ik heb nu mijn potjes Hyaluronic Acid 2% + B5 Hydration Support + Retinol bijna op en merk ook geen verschil :frowning_face:

Iemand ervaring met de SPF?

Ik heb de spf 30 nu een paar keer gebruikt en ik merk vooral dat je ‘m heel goed moet uitsmeren om geen witte waas te krijgen. Ook worden droge delen van mijn gezicht ontzettend geaccentueerd, velletjes worden dan wit. Verder is ie niet vet, dat vind ik echt een pluspunt voor vette delen van mijn huid.

Ik heb een gemende huid, wat vettere T-zone, grove poriën en onderhuidse bultjes op m’n wangen.

Jarenlang heb ik Paula’s Choice gebruikt en de laatste maanden producten van Image skincare. Omdat ik van die laatste niet echt resultaat zag en op m’n budget moet passen heb ik gister een aantal producten van TO gekocht. Dit is hoe m’n routine er nu uitziet, ben erg benieuwd hoe en wanneer ik resultaat zie.

Ochtend:
La Roche Possay - Effaclar purifying foaming gel
Pixi - Glow Tonic
Paula’s Choice - BHA 2% liquid exfoillant
The Ordinary - Hyaluronic acid 2% + B5
La Roche Possay - Anthelios shaka fluïde SPF 50

Avond:
La Roche Possay - Effaclar purifying foaming gel
Pixi - Glow tonic
Paula’s Choice - BHA 2% liquid exfoillant
The Ordinary - Granactive Retinoid 5% in squalane
The Ordinary - Vitamin C suspension 23% (deze mix ik met de Hyaluronic acid zodat het niet zo’n korrelige supstantie wordt)

2x per week:
AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution

Die Vitamin C Suspension gebruik ik sinds kort ook met de Hyaluronic acid en het werkt veel beter!

Heb jij trouwens verschil gemerkt met de nieuwe anthelios shaka fluid ten opzichte van de oude anthelios variant?

1 like

Als ik met mijn vinger over mijn voorhoofd heen ga is het niet glad, maar voel ik allemaal mini bolletjes lijkt het wel. Heeft iemand de tip hiervoor?

Ik ben van mezelf al heel bleek dus een witte waas heb ik niet zo’n probleem mee. Misschien de volgende keer maar eens bestellen (of wachten totdat de spf 50 er is). Bedankt voor het reageren!

edit: is de textuur dun genoeg om het makkelijk uit te smeren?

1 like

Mwah, dat valt tegen, redelijk dik!

Hmm dat vind ik dan weer een nadeel :frowning:

Weet iemand of ze bij Douglas testers in de winkel hebben?

Gebruikt iemand de cafeïne oogcreme en zie je er een effect van? (Dus minder moe/wallen)

Ik heb het een tijd geprobeerd maar gaf geen enkel verschil. Maar ik had ergens gelezen dat het voornamelijk werkt om vocht af te drijven onder de ogen, en niet zozeer voor de donkere kleur. Dus mijn verwachtingen waren blijkbaar niet waar het middel voor was.

1 like

Misschien iets van een exfoliator? Ik vind de Glyrcolic acid tonning Solution erg prettig.

Hi,

De Shaka fluid gebruik ik pas sinds 3 weken dus ik merk geen verschil. Maar las wel dat ie is vernieuwd?

Enne wat betreft de Vitamin C, ja probeerde m eerst puur op m’n huis maar dat was geen succes haha. Icm met de Hyaluronic acid werkt ie echt top!

Ik gebruik hem soms als ik dikke ogen heb en ik heb het idee dat ie dan wel wat doet. In elk geval voel ik mijn huid een beetje ‘strak trekken’.
Geen ervaring in geval van donkere kringen

1 like

Ik heb die ook, maar hoevaak gebruik jij die? Ik deed een tijdje om de dag, maar zag niet veel verschil