Hi allemaal! Ik heb dit hele topic + andere info doorgespit en een lijstje gemaakt met wat ik aan OT producten wil bestellen. Ik wil even met jullie checken wat jullie er van vinden, want ik kom er niet 100% uit.
Ik heb een vrij droge / vochtarme huid, vooral in de winter. Maar sowieso altijd wat droge plekjes, vooral mijn neus zit altijd vol velletjes. Mijn huid is redelijk gevoelig en naast wat onderhuidse bultjes heb ik altijd wel wat roodheden of plekjes. Ik wil mijn huid wat beter gaan verzorgen, egaler maken (in kleur en structuur) en stralend houden. Op het moment gebruik ik garnier micelair water voor droge of gevoelige huid en een garnier facewash die wat uitdroogt maar dat is zo weg als ik moisturizer aanbrengen. Daarvoor gebruik ik embryolisse. Verder smeer ik af en toe biafine en scrub ik wel eens met olie-achtige scrub van LâOrĂ©al.
Mijn winkelmandje bevat tot nu toe:
Hyaluronic Acid 2% + B5
Azelaic acid Suspension 10%
En caffiene solution, omdat ik vaak wat dikke ogen heb.
Zit ik hiermee in de goede richting? En zijn er dingen die jullie nog sowieso zouden toevoegen? Misschien een peeling? Mijn moisturiser en micellair water blijf ik opzich graag gebruiken, maar ik sta open voor aanvullingen