Het The Ordinary / Deciem topic

Net op fb:

Let me start by answering the most common question we expect here: Suncare is coming (partially) this week. The exciting objects in this video are a couple of months away (unless you’re a :monkey: at heart and certified by us :stuck_out_tongue_winking_eye: in which case you’re possibly already using them). :heart:

1 like

Leuk!! ik zie dat het ergens eind augustus zal openen. Lijkt me toch prettiger om een keertje in de winkel te gaan kijken

1 like

De Granactive met 5% zit in Squalane, dat is al een olie substantie. Als ik je mag adviseren, kies voor de Granactive emulsie en een aparte olie. Dan kun je zelf kiezen wanneer je olie wil toevoegen aan je routine.

1 like

Rustaaaag, ik zou ff afwachten tot je het pakketje echt ontvangt.
Dit is mij ook overkomen, hele dag thuis gebleven en het pakketje kwam toen 2 dagen later pas.

Ik kom er net achter dat ik in 1 maand een heel flesje Niaciamide + zink heb opgemaakt :exploding_head:
Heb net een nieuwe besteld en toen zag ik dat m’n laatste bestelling op 22/05 was… dus echt een maand geleden en hij is echt bijna bijna op.

Heeft wel echt een wondertje verricht hoor voor m’n huid, vandaar dat ik het ook 2x per dag gebruik.

1 like

Oe, die heb ik ook nog staan. Snel proberen!!

Heb je ook echt meer onzuiverheden? Het kan dat doordat je bovenste huidlaag dunner wordt en de talgklieren worden “schoongemaakt” er meer vrij talg op je huid is gekomen… je zou iets van een toner kunnen toevoegen om het vrije talg te absorberen. En hoe lang is een tijdje? [quote=“instantramen, post:30, topic:1022, full:true”]
Gebruik al een tijdje de salicylic acid maar heb juist het idee dat m’n huid er wat onzuiverder en vetter van wordt? Terwijl het volgens alle ‘huidregeltjes’ echt het ideale product zou moeten zijn voor mijn huid :frowning:
[/quote]

Ik heb een hele andere huid hoor, maar bij mij ging het na 2 of 3 keer niacinamide smeren al beter. Niet eerst slechter.

Misschien komt het doordat je 3 producten tegelijk hebt geïntroduceerd en dat dat even een te grote stap was voor je huid?

1 like

Ik heb m’n eerste bestelling geplaatst!! Ben heel benieuwd, ik hoop echt dat het iets doet. Er zijn nu ook een paar zonneproducten dus ik neem me voor me vanaf nu ook dagelijks te beschermen. Verder heb ik Hyaluronic Acid 2% + B5 + Granactive Retinoid 2% Emulsion besteld.

Ik ben zo benieuwd naar de suncare! Wil je misschien laten weten hoe het bevalt, als je hem binnenhebt?

1 like

Ja natuurlijk! Ik ben zelf ook echt benieuwd, ik hoop echt op een zachte zonnebrand die niet ‘rult’ en zacht maar niet vettig is
M’n huid is de laatste tijd best wel droog dus ik ga duimen dat het van deze producten wat opknapt

1 like

Thanks!! Ja dat rullen is echt vervelend! Ik gebruik nu biodermal maar daar zit helaas parfum in. Hopelijk is die van the ordinary goed want ze hebben ons lang laten wachten haha

1 like

Eerste indruk van de zonnebrand is goed! Smeert een beetje stroef uit maar is zacht op de huid. Niet plakkerig en niet rullend.

2 likes

Klinkt goed, thanks voor het laten weten! Draag je er ook make-up overheen?

Nee dat niet! En ik heb ook geen foundation in huis dus kan het helaas niet voor je testen!

1 like

Voor mensen die net als ik vlakbij de Duitse grens wonen, het is nu te bestellen bij Douglas! En dan kun je het gratis naar de winkel laten bezorgen en daar ophalen :grin: https://www.douglas.de/The-Ordinary/index_b5494.html

2 likes

Nadere update: mijn huid lijkt een beetje vettig te worden en ik had wat puistjes?
Alle drie de producten zijn alleen wel nieuw voor me dus misschien moet m’n huid eraan wennen. Ik zit ook te denken om er dan de eerste tijd twee te skippen om ze één voor één te testen en te kijken aan welke het ligt
Iemand die ook puistjes kreeg van Hyaluronic Acid 2% of B5 + Granactive Retinoid 2%? (want de zonnebrand is er pas net dus die zullen de meesten nog niet uitgebreid hebben getest)

Ik zou ze sowieso 1 voor 1 introduceren, dat is altijd beter. Ik ben verder absoluut geen fan van hun hyaluronzuur (geen van beide), mijn huid werd er heeft.onrustig van. Met de retinoid heb ik geen ervaring.

1 like

Voor mij heeft de combinatie azalaic acid en niacinamide veel geholpen met mijn (rosacea) roodheid

Welke exfolianten gebruiken jullie? Ik twijfel over die 30% aha met BHA, diepere peeling klinkt goed maar weet niet of het voor mijn huid too much is

Wat voor huidtype heb je? Ik heb een vochtarme huid en kan hem goed hebben