Zo leuk hoeveel je inmiddels weet, en hoe je je kennis deelt hier! En ik herken zoveel van wat je zegt, dat je veel leert door te lezen en goed naar onderzoek te kijken.
Mijn beste ervaring met Hyaluronzuur is niet met de van TO, die vind ik plakkerig en niet zo fijn. Maar de toner/essence van Hada Labo Gokujyun Lotion vind ik wel heel fijn. Dat is een vloeibare lotion, maar met veel viscositeit, waardoor je die makkelijk kunt aanbrengen. Dit breng ik aan na cleansing en voor serums, en is een lifesaver in de winter. (hier meer info over de lijn: https://btyaly.com/articles/is-hada-labo-lotion-the-best-hyaluronic-acid-product-on-the-market/)
En @marley hoewel ik heel erg van NMF van TO houdt in de zomer, is het niet voldoende voor mij in de winter. Bovendien is het niet zoân mooie creme, het klopt dat het een beetje korrelig aanvoelt. In de winter gebruik ik liever een dagcreme met niacinamide en op dit moment gebruik ik met plezier een creme van Dr Leenarts (te krijgen bij Etos).
@Afstandsbediening20 Ik ben overgestapt inderdaad. Was per ongeluk, vriendin had het verkeerde potje gekocht en ik had dat niet gezien. Ik verwachtte er niets van, maar na een maand voelde ik dat mijn huid nog zachter werd. Maar de gewone Buffet is ook al heel goed. Ik koop nu wel die met Copperpeptides, omdat ik heel lang doe met zoân flesje en ik resultaat zie.