Het The Ordinary / Deciem topic

ik heb het net even uit nieuwsgierigheid gecontroleerd maar ik ruik niks!

1 like

Bij mij werkte het totaal niet om na die peeling solution de hyaluronic acid te gebruiken, was veel te heftig en kreeg er rode plekken van

Klinkt goed!

Ben ook echt dol op producten met niacinamide!
Wat voor huidtype heb je zelf dat ze dit hebben geadviseerd?

En waar heb je dit besteld? Op Dou.glas is dit allemaal uitverkocht :frowning:

The ordinary heeft gewoon een eigen website waar je kan bestellen!

1 like

Ik vond het een vislucht hebben. Bovendien reageerde mijn huid heel heftig, dus heb het weer uit mijn routine gegooid.

Goed om te weten, ik ga het eerst maar zonder proberen. Twee zuren achter elkaar op mijn huid lijkt mij vrij heftig.

@HotMomma Ik heb een vrij vette T-Zone en veel acne + grote poriën. Op basis daarvan hebben ze deze routine geadviseerd. En ik heb besteld bij Deciem zelf. Wilde het eigenlijk bij beautybay doen, maar de peeling was niet op voorraad en wilde het zsm hebben :see_no_evil:

1 like

Welk vitamine C zouden jullie aanraden? Al paar keer in verdiept maar ik kom er gewoon niet uit.

Ik gebruik nu Hydralonzuur en niacimide. Verder eigen creme. Huid is prima maar soms wat dof

Vroeger wel eens een Creme met vitamine c gebruikt en toen vond ik mijn huid echt heel mooi dus wil weer proberen.

Welke kan ik dan het beste kopen van the ordinary? Mijn huid reageert slecht op siliconen dan krijg ik puistjes dus die met siliconen valt volgens mij al af.

Heb vandaag de reiniger gebruikt, erna niacinamide en HA en een dagcreme opgedaan (van olaz). Maar nu is het aan het pillen (heet dat zo)?

Gisteren alleen gereinigd + niac, en toen had ik het probleem niet. Doe ik iets fout?

1 like

Dit had ik eerst ook… Bij mij hielp niet teveel product gebruiken en goed in laten trekken voordat je je crème gebruikt.

2 likes

Ik vind de Ascorbyl Glucoside 12% echt een heel fijn serum, zeker een goede start voor een Vitamine C product.

1 like

Weet iemand of de salicylic acid solution nog ergens verkrijgbaar is online? Ik heb al op verschillende sites gecheckt maar het is overal uitverkocht. Van TO zelf kreeg ik te horen dat ze aan het herformuleren zijn en nog geen datum hebben voor de restock.

Of als iemand een goeie vervanger weet in dezelfde prijscategorie?

Niet in de dezelfde prijscategorie, maar de BHA liquid van Paula’s Choice is misschien nog wel beter dan die van TO. Ik heb de mini van 30 ml (voor 11 euro) en ik gebruik niet iedere dag, maar alleen op momenten met puistjes en de dagen erna. Werkt erg goed.

1 like

azalaic acid? Ik kreeg daar een heel effen huid van, maar volgens mij ook wat puistjes (maar ik weet het niet zeker, kan ook het moment van het jjaar zijn, ik ben aan het experimenteren)

Ik had het alleen op mijn neus en dan helpt salicylic acid heel goed. Zie post boven de jouwe voor product van Paula’s choice.

Vraagje

Ik gebruik nu al een tijdje de producten van the ordinary en ben er heel tevreden over! Ik heb de volgende routine in de avond:

Reiniging
Glycolic Acid 7% Toning Solution
Hyaluronic Acid 2%
Vitamin C Suspension 30%
Natural Moisturizing Factors + HA

Op zich helemaal prima, mijn huid is super zacht. Maar ik heb sindsdien wel veel mee eters. Mijn theorie is dat mijn huid dunner is door de exfolierende producten oneffenheden dus oppervlakkiger worden. Ze zijn ook niet suuper duidelijk aanwezig, alleen als ik echt met mijn neus tegen een spiegel ga staan. Wat ik dus wel regelmatig doe want ik vind het heel irritant haha. Meer mensen hier last van?

Ik zocht deze post terug en ik kom er nu pas achter dat ik all die tijd mn olie en azelaic acid omwissel?? Waarom heb ik mezelf dat verkeerd om aangeleerd?


Ik heb dit besteld bij Deciem.
Lactic Acid en Glycolic Acid zijn voor mij nieuw. Vitamine C gebruikte ik de siliconen variant maar die vond ik mwah. De rest gebruikte ik al. Ik combineer dit met Embryolisse lait-creme concentre als dagcrème.

1 like

Ik heb niacinamide besteld als aanvulling op wat ik nu gebruik (hyaluronic acid, squalane en de moisturizer). Ik heb er nu deze routine van gemaakt, ben heel benieuwd of ik veel verschil ga merken!

AM
Cleanser
Niacinamide 10% + Zinc 1%
Squalane

PM
Cleanser
Hyaluronic Acid 2% + B5
Niacinamide 10% + Zinc 1%
Natural Moisturizing Factors

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan! Heb in januari 300 euro uitgegeven aan skincare van Image en dat gaf ook niet het gewenste resultaat dus ik was er helemaal klaar mee. Kijk er echt naar uit, zelf een beetje experimenteren.

Kan iemand mij verder helpen? Ik heb al een tijdje onwijs veel last van mijn huid. Wel vaker gehad maar normaal krijg ik hem wel rustig maar dat lukt me dit keer niet.

Ik heb een hele vochtarme huid lijkt het. Overal komen de velletjes los en hierdoor zijn de reeds aanwezige fijne lijntjes, nu ineens geen fijne lijntjes meer. Mijn fronsrimpel is onwijs aanwezig ineens. Daarnaast heb ik ook veel last van mee-eters en de bijbehorende puistjes. Door de droge huid worden dit hele lelijke schilferende plekken.

Ik heb al een aantal producten van TO in huis en gebruik die ook. Op dit moment alleen nog maar de hydraterende producten omdat ik niet weet wat nu verstandig is. Kan iemand mij advies geven over welke producten te gebruiken?