Het The Ordinary / Deciem topic

Het hangt een beetje van je reiniger af. Is die niet te aggressief? En probeer eens de Niacinamide door de NMF te mengen. Het is nogal een hoge concentratie, als je huis er er niet goed tegen kan, helpt verdunnen nog wel eens.

1 like

Ik ben op zoek naar een goede huidverzorgingsroutine, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen… kan iemand me dingen aanbevelen en vertellen wat het is/doet? Ik heb een volwassen vette huid met onzuiverheden en grote poriën (helaas).

Dankje! Ik moet nog investeren in een goede reiniger… tips? Gebruik nu met name micellair water van Garnier.

Van dat spul krijg ik ook last. Miscellair water moet je eigenlijk helemaal verwijderen, dus met water afspelen. Jhr kunt bete kiezen voor een melk- of zachte foamreiniger. Decubal en Zarqa zijn goed merken, Olaz heeft uitstekende twintigers, en ook Kruidvat eigen merk. Let vooral op de ingrediënten!

1 like

Ik wil graag hyaluronzuur aan mijn routine toevoegen. Iemand ervaringen met het hyaluronic acid 2% of de Natural Moisturizing Factors + HA? Of toch kiezen voor Hylamide?

Super, dankje! Ik ga erna kijken

Die NMF vind ik heel fijn, de losse hyaloronzuur rult bij mij heel erg

1 like

Ik vroeg me af of je die doorzichtige flesjes (bijv. niacinamide, glycolzuur, salicylzuur) gewoon los in de badkamer kan bewaren? Ik bewaar ze nu in hun doosje, omdat ik dacht dat ze niet in aanraking mogen komen met licht (waar Jetske het altijd over heeft), maar is natuurlijk superonhandig om die flesjes er steeds weer in en uit te doen.

De flesjes die getint zijn mogen idd niet in aanraking komen met licht, dus daarom zijn ze getint.
Bij de doorzichtige is dat volgens mij niet het geval. Ik heb er in ieder geval niets van gemerkt.

2 likes

Top! Ik wil hem graag proberen, hoop dat ik er geen puistjes van krijg maar dat ik met elke moisturizer wel een gok bij mij

Als ik salicylzuur 2% en niacinamide 10% + zinc 1% wil gebruiken, kan ik dit dan tegelijk doen, of het beste een savonds en de ander sochtends? En als het wel samen kan, welke moet dan eerder? Ik lees op internet veel verschillende dingen, dat het niet kan en elkaar vermindert in werking, maar ook mensen die het wel doen.

Eh wat?

Serieus???

1 like

Huh? Als ik naar deciem.com ga krijg ik ook alleen een rood scherm (maar ben mobiel, wellicht dat het daar aan ligt)

Op de laptop hetzelfde hoor… en als paginatitel een pi-teken :woman_shrugging:t2:

Bij mij doet ie het gewoon? Ik was me al zorgen gaan maken omdat mijn niacinamide bijna op is

De website van TO deed het bij mij ook, maar deciem zelf niet. Doen beide het bij jou? Las net iets dat alles dichtgaat vanwege ‘criminal activity’.

1 like

Oh ja, je hebt gelijk! Ik kan wel gewoon bestellen zou dat gewoon veilig zijn?

1 like

Geen idee, twijfel erg of ik nog wat zal bestellen. Vind het toch een beetje riskant. Maar als het nog gewoon kan… Ze zullen vast nog genoeg voorraad hebben:p

Neeeee :cry: Heb vanmorgen nog een hele grote bestelling gedaan, hoop dat dit nog wordt geleverd. Zou dit niet gewoon een publiciteitsstunt zijn ofzo? Die gast heeft toch al vaker gekke dingen geroepen?

1 like