Het The Ordinary / Deciem topic

Ik wil ook bestellen, maar durf niet haha. De winkel in Amsterdam is ook gesloten pfff. Heeft iemand ervaring met beautybay? Zag dat zij ook de producten van the ordinary verkopen.

Shit heb vandaag ook net vanalles besteld. Lijkt me niet dat ineens mijn paypal leeggeroofd wordt of wel

Ik heb op hoop van zegen besteld. #daredevil

1 like

Ik heb er wel eens wat besteld, was doodsbang vanwege alle slechte verhalen maar alles was op tijd aangekomen

Wat een drama trouwens zeg, ben net zo blij met mn producten??? WIlde ook andere producten proberen om mn routine te optimaliseren :cry: Mijn grootste angst is trouwens dat het “criminal activity” is omdat er in producten een of ander stofje zou zitten en we nu allemaal ziek worden of doodgaan ofzo. Die eigenaar was daar wel questionable genoeg voor als je zn instagram mag geloven

Ja heb toevallig kort geleden nog een film daarover gezien (Kingsman 2)

Edit: ik google het net en er schijnt al maandenlang drama te zijn

1 like

Beautybay is gewoon betrouwbaar hoor! Soms niet al te snel qua shipping, maar al meerdere keren zonder problemen besteld.

Ik zag trouwens ook dat Nelly.com The Ordinary producten verkoopt, random genoeg :joy:

Wat is daar toch allemaal aan de hand?!

tldr; de eigenaar is n drama. Gebruikte zijn bedrijf-instagram als zn persoonlijke dagboek, mishandelde mensen op de werkvloer, ontsloeg mensen via instagram, etc. Aldus het internet

Wat een verhaal :face_with_raised_eyebrow: Ik denk trouwens dat criminal activity hier eerder op de bedrijfsvoering en financiën slaat dan op de producten zelf.

Altijd geruststellend om te weten dat we niet allemaal dood gaan. Maar ja dat geloof ik ook inderdaad. Ik hoop dat het gewoon door iemand over genomen wordt, door iemand die wel mentaal 100% oke is :’)

Als er echt iets van gif ofzo in zou zitten, had vast iemand daar wel last van gekregen. Denk ik dan… ik heb net de retinol opgesmeerd en ik leef nog haha Nee, maar het drama zit bij die vent en ik hoop idd dat een normaal iemand het overneemt.

En anders, Revolution verkoopt een aantal zeer vergelijkbare producten dus we zijn nog niet helemaal verdoemd

1 like

Oh ja dat lijkt er wel heel erg op idd.
En anders Paula’s choice, maar die is wel veel duurder.

Edit: gelijk op onderzoek gegaan en ze hebben zelfs een serum met de vorige forumnaam :joy:

6 likes

Hahaha ja ik zag het ook al. Uiteraard ga ik die vanaf nu altijd kopen. Cannot let me down

1 like

Nee ??? Ik was net zo blij met mijn producten, mijn huid is anders zo kieskeurig en op TO reageert mijn huid zo goed :sweat:

Of is dit een gekke marketingstunt? Want iedereen gaat nu natuurlijk massaal inslaan …

Hopelijk vinden ze snel een nieuwe CEO!

Als het echt een marketingstunt is, is het ze gelukt. Ik heb van alle items die ik gebruik 3 besteld.

Huhhh meen je niet!! Benieuwd hoe dit verder gaat…

Gelukkig verwacht ik vandaag mijn pakket met een aardige bestelling :joy:

1 like

Ik zit nu dus wel mijn eerste deciem bestelling ooit bij elkaar te zoeken, hik er al zo lang tegenaan, maar ik vind het moeilijk om uit te zoeken wat nou het meest geschikt is. Iets met bomen en het bos.

ik wilde al een poosje nog wat anti pigmentatie serums kopen. Maar nu heb ik het maar meteen gedaan, bij de beautybay, alleen was er geen gratis verzending boven de 17 euro. Maar alsnog wel goedkoper dan als ik het via Deciem had gedaan. Nu maar hopen dat zij het wel gewoon op voorraad hebben.

Waarom zou je nu nog iets bestellen? Als je het superfijn vindt, kun je het daarna niet meer krijgen. Als we er vanuit gaan dat het geen marketingstunt etc. is.