Ik breng alles gewoon met m’n handen aan!
Handen.
Op zoek naar een nieuwe gezichtsreiniger (bij voorkeur facewash). Hebben jullie tips? ik zie hierboven van neutral staan maar ben ook wel benieuwd naar de merken die hier voorbij komen (ben er nog niet bekend mee).
Michellair water garnier
Facewash Reiniger(nog kopen)
BHA liquid paula’s choice
anti rimpel nachtserum paula’s choice
Bio nachtcreme (loreal)
Je hebt ook een handig schema! Ook fijn voor als je nog andere producten gaat gebruiken enz
Ik weet alleen niet zeker of deze helemaal up to date is (wellicht zijn er nieuwe producten bij gekomen)
Ben paar maand geleden begonnen met een goede/betere skincare routine, honestly alles is beter dan wat ik deed. Maar wil weer salicylic acid gaan gebruiken en niacinamide proberen… Sadly the ordinary is steeds uitverkocht. Heb geen ervaringen met anderre merken dus weet niet of anderre tips hebben.
(zo irritant, mijn huid ziet er al zo veel beter uit dan eerst alleen nu heb ik inplaats van steeds pukkeltjes rond mijn mond/kin, krijg ik een maar 1 dikkerd op mijn kin en dat is het ongeveer, als ik nou dat probleem oplos ben ik echt super blij)
De BHA is inderdaad al langere tijd niet verkrijgbaar. Ik kan je deze aanraden: https://www.paulaschoice.nl/nl/skin-perfecting-bha-liquid-exfoliant-full-size-2010.html
De mini doe je al heel lang mee.
De niacinamide van TO is toch wel verkrijgbaar?
De niacinamide van TO is nog wel verkrijgbaar op de site van Deciem, maar dan is hij wel iets duurder dan bij Douglas en de Bijenkorf. Ik heb geen idee wanneer hij weer op voorraad is bij bovengenoemde winkels
Bij Deciem en Douglas is het 5,90 en de bijenkorf en lookfantastic zijn net duurder (wat me logisch lijkt)? Feelunique is wel goedkoper (maar nu niet in stock)
Ja same, wacht ook al lang op de niacinamide bij beide winkels.
Of samen met vriendinnen bestellen? Ik bestel altijd in één keer mn hele routine (4 producten) en dan kom ik boven de 25 euro ofzo uit en dan is het gratis verzenden, dat kan ook
Niacinamide is weer op voorraad op de site van de Bijenkorf! @Blush @Appelflap en ik weet niet wie nog meer op zoek was
Top dankje. Heb hem eindelijk nu kunnen bestellen!
Ik kan ‘m niet vinden? Al weer op toch niet
Edit: gevonden
Edit 2: aaaand it’s gone, of ik word gek. Kan ook.
Nieuw product: niacinamide in poedervorm, ben benieuwd.
Werd er ook knettergek van en ben overgestapt op Revolution’s niaciamide. Die werkt gelukkig ook.
Ik wil mijn TO routine gaan uitbreiden, maar ik weet even niet hoe ik dat moet aanpakken.
Nu doe ik 's ochtends en 's avonds:
reinigen met Neutral facewash, toner
Niacinamide 10% + Zinc 1%
Hyaluronic Acid 2% + B5 Natural
Moisturizing Factors + HA
Mijn huid is van nature vochtarm (vooral voorhoofd), roodheden op m’n wangen en met wat mee-eters/puistjes op m’n kin en neus (hormonaal). Dus ik zat te denken aan exfoliëren met Lactic Acid 5% + HA of Azelaic Acid Suspension 10%. En misschien gaan beginnen iets van Retinoid tegen de eerste lijntjes. Of is er nog een ander wondermiddeltje waar ik overheen kijk? Ben niet zo thuis in de TO oils.
Anyway, vooral m’n dag- en avondroutine verschillend aanpakken vind ik spannend. Iemand tips?
Overigens was Niacnamide in mijn lokale douglas Leidenweer op voorraad (jeej)
Ik heb wel een vette huid maar ik vond de lactic acid 5% niet echt iets doen, heel mild! Maar ik denk ook dat m’n huid niet tegen aha’s kan, overigens. De azelaic acid vond ik op zich wel fijn, maar eerder voor vlekjes enzo.
Ik gebruik niacinamide nu een tijdje nadat ik zoveel goede recensies had gelezen maar ik twijfel zo erg of het voor mij wat doet… mijn poriën zijn wel zichtbaar kleiner en ik lijk minder hardnekkige ontstekingen te hebben, maar tegelijkertijd lijk ik er wel een andere soort van acne door te krijgen (terwijl ik niacinamide ben gaan gebruiken om mijn acne te bestrijden). Ik heb de laatste tijd ineens allerlei kleine rode/roze bultjes waar uiteindelijk een klein kopje opkomt, heb ik nooit eerder gehad. Het is geen hardnekkende acne maar alsnog ontsierend. Misschien herkent iemand dit? Zo ja, kwam het door het gebruik van niacinamide?
Ga nu dus maar even stoppen met het gebruik, kijken of het dan weggaat
Ik had ook zulke vlekjes ervan gekregen:( Heb recentelijk nog een moisturizer gekocht met ook niacinamide erin en daar kreeg ik het weer van, dus voor mij was het ook geen succes helaas.
Ah dan ben ik dus niet de enige, vervelend hè:( had onbewust best veel hoop gevestigd op niacinamide omdat het bij zoveel mensen hun hormonale acne leek te bestrijden/ maar zal dus helaas nog even door moeten zoeken naar een ander product dat voor mij gaat werken