Goeie! Mijn huid gaat gelukkig heel goed op de toner, ik gebruik ‘m al twee jaar.
ik heb 4-5 weken erop gewacht volgens mij! ze hebben inderdaad een erg lange wachttijd nu! hopelijk krijg je het snel
Vraagje! Misschien hoort die niet helemaal hier thuis en meer in het beautytopic maar toch.
Hoe doen jullie het met SPF/moisturizer in de ochtend, als je je daarna wilt opmaken. Soms gooi ik een bronzer op m’n gezicht maar zolang de creme nog ‘voelbaar’ is op mijn huid wordt dit heel schmutzig. In het weekend kan ik het dan wel even laten luchten en daarna pas aan poeders beginnen, maar doordeweeks moet het eigenlijk wel in één moeite doorkunnen. Normaal deed ik alleen 's avonds een creme maar omdat ik nu TO gebruik wil ik wel de deur uit met een SPF op.
Ik doe mijn routine tot dagcreme en doe dan bodylotion op. Nadien ga ik over op spf en kleren. Als ik aangekleed ben, doe ik Make-up op.
Ik doe ook mijn skincare routine echt als allereerste als ik wakker wordt.
Daarna ga ik omkleden, tandenpoetsen, tas inpakken etc, en dan opmaken.
Heeft er iemand ervaring met foundation van TO?
Ja, de serum foundation gebruik ik zelf af en toe. Ik heb een droge huid en merk dat 'ie wel behoorlijk vettig is, dus ik moet tussendoor wel poederen. Ik vind het vooral fijn dat de kleuren en ondertonen uitgebreid zijn, de formule licht is en het lang mooi op de huid blijft zitten. Het is lichte- tot mediumdekking, maar het is wel op te bouwen zonder dat het cakey wordt. Ik geloof ook wel dat er betere ingrediënten inzitten dan in mijn andere foundations; ik merk dat het in ieder geval minder comedogeen is.
Ik ben niet per se fan van de serum foundation. Ik heb een vrij vettige huid met wel wat plekjes die hard geaccentueerd worden. Qua dekking heel licht, waardoor het eigenlijk enkel mooi is wanneer mijn huid heel effen is. De kleurkeuze is wel goed! Als je dus eigenlijk al een heel mooie huid hebt, maar nog een beetje egaler wil, is het een aanrader, anders niet.
Het gerucht gaat dat deciem met een salicylzuur poeder komt! De vloeibare variant is al zo lang out of stock haha, ben benieuwd hoe dit gaat zijn.
Oh bah, ik ben helemaal geen fan van die poeders…
Nu alles al binnen via Deciem
M’n salicylzuur is bijna op… Is er een alternatief bij The Ordinary?
Nope, helaas al tijden uit productie. Wachten op nieuwe versie. In de tussentijd is er wel een salicylzuur/charcoal masker uitgekomen, als je dat fijn vindt. En in de Peeling zit BHA. Anders richting Paula’s Choice of Inkey List.
Ik ook! Twee keer serieus geprobeerd maar conclusie is dat mijn huid er echt slecht op reageert. Precies het tegenovergestelde van wat het zou moeten doen!
Een masker vind ik minder fijn
Ik ga m’n BHA dan maar vaker gebruiken. Die is ook uitverkocht nu… Hopelijk komen ze snel met een nieuwe versie
Je weet toch dat BHA = salicyzuur? Aangezien je aangeeft dat je salicyl bijna op is maar daarna zegt nog BHA te hebben?
Ja dat weet ik Ik combineer ze met elkaar. Alleen salicylzuur doet te weinig. In combinatie met BHA gaat het prima. Moet nu dus even uit gaan zoeken hoe vaak ik BHA kan gebruiken.
Maar wat denk jij dat het verschil is tussen salicylzuur en BHA? Of zijn het voor jou 2 verschillende producten? Staat er ook een percentage bij?
Ik ga toch weer stoppen met de niacinamide, ik heb het ongeveer 'n maand gebruikt maar mijn huid is er zó veel slechter van geworden. Hopelijk klaart het hierdoor weer een klein beetje op…
Ik hoorde dat het mischien met de zink te maken heeft. The ordinary heeft altijd niacinamide met zink en na wat googlenen zeggen sommige dat niacinamide niet echt irriterend is maar zink dat wel kan zijn.
Weet niet of mensen ervaring hebben met switchen naar niacinamide zonder zink maar lijky me wel interessant om het verschil op mijn huid te zien.