Ik ben er zo een waar jullie een hekel aan hebben in dit topic, maar ik ga het toch doen: ik heb tips nodig en kan me er al maanden niet toe zetten me volledig zelf te verdiepen in dit alles.
Ik ben 34 en werk meeste van de tijd thuis of in de kelder van een ziekenhuis, zie niet bizar veel daglicht en kom ook niet heel veel buiten. Weet dat ik dan evengoed een spf zou moeten gebruiken, maar elke die ik tot nu toe heb geprobeerd krijg ik pukkels van, dus buiten de spf in mân foundation gebruik ik niks daarvoor.
In mân puberteit echt een dramatisch vette huid gehad altijd met een baggervette t-zone vol puistjes. Daar dus ook redelijk wat littekens van.
Inmiddels nu al jaren hetzelfde:
Redelijk normale huid overal, snel rood en gevoelig, bijna altijd wel een paar kleine pukkeltjes rond mân neus, mond, kin, slapen of voorhoofd en behalve op mân voorhoofd nog niet echt lijntjes of rimpels ergens anders. Heel af en toe droge plekjes op mân wangen. Mn huid voelt in de winter trekkerig als ik onder de douche uit kom.
Ik gebruik nu in de ochtend:
The Body Shop - Camomile micellar cleansing water
TBS - Drops of Youth youth eye concentrate (roller)
The Ordinary - Hyaluronic Acid 2% + B5
TBS - Drops of Youth youth cream (zo goed als op, dus zoek iets nieuws hiervoor)
En in de avond:
(TBS - Camomile waterproof eye & lip make-up remover
TBS - Aloe calming facial cleanser, als ik make-up op heb gehad)
TBS - Camomile micellar cleansing water
TBS - Tea tree skin mattifying toner
TBS - Drops of Youth youth concentrate serum
TBS - Drops of Youth youth bouncy eye mask
TBS - Drops of Youth youth cream (zo goed als op, dus zoek iets nieuws hiervoor)
Op zondag:
Hele avond routine plus na schoonmaken en voor verzorgen:
The Ordinary - Salicylic Acid 2% Masque
En ipv de TBS - Drops of Youth youth cream doe ik dan de TBS - Drops of Youth youth bouncy sleeping mask
Daar doet mân huid het allemaal redelijk okĂŠ op, maar heb dus wel nog steeds altijd wel 2 of 3 kleine pukkeltjes ergens.
Ik wil alles altijd vegan en cruelty free en hoop dus vooral op een goede tip voor een nieuwe dag- en nachtcrème.
Help en danku!