Ik gebruik de moisturizer nu een paar weken, en ik vind 'm wel fijn. Erg rijk, maar met een beetje goed doseren wel prettig. Zeker ook een aanrader als nachtcrème!
De cleanser ben ik ook benieuwd naar.
Voor wie zich afvraagt waar de AloĂŤ 2% en NAG 2% goed voor is, dit is een serum dat hyperpigmentatie bestrijdt. Goed in te zetten in combinatie met NIacinamide. Maar ook goed voor diegenen die juist niet goed tegen de Niacinamide kunnen. NAG staat voor N-Acetyl Glucosamine, een amino acid, die de huidbarriere verstevigd en helpt met huidpigmentatie. NAG is getest met percentages van 10% en zelfs dan geeft het nog geen irritatie op de huid.
Het Multipeptide eyeserum is eigenlijk de Buffet voor rond de ogen. Volgens mij werkt de Buffet ook prima voor rond de ogen, dus ik vraag me een beetje af waarom je daar speciaal een eyeserum voor nodig hebt. Maar dat zal ook een stukje marketing zijn. (en misschien is de samenstelling wel heel anders, heb het nog niet helemaal goed bestudeerd.)
@Era TO heeft verschillende Vit C producten. De meest pure vorm die jij hier mist is L-Ascorbic Acid. TO heeft een serum met 15% sterkte. Dat is aanzienlijk meer dan je gewend bent, maar je huid is wel al Vit C gewend, dus dat zou je kunnen proberen. Er zijn ook nog âsuspensionsâ. Dan is de Vit C (een poeder) opgelost in een crĂŠme-achtige drager, die zijn vrij korrelig, en daarom dus niet zo fijn. Zelf vind ik de Ascorbil Glucoside 12% heel fijn, het is een derivaat (moleculair afgeleide) van Vit C, die veel minder irritatie geeft en wel dezelfde bescherming biedt. Mijn huid wordt er mooi âplumpâ van.