Oh gek! Dit staat nog wel zo op de site van the Ordinary. Thanks voor het delen!
Ik heb mijn 1e The Ordinary-aankoop gedaan. Iemand ervaring met de Glucoside Foaming Cleanser?
Ik gebruik hem sinds een paar weken. Ik vind het een lekkere basis cleanser die mijn huid niet uitdroogt.
Heeft iemand hier misschien al ervaring met de salicylic acid 2% solution? Ik ben tevreden over de bha liquid en gel van PC en twijfel nu om deze opnieuw aan te schaffen of om die van TO te proberen.
Wat voor type huid heb jij?
Kan het ook bij een wat gevoelige huid?
Ik heb een gecombineerde huid die gevoelig is voor acne. De cleanser is heel mild en met de ingrediënten die erin zitten, is de kans op irritatie zeer laag. Voor een gevoelige huid denk ik dat dit een uitstekende keuze is.
Was mn holy grail voor puistjes tot hij een tijdlang uit het assortiment ging
Heb ‘m nadien nog terug gekocht maar is een beetje uit m’n routine verdwenen nu (zeker in de zomer pas ik op met acids omdat ik spf soms durf te vergeten )
Ik heb m recent gekocht nadat m’n PC lotion op was. Het is een gel, minder vloeibaar, en dat vind ik prettiger dan de waterige lotion van PC. Maar ik heb ook de indruk dat de PC lotion iets sterker werkt op mijn huid, of het iets krachtig is? Ik gebruik het voor de poriën op mijn neus. Met de PC lotion heb ik de black heads sneller onder controle.
Ik heb retinoid gekocht van the ordinary maar het lijkt me wijsheid om hier misschien op een weekend dag mee te beginnen voorlopig en dan 1 keer per week?
Noooo waarom, die serum foundation was echt top Mocht iemand een alternatief weten voor een betaalbare foundation die er heel natuurlijk uitziet met niet al te veel dekking, let me know.
En nog een random tip voor de hyaluronic acid gebruikers: ik heb sinds kort een mini plantenspuitje gekocht en spray nu daarmee mijn gezicht met water voor en na het aanbrengen. Zelfde effect als met je handen water aanbrengen, maar voelt fancier
Is er iemand die de Glycolic Acid 7% Toning Solution heeft gebruikt voor je hoofdhuid/haar? Wat is je ervaring hier mee? Ik heb al jaren op een bepaalde plek jeuk op mijn achterhoofd. Bij de huisarts geweest medicijnen gekregen werkt niet, appelazijn spoeling gedaan, haarserum van The Orodinary geprobeerd werkt een beetje, enz. Maar de jeuk blijft. Het is er met vlagen en het wordt erger naar mate ik mijn haar moet wassen. Dus nu was ik benieuwd of de Glycolic Acid hiervoor zou kunnen helpen… ben een beetje ten einde raad.
Ik heb geen ervaring met die van the ordinary, maar heb voor soort gelijke problematiek van the inkey list een acid gebruikt die goed heeft geholpen. Misschien is dat iets?
Deze; The INKEY List Salicylic Acid Exfoliating Scalp Treatment 150ml
Als je het in Google intikt krijg je wat Nederlands website die het verkopen.
Top! Dit is misschien nog wel beter want deze is echt voor de hoofdhuid. Je hebt zelf wel verschil gemerkt?
Jazeker! Ik heb erg last gehad van hoofdhuid eczeem en had hierdoor heel erg veel schilfers. Dik jeukte ook steeds meer naar mate ik mijn haar weer moest wassen (was twee x per week mijn haar, juist om de hoofdhuid niet te veel te irriteren). Met donkere kleding waren de schilfers ook te zien op mijn shirts, dus dat was erg vervelend. Via de huisarts verschillende schampoo’s gebruikt, die hielpen wel maar alleen indien ik het middel bleef gebruiken. Toen ben ik dit gaan gebruiken, en dat heeft ontzettend geholpen. Ik heb nu geen schilfers meer en gebruik de acid eens per maand als onderhoud.
Hopelijk is het ook wat voor jou!
Is je jeuk er ook door verminderd? Want ik heb geen schilfers maar die jeuk maakt me echt gek!
Bij mij kwam de jeuk door de schilfers, dus ja. Maar als jouw jeuk niet door schilfers komt, vind ik het lastig in te schatten. Misschien gewoon proberen? Baat het niet, schaad het ook niet.
Ja heb toevallig al een hele tijd een cadeaubon van Ici Paris hier liggen. Dus die ga ik maar eens inwisselen en kijken wat het doet. Dankjewel voor alle info!
Catrice HD Liquid Coverage Foundation (bij kruidvat als member tegenwoordig vaak voor 1 euro, dus het proberen waard) of anders L’Oréal Paris True Match Nude Plumping Tinted Serum (iets prijziger maar volgens mij ook regelmatig 50% korting).
Is het hyaluronzuur van the ordinary een van de beste volgens jullie?
Ik ben wat testen aan het lezen maar dan blijkt het vaak affiliate waardoor ik het niet vertrouw.
The Ordinary Matrixyl 10% + HA anti-aging serum of kennen jullie nog een betere of andere die niet al te super duur is?
Matrixyl vind ik een heel fijn serum en ik merk hierbij meteen verschil en mis product het meteen als het flesje weer leeg is. De huid voelt gladder/voller en ik vind dit ook goed zichtbaar. Dit serum bevat ook hyaluronzuur, dus dat zou je dan niet apart nog hoeven gebruiken.