Hurghada was het hè echt nóóit meer van m’n leven
Ik probeer genoeg te drinken, heb periode’s gehad dat ik veel minder dronk en alles helder en zelfs soms helemaal geen kleur had. Dus ik zal het idd in de gaten houden tot dinsdag en dan weer terugbellen.
Ja! Zelfde ervaring?
Yep, en op het vliegveld stonden mensen bij de toiletten die geen rollen wcpapier aan het uitdelen waren maar velletjes. En als je meer dan drie vellen wilde:
Oh de horror! Tijdens mijn vlucht waren het cabinepersoneel en een aantal andere reizigers gelukkig heel behulpzaam. We mochten achterin zitten en er werd een toilet afgesloten speciaal voor ons.
Vond in Hurghada de zon, het zwembad en de gratis drankjes in het resort wel top, het snorkelen ook, maar het buffet, de overdreven, toeristgerichte (milieu-onvriendelijke) service, de opdringerige mannen en dit spetterende einde () iets minder, dus al met al ook niet voor herhaling vatbaar
Ik fiets eigenlijk nooit meer maar vandaag 15, 5 km gefietst want er was een route uitgezet in 't dorp. Nou prima, was leuk. Vervolgens uit eten geweest en moest net nog een klein stukje terugfietsen naar huis. Maar omggg wat een pijn in de botten bij m’n komt!! Kon gewoon bijna niet meer op m’n zadel zitten, zo’n pijn. Ben uiteindelijk zo half liggend op m’n stuur naar huis gefietst waardoor er zo min mogelijk geweest boven m’n zadel zat hahaha
Ik was vorig jaar bij de dokter geweest wat uiteindelijk een talgkliercyste bleek te zijn. ik kon het laten weghalen bij de dokter, maar ik was elke keer te lui om die afspraak te maken. Nu zag ik vandaag ineens dat het niet meer helemaal vast aan mijn huid zat en nu is het er gewoon vanzelf eraf gegaan en het plekje ziet er gewoon mooi uit :o Ik heb er voor de zekerheid even wat littekencreme op gesmeerd, maar echt zo chill dat mijn lichaam dit vanzelf heeft verholpen.
Hahahha zo voelt het wel ja
Ohhhh vreselijk, ik fiets zelden en vorig jaar had ik op vakantie wat gefietst, niet veel maar heb er nog daaagen last van gehad. Hopelijk is het snel over bij jou.
Ik ben wéér verkouden, door die pandemie is mijn weerstand echt naar de klote. Maargoed, nog steeds geen Corona. Mijn tmi is dat mijn snot de textuur van gelatine heeft, dat is voor mij nieuw. Het is echt fliebelig, in plaats van slijmerig.
Mijn vriend 2 minuten geleden:
Enfin, meneer staat onder de douche
Oeiii dat ziet er heel pijnlijk uit!!! De hel.
Veel sterkte!
Beterschap!
Ahhh ik heb een paar keer zoveel last gehad van een keelontsteking dat ik echt niet meer wilde leven. Beterschap!
Heb net een lesje yoga gehad en bedenk mij nu net dat ik mijn “nagel” daar perongeluk heb laten liggen.
Het topje van mijn nagel scheurde tijdens de les (gewoon bovenkant, geen pijn). En toen heb ik de nagel ff naast mijn matje gelegd om later weg te gooien. Uiteraard ben ik het helemaal vergeten in mijn zen houding. En bedenk ik mij nu ik thuis ben dat die nagel er nog ligt, heel duidelijk naast het matje waar ik lag
Is vast al opgeveegd joh en zulke dingen vallen echt niet op, no worries
Dat denk je… maar misschien maken ze er wel vodoo popjes van