Het TMI topic #3

Haha ja het gaat nog steeds goed!! Dus volgende week weer :drooling_face:

6 likes

Hoe ga je de rest van je leven doorkomen dan?:joy:

6 likes

Mijn ouders het laten doen :laughing:
Niet mijn huis, niet mijn probleem lol

1 like

Wat is het toch fijn om 13 te zijn

22 likes

Excuse you… ik ben 15! :rage:

5 likes

It’s happening again .

4 likes

Eerst een dag lopen kotsen nu al een dag diarree. Lig ook op geen enkele manier lekker in bed en wil zo graag slapen

3 likes

Mijn ringvinger heeft de mandoline van te dichtbij gezien dus nu heb ik een los zittend flapje nagel en huid, maar die laatste zit mooi bedekt onder de nagel

Samenvatting

5 likes

Sinds gisterenmiddag doet de loperamide zn werk en ik heb weer honger.

Wel sinds dinsdsg wat verkouden maar nog negarief op coroons. Die keelswab was de afgelopen dagen wel echt nog minder leuk

4 likes

Nou ik heb dit ook getest, ging goed! Nog niks tmi-waardigs uit mijn oor gekomen maar ik denk dat je het misschien een paar keer moet doen voor het echt goed los komt :smile:

Ja ik had echt geluk hoor, normaal gebeurt er na 3 weken nog niks :laughing::laughing::laughing:

2 likes

Ik laat me toch een partij stinkende scheten, niet normaal. Mijn vriend, baby en ik waren op het bed aan het chillen maar na de zoveelste gaswolk zijn we allemaal de kamer uitgevlucht. Baby schaterlachte…dat dan weer wel :laughing:

16 likes

Mijn oog puist (blijkbaar heet dat een strontje… ew) is net gebarsten. Echt wat een opluchting! Ook heel satisfying om het pus eruit te zien komen, wat ook echt veel was. Hij zat goed verstopt achter mijn ooglid. Nu maar hopen dat hij niet weer verstopt raakt en snel geneest.

Een strontje is toch gewoon viezigheid in je oog wat in je ooghoek gaat zitten?:see_no_evil:

3 likes

Nee het is wel een stuk vervelender dan dat :cry:

2 likes

Dit is hoe ik het ook ken!

& Even bijdragen aan dit topic, maar ik heb sowieso een slechte huid en ben net begonnen met retinol en ik heb denk ik een ‘purge’ want ik blijf maar puisten krijgen en nu heb ik er 1 weeeeer op mijn jukbeen en ik VOEL gewoon nog dat er iets zit maar ik kan knijpen wat ik wil maar er komt niet zo’n lekkere lading pus uit… ja al wel een beetje maar niet genoeg. Hoop dat 'ie snel rijp is.

5 likes

Nooit geweten! Klinkt heel vervelend.

7 likes

Dat noemen we hier oogpoep

1 like

Ew :rofl: wij noemen het “slaap”.

12 likes

Het begon zeer te doen door druk op die huid er onder dus heb het loszittende stuk nagel omhoog gewipt

Samenvatting

4 likes