Ik ben zoo misselijk wou dat ik mijn vinger erin kon steken en ff alles eruit kan gooien maar dat lukt me nooit
Ik gruwel van alles wat met nagels inscheuren ed te maken heeft, en nu heb ik dus zelf een volledige paarse nagel op mn dikke teen. Ik ben zo bang dat ie eraf gaat vallen (kan bijna niet anders) en ik kan gewoon aan niks anders denken. Ben al twee dagen helemaal naar ervan
Mijn nageltje op mijn pink is dus ook ineens half los aan het komen? Wat is dit alleen niet paars, maar het is gewoon wit nagelbed geworden. En dan heb ik ook nog vanochtend mijn voetwrat laten bevriezen en die blaar is nu al aan het opkomen en ik kan gewoon niet meer lopen. En het voelt echt super dramatisch hoe ik rond struimel nu
Ik spuit mn amandelen tegenwoordig uit met zo’n spuitje water en het was nu al even geleden. Had weer een muffige smaak in m’n mond dus ging aan de slag en er kwam weer een rits steentjes uit hoor vraag me echt af of ik dan niet giga uit m’n mond meur maar mn vriend en een vriendin zeggen van niet (ja heb het bij ze gecheckt haha), dus daar vertrouw ik dan maar op. Mis echt de tijd dat ik hier nog geen last van had
Pls deel wat voor spuitje en hoe dit werkt, ik heb dit nodig
Zo’n ding! Geen idee of het goed is voor je amandelen (zal wel niet) maar peuren met een wattenstaafje was ook niet alles en dit gaat veel makkelijker. Ik vul hem met water, zet die punt in zo’n amandelflap en spuiten maar. Even bijschijnen met een lampje zodat je het goed kan zien.
Zie je dan daar een amandelsteentje zitten of ga je gewoon willekeurig die crypten/gaten af?
Ik ga ze willekeurig af en als het een tijdje geleden is (lees nu ong 3 maanden) komt er eigenlijk altijd wel iets uit
kaakspuitje
En niet je teen gestoten oid? Dat het nageltje daardoor los is gekomen?
Dus dan zie je ze niet zitten verder? Omg dan moet ik dit ook hebben haha
Het is aan mijn hand, maar het zou kunnen ja Hopelijk groeit het snel weer goed. Een hand zonder nagel is namelijk echt heel naar.
Heb he corona gehad recentelijk? Door Corona verloor ik 3 teennagels destijds🥲 en m’n haar en nagels waren toen zoo slecht
Wow dat is echt bizar (ik wist helemaal niet dat dat ook een bijwerking was ). Nee het is al ruim een jaar geleden dat ik Corona had.
Oké en hier een foto van mijn voet, in spoiler want het is goor. Heb dinsdag ook nog eens een sollicitatiegesprek en ik kan nog steeds geen schoenen aan.
Je voet ziet er zo pijnlijk uit! Ben je ergens op gaan staan?
Heb je geen (beginnende) psoriasis? Dan kunnen je nagels er ook zo uit gaan zien. Is echt veel voorkomend bij die aandoening. De nagels van mijn moeder zien er precies zo uit namelijk.
Haha nee moest twee voetwratjes laten bevriezen (in mijn hiel en onder m’n voet) en eerst met salicylzuur enz alles eromheen week maken. De wratjes waren super klein en nu zitten er twee enorme vieze bloedblaren. En nu loop ik dramatisch rond met 1 schoen en aan de andere voet een slipper met sokken.
@Negativ hmmm heb wel eczeem op m’n rechterhand, misschien dat het door eczeem ook kan komen?
Misschien heb je hier nog wat aan met je pink.
Aah super bedankt!!
Nee! Doe het dus meer preventief