Ik was net nuggets aan ‘t eten (uit de diepvries, zelf af frituren of bakken in een pan). Snijd ik er een door en die is dus nog rauw van binnen!! Terwijl het voorgegaard zou moeten zijn . En ik had er al 6 op ofzo… Dus heb mezelf even geholpen alles eruit te gooien. Geen zin in voedselvergiftiging tijdens een heerlijk lang weekend. Hopelijk werkt het
Heb vanochtend een soort anuskramp aanval gehad. Het bleef maar terugkomen, zo kut!
Heb vrijwel nooit amandelsteentjes, maar zo net kwam er dus ineens eentje los. Wat een lucht! en het was echt maar een mini steentje.
Ik heb een buikgriepvirus of misschien toch iets verrots gegeten want mijn boeren ruiken naar rotte eieren, zo ranzig!
Gets, een bedorven maag heet dat volgens mij: Boeren laten: eiersmaak in de mond | Mens en Gezondheid: Aandoeningen
Dat geloof ik gelijk, ieh… Hoop dat het snel weg is.
verkeerde kant meid
Gisteravond gefrituurde courgette gegeten (ben in Italië) en dat smaakte naar oliebol. Vannacht moest ik water poepen
Gelukkig geen last meer vandaag maar sjesus wat kut zeg op vakantie.
Mijn favoriete foto!
Maar erg rot voor jou. Fijn dat je geen last meer hebt
Ook knap dat die niet eerder is gescheurd dan ik kwam amper een hele maand door zonder dat m’n lens scheurde toen ik nog maandlenzen had.
Haha ja nou dat idd.
En ben heel blij dat het daar bij gebleven is!
Whuuut? Als ik mn lens net iets te lang draag p.o merk ik het meteen aan m’n superdroge ogen, hoe deed deze persoon dit in hemelsnaam🤨
Ik heb vroeger altijd gehoord dat je dan blind wordt. Weet eerlijk gezegd nog niet of het zo is, maar als jij dit soort verhalen deelt denk ik altijd die mensen zijn niet bang.
Ik heb er al 2 weken een die ik er niet uit krijg, ik voel hem gewoon zitten en hij lijkt ook nog te groeien ofzo. Ik meur er ook van uit mijn mond maar hij zit helemaal onderin achter mijn tong dus ik zie hem niet en kan er ook niet bij…
Je hebt me hier eerder echt goed mee afgeschrikt trouwens! Voorheen douchete ik wel met lenzen in en telkens als ik nu weer denk, joh kan wel, denk ik aan jou. En doe ik ze braaf uit!
Kan je ergens laagdrempelig je ogen laten controleren op amoeben etc?
Want ik wil me er vanaf nu ook aan houden, maar wil ook graag weten of ik al schade heb
Heb iig geen 9 maanden lang dezelfde lenzen in, maar ben best wel eens slordig en douche ook meestal met lenzen in sorry sorry
Geld zwemmen trouwens ook voor zwemmen in zwembad/chloor water? Als je niet onder water zwemt?
maar als je een brildrager bent kun je toch ook niet zwemmen zonder lenzen ik bedoel, dan zie je dus gewoon niks?
(laten we even stellen dat je -7 hebt ofzo, met -2 is het een ander verhaal)
Sinds je hier post ben ik echt extra alert op hoe ik mijn lenzen gebruik. Het schiet er echt nog maar zeldzaam bij in dat ik ze uitdoe voor dutjes of douchen.
Ja dat wil ik ook graag weten, ik heb -4 en zwem met vrienden en vind het wel gezellig om ze te kunnen zien haha
als je met vrienden bent kunnen ze je tenminste nog waarschuwen voor je ergens tegenaan zwemt!
Ik dacht dat we voorbij het tijdperk waren dat bijziendheid een handicap was