Het TMI topic #3

Nou dan zit je in ieder geval in het juiste topic.

9 likes

Vaak helpt het om even een bootje van wc papier te maken voordat je gaat poepen, dan spoelt ie daar zo op weg.

5 likes

Ik vind dit een hele schattige gedachte. Je drol in een zeiljacht het riool in

27 likes

Dan heb ik een cruiseship nodig ben ik bang

8 likes

Hier stond iets over een ontstoken wond

:star:/ :star: :star: :star: :star: :star: ervaring, geen aanrader

10 likes

Omg dit klinkt echt letterlijk heel kut, sterkte!

6 likes

Oh wat naar. Ik heb geen verstand van hechtingen maar neem aan dat het wel oplosbare hechtingen zijn?

3 likes

En anders even contact opnemen met de huisarts/ziekenhuis voor de zekerheid? :hugs: Of mag je het schoon spoelen?

4 likes

@Jumpsuit het is gedicht met zilvernitraat, dus geen hechtingen.
@Steady ik mag donderdag langskomen om het te laten checken (als het erger wordt, dan mag ik eerder) :blush:

4 likes

ik snap niet echt waarom je hier een speciala plastic prulletje voor nodig hebt als een oud ikea mes ook voldoet

3 likes

Een poopknife is toch niet een speciaal ding? Of wordt dat tegenwoordig ook verkocht ergens hahaha?

3 likes

ik had er nog nooit van gehoord dus ging googelen en het is blijkbaar wƩl een specifiek ding

image

Do you, your friends, or your family poop big?? Do those logs sometimes need a little help going down? Endlessly spinning poops will mock you from the toilet vortex no more! :toilet:

:poop: Be a samurai of the poo poo platter!

:poop: Ridiculous gag gift for friends and family, or daily necessity? You decide.

:poop: Metal reinforced silicone is strong, hygienic, easy to clean, and dishwasher safe (if you dare)

:poop: This will cut poop! Tested on the most ferocious of bog crocodiles without a fight. Curious about what an Original Poop Knife feels like? Imagine a heavy silicone-covered butter knife.

:poop: Long enough to keep your hand clear of danger in a standard depth toilet

:poop: Hilarious packaging

Poop Knife ships free within the US! Actual shipping calculated at checkout for all other locations worldwide.

1
$19.99

2 likes

Hahahaha natuurlijk heeft iemand dit gekapitaliseerd :joy:
Ik heb wel in de vs regelmatig een plopper moeten gebruiken, omdat de waterdruk daar niet hoog genoeg was om goed door te spoelen ofzo :sweat_smile:
Dus volgens mij is het wel echt een veel voorkomend probleem daar (maar ja alsnog, gebruik gewoon een plopper, dat is toch veel handiger dan een poop knife).

2 likes

ik denk dat ze in de vs ook gewoon achter lopen, hun afvoer voor wc’s lijkt gewoon op een gat in de grond op tiktok videos

3 likes

Ik moest alleen al hardop lachen om die verschrikte drol die erbij afgebeeld staat.

10 likes

Jonge jij komt uit belgie, je weet dat jij dat jullie achterlopen op ALLES (grapje dont hate me) wtf hebben jullie inmiddels een kabinet? Of wegen om op te rijden ?

5 likes

VIER ZELFS888

nee straks weer met paard en kar naar huis!!

5 likes

Whaha nee ik verwees naar de bekende redditpost (waar ook het ding in de post van @Ainu op gebaseerd is denk ik)

https://www.reddit.com/r/MuseumOfReddit/comments/ke8skw/the_poop_knife/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button

2 likes

Vannacht ā€˜plopte’ mijn linkeroor opeens en hoorde ik bijna niks meer door dat oor, alsof er water in zat. Toen draaide ik op mijn linkerzij en viel deze chunk oorsmeer opeens uit mijn oor😵 (ongeveer zo groot als een erwt). Scheelt me een uitspuit sessie bij de huisarts denk ik zo?

37 likes

Love dit. Bizar ook hoe zwart het kan zijn he? Je kunt ook nog ff olie druppelen en dan komt er misschien nog meer uit :heart_eyes:

3 likes