Het TMI topic #3

Ondertussen zit er een giga aften? op mijn keelamandel. Doet zo zeer met slikken en eten.
Fml :sob:

1 like

Ik wist geeneens dat je daar een afte kon krijgen :flushed:

3 likes

Daarom ook die vraagteken, maar het ziet eruit als een aften.

5 likes

Omg spontane diarree. Gelukkig ben ik thuis maar die kramp en misselijkheid zijn niet te doen. Hopelijk blijft mijn vriend gespaard.

2 likes

Nee, lijkt echt op een aften. Ik bedenk mij nu ook dat ik dit eerder heb gehad en zelfs naar de huisarts was gegaan ermee :see_no_evil:. Maar was wel een aften. Heel groot en pijnlijk. Had dat even geblokt uit mijn geheugen. Foto geprobeert te maken. Voor iedereen die deja vu heeft… klopt! Ik heb soortgelijke foto eerder gestuurd van een aften. Kreeg toen trouwens goede tips! Enige nadeel is dat het zo ver in mijn keel zit, dus moeilijk aan te stippen.

Foto

20230804_204118

5 likes

Il hou zo van mn baarmoeder. Ik ben nu veel vroeger ongesteld maar dat komt met mn vakantie juist perfect uit!

11 likes

Hoezo is ongesteld zijn tmi. Jeetje wat treurig dit.

71 likes

Zijn dit de verplaatste berichten? Wel een beetje deceptie :smiling_face_with_tear: had ingegroeide teennagels waar pus uitkomt verwacht

6 likes

Nope helaas. Alleen een mega gore ongesteldheid bah.

3 likes

Huh maar echt??? Wtf. :rofl:

6 likes

Nou inderdaad. Menstruatie lijkt mij een heel normaal onderwerp en niet per definitie TMI??

20 likes

Aften is toch meervoud? Één aft, twee aften? Of zeg ik het heel m’n leven al fout?

14 likes

Nee, dat klopt! Het is inderdaad één aft en meerdere aften.

5 likes

Is er stiekem een man deze post aan het verplaatsen???

8 likes

Of welke vrouwelijke moderator is vrouwelijk/moderator onwaardig. Pff.

2 likes

Ja als het verplaatst moet worden doe het dan naar het ongesteldheids topic. Het is ook niet eens dat ik gore bloedproppen omschreef ofzo.
Nja forum betuttelnarum dit weer.

37 likes

Nou idd, laten we vooral dat menstruatie is viessss en ongepast om over te praten narratief volhouden.

Het was pas tmi geweest als er een live action foto van een maandverband/tampon/cup bij zat als het het mij vraagt.

14 likes

Haha dit doet mij trouwens denken aan de periode dat ik probeerde zwanger te worden en voor NOD beetje andere afscheiding had.

Ging ik iets als “afscheiding ben ik zwanger” googlen, dan kom je op allemaal babyfore met niet alleen (uitgebreide) omschrijving van mensen hun afscheiding, maar ook allemaal foto’s van (bloederige) afscheiding in wc papiertjes en onderbroeken met de vraag of dit een teken van zwangerschap was haha :rofl: die vond ik wel vrij tmi moet ik bekennen

7 likes

Je had op t egf toch die ene forummer die een foto van een gebruikt condoom had geplaatst

1 like

Mods verveelden zich?
Beetje jammer dat dit topic zo gebruikt wordt. Niet elke lichamelijk iets is TMI. Geef me puspuisten en snot!

9 likes