Oh echt? Dat zou goed kunnen. Tijdens vakantie gebeurd en toen ben ik veel in het bos geweest.
Ik heb vanochtend contact gehad met de huisarts, deze gaf aan dat het geen kwaad kan. Vooral goed blijven spoelen en afwachten tot de teennagel er uit zichzelf afvalt.
Geen kwaad dat er beestjes in zitten???
ik geloof het niet meer
Als zelfs de forum dokter zegt dat je naar het ziekenhuis moet gaan, en je gaat niet, dan klopt iets niet heur.
Heb jij geen wormpjes uit je teen kruipen dan?
Maar vraag je je niet af hoe ze daar gekomen zijn? Voel je niet de hele dag je teen kriebelen?
Nee, alleen mieren
Owh nee dat is helemaal in orde!
De beestjes zijn eruit, dus ik denk dat het daarom geen kwaad kan. Ik geloof mijn huisarts gewoon, heb dat niet volledig uitgevraagd haha
Ik probeer het maar zoveel mogelijk los te laten haha, ik ga het toch niet te weten komen. Ik moet wel zeggen dat ik nu de hele tijd controleer of ik niet iets zie lopen haha, maar verder gaat het prima.
Water, en daarna goed droogmaken.
Ik wil deze info niet googlen. Bang voor vieze beelden. Ja, dat gaat zelfs mij te ver
Warmte en vliegen doen een hoop.
Je kan wel raden wat dat voor beesies geeft
Ik heb meerdere konijnen moeten wassen met de âmadenziekteâ en dat kan volgens mij al na 24 uur. Echt heel naar om te zien.
Hoeft maar een vlieg een eitje te leggen die leggen er per keer volgens mij 100 ofz. Zoân vliegenlarve komt binnen 10 uur uit. Die kunnen zich volgens mij weer meteen verpoppen.
tmi over maden en overledene
Regelmatig overledene met maden en wormpjes gezien, het is echt bi-zar en ranzig. Zo kunenn zich zĂł ontiegelijk snel vermenigvuldigen. Het krioelt er dan echt van en je krijgt ze gewoon niet weg want ze hebben vrij spel qua voeding. Ilovemyjob
Op een overleden persoon kan ik het me voorstellen. Maar wat naar zegâŠmaar hoe kom je eraan?!?! Mss met vuil water gespoeld of in de aarde gezeten oid . Of was het gezichtsbedrog. Vind die wormpjes die in ontlasting kunnen zitten ook zo vreselijk.
Heb je dan soms gewoon een kist vol beetjes bij de begrafenis?
Bij een vinding bijvoorbeeld, helaas genoeg mensen die in stilte sterven zonder dat iemand het doorheeft.
Of met dit warme weer, mensen die thuis liggen opgebaard en waarvan familie denkt âoh het koelt af, even een raampje open zettenâ je hebt sneller vliegen binnen dan je denkt, enja dan komen er maden ect.
@Infidel ja soms dus wel, maar iemand wat gevonden is en bijv al weken thuis heeft gelegen die gaat niet meer in een gewone koeling, wij hebben een diepkoeler en die koelt zoals de naam al zegt diep, tot ongeveer - 24 graden dus dan overleefd geen 1 beestje.
De nagel is losgegaan doordat ik in vies water mijn teen heb gestoten, dus grote kans dat het daarmee te maken heeft. Ik heb waterschoentjes besteld, dus vanaf nu altijd aan, want dit wil ik niet nog een keer
Maar âkleine beestjesâ moeten toch gewoon maden zijn van een blauwe vlieg? Of zijn er nog veel meer opties ?