Het TMI topic #3

Nou ik kan veel hebben maar dit zou me toch echt te ver gaan, zelfs in dit topic. Een (uitgeknepen) puist? Ok. Een opengebarsten abces? Ok. Maar krioelende wormen tussen een losse teennagel en een wond…. No thanks

11 likes

Maar dat is toch mega interessant?

Haha, ieder zijn voorkeur, maar ik vind beestjes eigenlijk minder vies dan pus.

20 likes

Haha ieder zijn ding, ik bekijk op YouTube video’s van maden in levende mensen en daar krijg ik een vreemd edoch voldaan gevoel van.

De supergore foto verbergen in een spoiler zou de oplossing zijn, dan kan iedereen zelf beslissen of ze dit aankunnen.

5 likes

Ik ga echt stuk, ik vind mezelf niet hypochondrisch maar ik was echt gillend naar de ehbo gerend of had mijn voet eraf gehakt, respect voor je chill @Vanilleijs . Ik hoop dat je snel herstelt!

40 likes

Echt leuk dat Freek Vonk hier ook een account heeft!

36 likes

Ik denk dat we een winnaar hebben… :grin::smiling_face_with_tear::sweat_smile:

Hoe gaat het nu?

3 likes

Nou de antibiotica voor deze beet heeft weinig uitgehaald dus ik moet morgen terug naar de huisarts. Het ziet er ook echt heel goor uit nu. De huid is helemaal dik en rood. Het jeukt als een gek en overal rode bultjes :face_vomiting:.

Foto voor wie het wil zien

12 likes

Nou dit hahaha, dit is echt m’n grootste angst.

3 likes

Omg :cry: Dan is het toch iets anders dan ik had.
Dit lijkt wel wat op ringworm. Hopelijk krijg je snel iets dat wel helpt!

2 likes

Daar dacht ik zelf ook aan! Maargoed ik ben geen huisarts dus hoor het morgen wel. Hoop vooral dat die killing jeuk snel stopt.

2 likes

Je bent gebeten door een spin :grin:

Hopelijk trekt het snel weg.

2 likes

Oh echt? Dat zou goed kunnen. Tijdens vakantie gebeurd en toen ben ik veel in het bos geweest.

1 like

Ik heb vanochtend contact gehad met de huisarts, deze gaf aan dat het geen kwaad kan. Vooral goed blijven spoelen en afwachten tot de teennagel er uit zichzelf afvalt.

3 likes

Geen kwaad dat er beestjes in zitten???

9 likes

ik geloof het niet meer

23 likes

Als zelfs de forum dokter zegt dat je naar het ziekenhuis moet gaan, en je gaat niet, dan klopt iets niet heur.

1 like

Heb jij geen wormpjes uit je teen kruipen dan? :crazy_face:

5 likes

Maar vraag je je niet af hoe ze daar gekomen zijn? Voel je niet de hele dag je teen kriebelen?

1 like

Nee, alleen mieren

4 likes

Owh nee dat is helemaal in orde!

1 like