Het TMI topic #3

Oei! Hopelijk trekt het snel weg. Ik heb vorig jaar ook zoiets gehad na een beet van een mug. Nog steeds kun je de plek goed zien en zo nu en dan is ie gort droog en begint dan weer te jeuken als een malle.

3 likes

Waarom stoppen muggenbulten pas met jeuken wanneer ze helemaal kapot gekrabt zijn? :frowning:

7 likes

Thanks dit werkt echt mega goed!

8 likes

Ik was vorige week een dagje naar Sanadome en daar liep een man rond met echt flink grote zwarte mee-eters op zijn rug. De Dr. Pimple Popper in mij vroeg zich echt af hoe het eruit zou zien als je ze uitknijpt, hoeveel prut eruit zou komen. En het waren echt mee-eters, geen moedervlekken.

4 likes

Ik heb bij mijn keelamandelen aan één kant een soort flap waar vaak troep blijft hangen wat stinksteentjes worden. Laatst was weer even tijd om te wroeten. Ik had ook last van een vieze smaak. En toen kwam er een groot goor amandelsteentje eruit. (Foto: zie steentje bij paarse :nail_care:). Daarna kreeg ik last van mijn amandel, want geïrriteerd door het pielen :smiling_face_with_tear:. Gisteren toch weer ff aangezeten, want de vieze smaak bleef. En toen kwam er toch een knoeperd uit. Echt een rots van amandelsteentjes :scream::scream:. Hierna zag ik ook echt zo ‘krater’ zitten. (Foto: zie steentje bij oranje :nail_care:). Fascinerend en goor tegelijk, maar het gaf wel wel gelijk verlichting en de vieze smaak is weg.

Collage van 2 gore stinksteentjes

39 likes

@viking

Je weet in welk topic je zit?

2 likes

Holy shit haha, zo fijn als dat er dan eindelijk uit is!

Je hebt zo’n amandelsteen verwijder setje (gewoon op bol), met een spuitje (voor water) enzo. Misschien raakt hij dan minder geïrriteerd.

5 likes

Oh hahaha, ja de meerderheid hier gebruikt het duimpje niet daarvoor. :sweat_smile:

6 likes

Ik heb echt gigantische blaren en het doet zo’n zeer. Gister echt 8 blarenpleisters geplakt maar het doet alleen maar meer pijn lijkt wel. Ik zit nu op werk maar ga straks even kijken want ik kan mn voeten amper bewegen, het lijkt wel alsof ik mee heb gelopen met de 4 daagse :joy:

1 like

Als je denkt oke trut is goed hoor :+1:t2:

36 likes

Haha hier betekent het meer iets in de trant van: :roll_eyes: ok is goed sgat

15 likes

Ik zou bijna spijt krijgen dat ik geen amandelen meer heb. Dit lijkt me heerlijk om te doen♥️

5 likes

Heeft iedereen amandelsteentjes of is dat afhankelijk van de vorm van je amandelen ofzo?
Ik heb geen amandelen meer dus heb geen idee hahaha

Nee ik heb dit niet voor zover ik weet! Je kunt mijn amandelen ook nauwelijks zien.

3 likes

Als iemand uit zn bek meurt denk ik nu ook altijd, oh die heeft van die amandelsteentjes. Hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn lol. Ik weet ook puur alleen door dit forum dat het uberhaupt bestaat.

8 likes

Nu snap ik waar die erge pijn zo vandaan kwam 🫠
In een spoiler want mn mini teen is huge in beeld + open blaar

16 likes

Gatver

3 likes

Ja :sob:

3 likes

Ja echt bizar hé dat formaat :scream:. Vind het zelf ook erg heftig haha. Maar zo fijn dat het eruit is.

Zat toevallig ook gelijk te kijken voor zo spuitje. Ben wel van plan om zoiets aan te schaffen. Lijkt mij ideaal.

@KazimirKriminanski Ik heb het aan één kant en heb daar soort flapje op mijn amandelen en daar blijft dus vaak iets zitten. Echt super irritant eigenlijk. Het kan ook best gepiel zijn dus liever had ik er geen last van gehad. Al blijft het fascinerend.

3 likes

Oh brrr ja! Ik heb altijd dat ik dan op de blur wegklik en denk NEE IK WIL DIT NIET ZIEN. En dan nog een keer klik in hoop dat de blur weggaat maar dan krijg ik juist een ingezoomd beeld. Haha awful. Sterkte @Negativ

8 likes