Is natuur
Nou het is niet opgesneden maar gedraineerd. Hij zei: heel de spuit zat vol pus, je had het echt fantastisch gevonden. Ja thanks maat.
Haha dé drama!
Ik leef hiervoor! Ik volg ook Dr. Pimplepopper enzo, genieton
Echt lullig.
Gaan jullie wel met elkaar verder?
Man ik hoop echt dat de nieuwe antibiotica voor mijn been snel gaat helpen. Het wordt met de dag groter en roder.
Oei het ziet er echt pijnlijk uit. Je was gebeten door een spin toch? Nare beesten! Hopelijk werkt deze kuur wel
Ja dat is wat de huisarts uiteindelijk dacht dus ga er vanuit dat zij weet waar ze het over heeft. Het doet gelukkig geen pijn maar het jeukt echt als een gek.
Sorry voor de dubbel post maar ik heb nog wel een foto van een spuit vol pus voor je! Kwam uit een abces uit mijn borst:
Ik snap dat je er van baalt dat je er niet bij was. Hopelijk verzacht deze foto een beetje je pijn
Echt een hele gore vergelijking maar als ik een griesmeeltoetje door elkaar huts ziet het er precies zo uit!
Omg dank je wel!
Oei! Hopelijk trekt het snel weg. Ik heb vorig jaar ook zoiets gehad na een beet van een mug. Nog steeds kun je de plek goed zien en zo nu en dan is ie gort droog en begint dan weer te jeuken als een malle.
Waarom stoppen muggenbulten pas met jeuken wanneer ze helemaal kapot gekrabt zijn?
Thanks dit werkt echt mega goed!
Ik was vorige week een dagje naar Sanadome en daar liep een man rond met echt flink grote zwarte mee-eters op zijn rug. De Dr. Pimple Popper in mij vroeg zich echt af hoe het eruit zou zien als je ze uitknijpt, hoeveel prut eruit zou komen. En het waren echt mee-eters, geen moedervlekken.
Ik heb bij mijn keelamandelen aan één kant een soort flap waar vaak troep blijft hangen wat stinksteentjes worden. Laatst was weer even tijd om te wroeten. Ik had ook last van een vieze smaak. En toen kwam er een groot goor amandelsteentje eruit. (Foto: zie steentje bij paarse ). Daarna kreeg ik last van mijn amandel, want geïrriteerd door het pielen
. Gisteren toch weer ff aangezeten, want de vieze smaak bleef. En toen kwam er toch een knoeperd uit. Echt een rots van amandelsteentjes
. Hierna zag ik ook echt zo ‘krater’ zitten. (Foto: zie steentje bij oranje
). Fascinerend en goor tegelijk, maar het gaf wel wel gelijk verlichting en de vieze smaak is weg.
Holy shit haha, zo fijn als dat er dan eindelijk uit is!
Je hebt zo’n amandelsteen verwijder setje (gewoon op bol), met een spuitje (voor water) enzo. Misschien raakt hij dan minder geïrriteerd.
Oh hahaha, ja de meerderheid hier gebruikt het duimpje niet daarvoor.
Ik heb echt gigantische blaren en het doet zo’n zeer. Gister echt 8 blarenpleisters geplakt maar het doet alleen maar meer pijn lijkt wel. Ik zit nu op werk maar ga straks even kijken want ik kan mn voeten amper bewegen, het lijkt wel alsof ik mee heb gelopen met de 4 daagse