Heb je het overleefd? En hoe ging je college?
Overleefd! Het ging geloof ik wel ok, sommige mensen stelden zelfs vragen, en mijn baas zei dat het een goed teken was. Al met al een goede eerste poging haha.
Ik ben heel erg ongesteld maar heb ook een hoest en elke keer als ik hoest voel ik van alles eruit lopen
Ooh dit is zo naar.
Heeel oud bericht, maar volgens mij is dat bericht in het members only gedeelte… kan iemand hier dé tip tegen (die daar dus staat?) neerzetten? I need it
Is het via deze link te lezen voor je? Is volgens mij geen members only: Het TMI topic - #2741 door FrauHelga
Oh wauw wat goed! Deze is idd te lezen, many thanks! Gek dat ik deze post niet vond bij zoeken op EHBAO, maar misschien heb ik niet goed gekeken
Ik heb 1 neusgat dat bloedt en 1 neusgat waar constant snot uit komt. Wthhh
En ook: dit is voor het eerst dat ik een bloedneus heb? Wtf
Zo’n verkoudheid heb ik ook, zo irritant
Ik plas uit mn anus, zoals mn vriend het noemt echt zo naar
Ik heb het noro virus opgelopen op mijn werk en dit is echt hel. Gewoon op de wc zitten met een emmer omdat het aan twee kanten tegelijk komt. Ben al 24 uur aan het braken en echt ieder slokje wat ik drink komt er nog steeds uit. Wat een ellende zeg. Mijn vader komt zo zetpillen brengen en dan hopen dat ik die wel lang genoeg binnen kan houden.
Maar kan je niet naar huis dan?
Oh laat maar, je hebt het opgelopen op je werk maar bent nu thuis sorry. Beterschap natuurlijk!
Sorry voor dit onsmakelijke beeld. Ik heb BIAB nagels en het zit altijd erg netjes alleen bij 1 hand groeit er een soort velletje onder mijn nagel. De styliste zegt dat aan dat vel mijn nagel groeit. Het is dus geen viezigheid wat je er uit kunt halen. Ik vind het er erg onverzorgd uitzien. Probeer het er ook zelf uit te trekken/af te knippen maar dat lukt dus niet. Mijn andere hand heeft dit niet.
Iemand tips? Ik ga het er anders af laten halen, ziet er zo vies uit. Heb ook al een paar opmerkingen gekregen over wat ik onder mijn nagels heb zitten
Wow het lijken wel lijmresten van plaknagels. Ik herken dit zelf helemaal niet bij mijn biab. Misschien even goed onderhouden met nagelriemolie?
Zou dit geen schimmelinfectie kunnen zijn?
Sorry geen antwoord op je vraag maar ben nu wel benieuwd. Is dat dikke stuk enkel de Biab of is dat ook je eigen nagel? Want het lijkt wel bij verschillende vingers dat daar echt iets onder zit? Het zit ook ver van je vingers weg vind ik.
Lijken idd wel lijmresten of restjes van het vijlen wat er onder zit, vind de biab ook heel dik tbh. Zou het er af laten halen (ofja ik zou zelf peuteren ) en dan na een tijdje weer een nieuwe set nemen.
Komt wel vaker voor toch dat er vel aan nagel groeit?
Ik heb dit ook (maar hele korte nagels dus valt minder op)
Ik zou het eraf laten halen en een andere salon zoeken. Zeker je wijsvinger ziet er echt niet goed uit, zo hoort het niet.