Het is maar wat je praktisch vindt, je kan er toch veel minder handig bij dan
Was iemand die langskwam en waarvan mijn collega zei dat ze niet helemaal jofel was
Volgens mij is het nog steeds de kortste route⦠er zit toch geen 30cm tussen?
Van voor naar achter mān billen afvegen vegen tussen mān benen door lijkt mij echt heel onpraktisch en eigenlijk niet super goed mogelijk
Op mijn oude werk (een bakkerij) hing de wc bril ook altijd vol. Andere vindplekken: de wastafel, het vuilnisbakje, de koker waar de wc borstel instaat en als klap op de vuurpijl hingen de muren volgesmeerd toen besloot mijn baas dat niemand van de klanten nog naar de wc mocht. Er was ook geen eetgelegenheid ofzo dus mensen waren sowieso al niet lang in de winkel
Waar the fok werkt die dan� Mensen hebben geen fatsoen?
Bij hetzelfde bedrijf waar ik ook werk hij werkt in het fabriek gedeelte en ik in het kantoorgedeelte.
Ik heb geen idee hoe mensen zo kunnen zijn.
Ik heb op een tankstation naast de snelweg gewerkt en daar vond ik ook regelmatig drollen op de wc bril, muren vol gesmeerd met tampons of weet ik veel wat en verstopte wcās door teveel toiletpapier.
Echt gadverdamme ik snap niet waarom mensen dat doen.
Ik werkte als tiener bij een stationsrestauratie en had een man 50 cent betaald voor de wc. Kwam ervan terug en gaf toen een extra euro maar was met een klant bezig dus was ook even onhandig. Had hij ook allemaal poep op de bril achtergelaten, was toen echt van slag, hoe kunnen mensen zo zijn
Snap niet dat je dan überhaupt het hokje uit durft te komen ik zou echt uit schaamte alles iig met een papiertje proberen schoon te vegen.
Ja, maar denk dat die man er gewoon een soort kick van kreeg of zo anders leg je er toch niet zo de nadruk op met die euro
Jezus, nog meer tarrels.
En medelijden met de vrouw? Wat afschuwelijk om mee te moeten maken š„¹
Ooh jeetje arme vrouw inderdaad :(.
Ik ben al 3 dagen ziek en hoest echt de longen uit mijn lijf. Nu probeerde ik na 3 dagen wat te eten maar er kwam meteen weer een hoestbui en die hield niet op. Eerst gooide ik dat eten er weer uit en toen kwam het ergste: mijn bekkenbodemspieren konden het ook allemaal niet meer aan en heb ik door het hoesten een deel in mijn broek geplast. Echt zo kut. Ik moest huilen en vriend en kinderen zeiden dat geeft toch niet maar voelde me toen echt zo zielig, vies maar ook een baby. Nu heb ik maar een onderbroek aangetrokken met een maandverband
Welkom bij de club. Ik heb dit echt al heel snel met hoesten en idd een maanverbandje is dan echt heel prettig. Je kunt er niks aan doen.
Ik heb trouwens hetzelfde met hoesten gehad (eten eruit hoesten) en pas op dat je je ribben niet kapot hoest (kneust) want dat heb ik dus wel gedaan
Je kan er wel iets aan doen hoor, je bekkenbodemspieren trainen.
Niet als commentaar bedoeld maar blijkbaar lopen er heel veel vrouwen rond die denken dat je daar maar mee moet blijven lopen.
Ik bedoel meer op dat moment zelf, in zoān hoestbui, dam gebeurd het gewoon en als je dan nog niet die spieren hebt getraind, dan kun je er niks aan doen.
Note to self dat ik nog steeds een afspraak bij de fysio moet maken voor mijn bekkenbodemspieren.
Normaal heb ik er geen last van. Natuurlijk is het niet meer zo sterk na 2 bevallingen maar ik verlies normaal nooit urine. Kan nog steeds trampolinespringen enz. Alleen nu was de hoest zo erg dat het gewoon ineens kwam en voelde me gewoon zo kut. Ik weet dat het een veel voorkomende klacht is en volgens mij is er ook een speciale kliniek in Brabant (dacht ik ooit gelezen te hebben) die zelfs operaties uitvoert bij vrouwen die daardoor geen leven meer hebben.
@Kiwi oh wat balen zeg van je ribben! Is het nu al wel weer beter of nog steeds last van? En wat betreft oefeningen: er zijn simpele oefeningen die je iig thuis kan doen mocht de 1e afspraak nog lang duren.
Ik heb sinds een week of 7 Tramadol dagelijks en merkte op dat ontlasten wat moeilijker ging. Nou is dat nooit echt dagelijks geweest, maar nu was het ook maar erg weinig per keer. Sinds vorige week gebruik ik dulcolax maar mijn ontlasting is alsnog erg weinig per keer. Alsof het niets doet. Heb wel borrelende buik en darmen. Wat kan ik nog meer doen?