Het TMI topic #3

Ik heb zelf het idee dat zo’n ei pas na de tweede dag echt effect heeft - of dat het ei zelf weer een ander soort irritatie meebrengt in elk geval. Seks de dag na dat ik zo’n ei heb gebruikt is altijd nog pijnlijk bijvoorbeeld, maar daarna (meestal) niet meer. Je kan bij de drogist ook van die tubes kopen, misschien kan je dat nog een paar dagen smeren?

Het idee van zo’n ei is volgens mij wel gewoon 1x gebruiken.

2 likes

De infectie verdwijnt bij mij op zich wel redelijk snel met zo’n ei, maar omdat die vooral intern z’n werk doet helpt het idd niet meteen tegen de jeuk aan de buitenkant/ingang. Dus als je daar nog erg last van hebt zou ik ook zo’n tube crème halen en smeren waar je jeuk/pijn hebt.
Volgens mij moet je niet weer zo’n ei gebruiken want dat is al een hoge dosis in 1x, maar duurt gewoon eventjes voor het helemaal weg is.

7 likes

ik heb al een aantal weken op en af last van m’n amandelen, heel rood en opgezwollen enzo. gister was het weer echt heel erg, maar geen amandelsteentjes verder. nou ik word me vanmorgen wakker :joy: heb er speciaal een foto van gemaakt! zie spoiler voor een grote amandelsteen en nee, ik heb er niet aan geroken :joy:

amandelsteen from hell

10 likes

Ik ben dit weekend flink verkouden geworden, ik moest zaterdag minstens 60x niezen over de gehele dag.

Ik snoot net mijn neus er kwam me toch een hoop groen snot uit. Ik werd gewoon licht in mijn hoofd toen het eruit was. :joy: Wat een bevrijding.

8 likes

Ja pff waar zijn de foto’s? :joy:

2 likes

Volgende keer oké haha. :joy:

2 likes

Ik had een drukke dag op werk, dus niet echt naar de wc geweest en nou dat heb ik geweten. Alles zit vast nu :sob::poop:

2 likes

Afgelopen nacht werd ik misselijk en met buikpijn wakker, naar de wc moeten rennen want mega krampen. Zit ik eindelijk op de wc voel ik me steeds misselijker worden en toen was het kiezen op de wc blijven zitten of draaien, dus toen maar blijven zitten gelukkig stond er een speelgoed emmertje in de gang dusja toen daar maar ingespuud :grimacing::joy: sorry kind

11 likes

Beter daarin dan in de badmat. Die emmer kan je nog makkelijk schoonmaken.
Sushi en een badmat is geen aanrader :face_vomiting:

4 likes

Oh das echt horror hè als het van beide kanten komt. Heb maar keer heel de wasbak ondergespuugd en erna heel lang met water doorl laten spoelen.

4 likes

Ik had vandaag een spontane diarree-aanval??? Moet ik me zorgen maken? :skull: :skull: :skull: Ik ben al een paar dagen snipverkouden (snotterig, constant niezend, wollig hoofd en een beetje keelpijn - ik heb geen koorts of verhoging, test negatief op Covid, ben gewoon een vieze snotfabriek), maar mijn buik was volledig oké tot ik vandaag plotseling suuupernodig moest. Ik heb hier nooit last van, dus ik zat echt ??? op de wc (in een restaurant nota bene, lol :woozy_face:). Voelde me erna ook gewoon prima haha

Hoe kun je je prima voelen na diarree? Ik ben dan echt uitgeput :joy:

1 like

Haha oh ik heb dit best vaak, vaak als ik te vet heb gegeten. Als het eruit is is het daarna ook weer oké :sweat_smile:

6 likes

Ja echt geen idee??? Ik heb het echt nooit (laatste keer was in 2015, ik ben eerder een constipated girly als het niet zo lekker gaat :woozy_face:), wel dunnere ontlasting natuurlijk maar niet zo… net een kraan ofzo? Duurde ook minutenlang haha, had supererge rillingen/was zweterig in de seconden tussen de buikkrampen en op de wc zitten, maar erna was het ook gewoon over? Erg bizar! Voel me overigens wel slecht, maar gewoon verkouden-slecht, mijn buik doet het prima en ik had erna ook gewoon weer trek in dessert haha :smiling_face_with_tear:

@crazyplantlady oké haha fijn om te lezen dat iemand anders het herkent haha

4 likes

Hier was hetveen onderdeel van de griep die nu al een week duurt :sweat_smile: ook met verkouden enzo.

1 like

Haha grappig hè dat dit soort dingen voor de 1 zo normaal zijn en voor de ander heel bizar. Ik herken idd precies wat je zegt, daarna kan ik ook gewoon weer door eten/drinken etc alsof er niks aan de hand was

3 likes

Ik heb afgelopen heel veel patiënten met de griep (Influenza A) gezien, en 0 COVID. Veel van die met de griep hadden het ook over diarree of overgeven. Als je echt de griep doormaakt ben je ook flink ziek, kan makkelijk een week duren.

3 likes

Oh nee, beterschap! Ik heb gelukkig geen griep, volgens mij heb ik een verband gevonden tussen die aanval en de keelsnoepjes die ik nam haha (overigens ook gek - mijn buik reageert heel slecht op zoetstoffen, maar deze snoepjes zijn gewoon met suiker??? :thinking:)

Ik heb echt heel erg haaruitval na de bevalling. Vanochtend deed ik was en toen hij klaar was zat er om een babybroekje een soort haarbal die ik door moest knippen om het eraf te krijgen :weary:

3 likes

Wat is haar eigenlijk sterk materiaal, als je het om zo’n stuk stof gewikkeld ziet, lijkt wel een touwtje of elastiekje. Sterkte met je uitvallende manen, een van de grote minpunten van (rotwoord) ontzwangeren.

3 likes