Fijn dat het je meevalt nu. Maar ik zou toch nog even de huisarts bellen vanwege de grootte van de wond. Al is het maar even met de assistente voor advies/overleg
Ik vind eerlijk gezegd een blaar minder pijnlijk, meestal is de huid dan meteen dood en voel je er niet zoveel meer van. Dit is juist veel pijnlijker vind ik vaak! Hoe dan ook, beterschap, hopelijk trekt het snel weg!
Heb tijdens het stomen een keer die bak in mân schoot gehad. Nestocyl was echt het wondermiddel voor me
Even een een hele andere random tip. Maar snij hem in stukjes en dan door de helft dat je zon stukje groen en gel hebt zeg maar. En doe die stukjes dan in de vriezer. Zo gaat die en langer mee en is t verkoelend voor je huid. En als je nog over hebt smeer t dan op je gezicht. Icing met aloevera houd je jong !! Haha.
Wow!!! Zo zag t er bij mij ook uit! Is helemaal genezen en je ziet er niks meer van!
Ik probeer goed bij te drinken omdat ik gister heel erg last had van en normaal veel te weinig drink maar na 6 slokken word ik alweer misselijk, echt irritant.
Meine GĂŒte hoeveel snot kan een mens hebben. Vraag me echt af waar dat vandaan komt. Neus is helemaal schraal en net stond ik op om wat te pakken en het dreef er ineens gewoon helemaal uit, zo over mijn mond
Ja ik ben moeilijk om te prikken en ze moest ook een beetje roeren met die naald, haha. Ik hou goed in de gaten of ie niet groter wordt nu, dat lijkt me niet de bedoeling. Doet gelukkig geen pijn.
Dat voelde ik helemaal niet hoor, maar ik zag haar een beetje duwen
Pff die dames daar kunnen echt niet prikken. Heb er een trauma aan overgehouden. In beide armen geroerd, tig keer geprikt, minimaal 15 keer, ben flauwgevallen. De hele tijd âja ik kom er niet doorheenâ alsof mn vetlaag zo enorm dik is. Bij de huisarts en assistentes etc gaat het wel meteen goed maar daar bij S. in T. echt niet.
Ik ben gewoon bij een prikpost in een buurthuis gegaan, dus ik weet niet welke plek jij precies bedoelt? Maar het is inderdaad wel eens soepeler gegaan!
Oh ik bedoelde sanquin in Tilburg
De diameter van de naald bij de bloedbank is ruim 2x zo groot als de gemiddelde naald die je bij gewoon bloed prikken gebruikt (en je hebt nog veel kleinere naaldjes als je denkt dat het moeilijk wordt), dus dat is iets lastiger.
Ik ben bij sanquin overigens altijd naar huis gestuurd als het bij de tweede prik niet gelukt was, ook al zei ik dat ze nog wel een keer mochten prikken, ik dacht dat dat standaard protocol was?
Klopt ze geven aan dat het 1 poging per arm is een dan stoppen ze hier in Zaandam
Nee daar was dat echt niet zo, geen idee wat het protocol is maar ze riepen er steeds een andere verpleegster bij en die weer een paar keer proberen, dan weer een andere, etc. Ik heb ook een klacht ingediend maar dat protocol ken ik niet natuurlijk
Maar je kan toch ook zelf zeggen: he stop maar mensen, ik wil geen nieuwe poging meer. Was daar geen ruimte voor?
Op een gegeven moment wel ja, maar ik wilde het ook doneren en had er een paar uur vrij van gevraagd van werk toen dus wilde het ook niet meteen opgeven, ook omdat er steeds iemand bij gehaald werd dacht ik nu gaat het hopenlijk wel lukken. Tot het echt teveel werd voor me dus. Maar nu ga ik in ieder geval nooit meer.
Klinkt wel beetje tegenstrijdig dat je zelf ook dacht van âzet maar door, wil niet voor niets zijn gekomenâ, en dan uiteindelijk een klacht indient, omdat ze te lang doorgaan. Maar goed, het kan dat je pas thuis denkt: he wat is er hier nu allemaal gebeurd.
Ik ken Sanquin juist als een instelling waar ze maar blijven vragen âgaat het goed met je?â en âvoel je je oke?â, totdat het zelfs irritant wordt, haha.
(Mijn grootste ergernis was daar altijd dat ze niet meteen kwamen zodra mijn apparaat begon te piepen, maar eerst hun klets-verhaal met een collega moesten afmaken. )
Ja goh ze hebben me niet vastgebonden ofzo he. En pas nadat ik flauwviel en in de bus half versufd zat dacht ik er pas over na. Was GEEN klacht naar de zorg toe, enkel naar de persoon die steeds zei: âwacht even, er komt zo iemand anders kijken. Wacht heel even, gaat zo vast lukken, maar we komen er moeilijk doorheen. Over een paar min komt er iemand die dit al jaaaren doetâ. Etc. Je mag het documenT inzien als je wilt?