Ik denk niet dat het bij mensen die verder gezond zijn en die een paar dagen geen ontlasting hebben gehad echt voorkomt hoor, mocht dat je geruststellen. Ik zag het enkel regelmatig op mijn werk, waar patiënten met kanker grote buikoperaties ondergingen en daarna een (paralytische) ileus ontwikkelden.
Aaw
En sorry, moest even lachen om dat viooltje🤭
Sorry maar moest hier hard op om lachen. Maar meer om hoe droog je t omschrijft.
Wat naar zeg…
Net gedoucht, moet ik poepen. Haat dat zoooo
Zo zonde van je douche
Heb al 3 dagen diarree, vanochtend was het raak in bed waarvan ik dacht dat het een scheetje zou zijn en net gisterenavond het bed verschoond
Dat heb ik dus altijd dat ik nà het douchen ineens moet en daarvoor dus totaal niet
ALTIJD dit
Er lopen bouwvakkers in mijn huis vanwege een verbouwing, en ik werk nagenoeg fulltime thuis.
En ik kan dan gewoon niet poepen hè. Ze hebben wel een eigen dixi tot hun beschikking dus ik hoef niet bang te zijn dat ze mij ruiken of zo als ze zelf moeten, maar puur het idee dat er vreemden lopen blokkeert bij mij de boel.
Edit: ze hadden een bepaald onderdeel niet bij zich en zijn dat gaan halen.
Het was een fijn kwartier.
Erg he! Ik ben zo blij dat ik tijdens de verbouwing hier een ruilwoning kreeg, want ik was bang dat ik 4 weken niet chill zou kunnen schijten
Ik ging voor het eerst naar een klimmuur en ik was een beetje te fanatiek ik heb dit aan beide handen en het doet echt zeer. En mijn werk is echt 60% fysiek dus niet handig!
Oef dat ziet er pijnlijk uit!!
Oooh zo naar!! Ontstond dit niet al tijdens het klimmen? Of waren de blaasje toen dicht?
Sterkte!
Ohhh dit herken ik, ik heb dit ook altijd met boulderen… mijn handen liggen meteen open. Jakkes, hoop dat het snel geneest! Echt rotplekken zijn dat.
Jeetje vorig weekend kpn ik niet goed poepen. En nu moet ik echt om t kwartier rennen. Alsof het er nu allemaal uit komt.
Jawel! Maar niet zo heftig, het was niet zo rood en opgezwollen dus ik had een pleister opgedaan en ben nog even door gegaan omdat we een les hadden geboekt.
@ciselering je hebt zeker geen tip om het te voorkomen als jij dit ook hebt? want dit weerhoudt mij er wel van om nog een keer te gaan.
Gebruikte je wel van dat chalk/magnesium voor op je handen? Dat zorgt voor wat meer grip (minder zweethandjes) maar kan me ook wel voorstellen dat dat misschien een beetje beschermt tegen echt het kapot gaan van je handen.
Ik heb dit met klimmen nooit gehad zo erg, maar wel met roeien vroeger. Echt tot bloedens toe haha.
Met roeien ook veel last van gehad. Waren teamgenoten die kamferspiritus gebruikten, heb er zelf geen ervaring mee. Dat zorgt ervoor dat je huid wat verhardt, zodat je minder last van blaren hebt. Moet je dagelijks op je handen smeren, dat schijnt wel wat te helpen.
Kalk helpt bij mij wel, maar ook dagen van te voren mijn handen een beetje insmeren. Bij mij is het vaak dat het snel springt door droogte, maar ik moet zeggen dat ik ook niet genoeg boulder in mijn leven om echt iets er op te hebben gevonden helaas.