Het TMI topic #3

Geen pruimen eten als je daarna even een heel stuk gaat fietsen. Groetjes vanaf de wc ( Eindelijk!!)

10 likes

Ah dat kan zoooveel pijn doen! Ik heb in afgelopen 10 jaar iets van 4/5 keer héle heftige buikpijn gehad van verstoppingen, echt ik werd er helemaal duizelig van, op de grond rollen van de pijn etc., ik weet niet hoe weeën voelen maar ik denk ongeveer zo. En duurde ook steeds echt 3/4 uren. En dan bam, leipe diarree.

2 likes

Wow ik weet echt niet wat dit zwarte isđŸ˜±

Echt bizar wat eruit mijn neus kwam.

13 likes

Make-up of insect vaak

3 likes

Zit er nu al 5 min ofzo naar te kijken maar het ebige wat ik kan bedenken is een lange haar. Maar @FredPaillet kan dat echt? Dat dan make-up of insecten zolang in je neus zitten dat ze smelten ofzo?

6 likes

Haha wow!! Lijkt wel een haar en een draadje ofzo. Maar hoe kom je daaraan in je neus?

3 likes

Geen flauw idee! Ik ben ook gewoon blond.

Maar @FredPaillet dit kon een insect zijn?

4 likes

Heel fascinerend haha, misschien kun je het ontleden :grimacing:.

3 likes

Misschien zelfs te TMI voor dit topic, maar hebben jullie ook zulke plakkende ontlasting met die hitte?

2 likes

Ik vermoed make-up! Draag je mascara of zwarte eyeliner? Ik heb het ook wel eens gehad. (Insect was een geintje, althans, daar heb ik geen ervaring mee😛)
cc @AmazoneSlash

2 likes

@keekie ik denk ook make-up en dat dat dan via je traanbuis in je neus is gekomen

7 likes

ja dit! ik haal elke avond van dit soort (maar dan korte) draadjes uit m’n ogen na het verwijderden van m’n make-up haha
maar dit is wel heel extreem!

2 likes

Ik ben dit weekend op een festival geweest, door de droge stoffige grond kwam er ook veel zwart uit mijn neus haha. Zou misschien ook zoiets kunnen zijn?

1 like

Bizar ziet het eruit! Ik denk ook iets van make up. Het lijkt namelijk echt op die draden, die sommige mensen uit hun ogen halen. Hier wordt het genoemd:

https://youtube.com/shorts/Gs3WsdtoRiM?feature=share

Ik heb in een magazijn gewerkt van een kledingzaak en mijn neus zat dus vaak vol stof. Was allemaal zwarte snot, maar geen draadjes zoals bij jou.

1 like

ooo nee ik vind dit juist echt een naar gevoel altijd haha, haal het echt super spastisch weg altijd hahah

14 likes

Uit mijn neus, stond erbij :sob:

3 likes

Omg! Wat bijzonder en vies.
@FredPaillet ik had wel zondag dat mijn eyeliner ook terecht kwam in mijn oogvocht zeg maar. Dus denk idd ook make up.

6 likes

Ok als ik snotterig ben en er is per ongeluk (vloeibare) eyeliner in m’n ogen gekomen dan krijg ik dit dus ook. Haha echt een gek gezicht.

4 likes

Is het inmiddels over? En misschien een beetje een gekke vraag maar is je partner onbesneden of besneden? Ik hoorde van een vriendin dat bij onbesneden mannen nog wel vaak zeepresten blijft zitten en je dat dus zo met seks in je vagina kan krijgen. Ik heb het maar 1.5 keer keer in mn leven gehad (1 keer telde niet echt) en dat vond ik al de hel! Ik kwam er later achter dat het kwam omdat ik per ongeluk met make up reinigingsdoekjes me had afgeveegd daar. Smh.

Ja! Kuurtje/capsules voor 3 dagen. Wacht nog op uitslag van de kweek - die heb ik uiteindelijk zelf nog maar naar het ziekenhuis gebracht - voor wat meer info. Misschien zien ze nog iets geks

Goeie, ik geef het door! Mocht het weer terug komen gaat hij ook even langs de HA.

2 likes