Het TMI topic #3

Heb net gebeld en moet andere ophalen zometeen, want deze raden ze nu echt af.

3 likes

Ik wilde in mijn vorige post nog schrijven dat mijn ervaring met artsen is dat ze niks aan voedsel willen koppelen. Clowns. :smiling_face_with_tear:
Anyway, kracht en wijsheid. Hopelijk is er snel verbetering.

3 likes

Ja ik heb best wel gevoelige darmen! Mijn zus heeft IBS dus ik vermoed dat ik het ook wel (een beetje) heb. Lactose zit sowieso nog amper in m’n dieet, ben ik al jaren geleden mee geminderd.

Ik denk dat ik het nooit heb laten testen ofzo omdat ik een beetje bang was voor het resultaat en de beperkingen die erbij horen. Maar goed, ik ga toch maar eens wat actiever op die fodmaps letten dan.

Ik heb gisteren trouwens nog een heel kleine portie van de salade gegeten, die gemengd was dus het aandeel linzen nog kleiner dan dat, en ben inderdaad weer opgeblazen geworden. Wel niet zo pijnlijk deze keer maar toch onaangenaam.

3 likes

Kan het je zeker aanraden! ja het is beperkend en even wennen, maar het leven zonder op ogenschijnlijk random moment enorme last van de darmen is toch wel wat fijner

4 likes

Dokter gebeld, foto moet sturen van mn navel en heb nu een antibioticazalf gekregen, hopen dat dit werkt dus

2 likes

Notie voor mijzelf; nooit meer van die ‘suikervrije’ snoepjes eten
 gisteren avond gedaan toen al vrij snel op de pot geweest en nu nog steeds is mijn hele buik aan het trommelen en rommelen

5 likes

Ohhh ja Klene suikervrije drop. Horror. Echt 2 dagen lang draaide mijn darmen overuren.

3 likes

Ik zit al meer dan 30 minuten op de wc en ik heb zoveel pijn en word er gewoon misselijk van, maar alles zit vast. Wat een hel dit!!!

leg je linkerbeen plat over je rechterbeen en druk op je knie.

verhoging onder je voeten al?

1x opstaan en weer gaan zitten
?

4 likes

Verhoging onder m’n voeten had ik idd maar de andere twee waren ook goeie tips. Obstipatie na operatie, top zeg. Meine gute ik moet er helemaal van bekomen :cry:

6 likes

Geen pruimen eten als je daarna even een heel stuk gaat fietsen. Groetjes vanaf de wc ( Eindelijk!!)

10 likes

Ah dat kan zoooveel pijn doen! Ik heb in afgelopen 10 jaar iets van 4/5 keer héle heftige buikpijn gehad van verstoppingen, echt ik werd er helemaal duizelig van, op de grond rollen van de pijn etc., ik weet niet hoe weeën voelen maar ik denk ongeveer zo. En duurde ook steeds echt 3/4 uren. En dan bam, leipe diarree.

2 likes

Wow ik weet echt niet wat dit zwarte isđŸ˜±

Echt bizar wat eruit mijn neus kwam.

13 likes

Make-up of insect vaak

3 likes

Zit er nu al 5 min ofzo naar te kijken maar het ebige wat ik kan bedenken is een lange haar. Maar @FredPaillet kan dat echt? Dat dan make-up of insecten zolang in je neus zitten dat ze smelten ofzo?

6 likes

Haha wow!! Lijkt wel een haar en een draadje ofzo. Maar hoe kom je daaraan in je neus?

3 likes

Geen flauw idee! Ik ben ook gewoon blond.

Maar @FredPaillet dit kon een insect zijn?

4 likes

Heel fascinerend haha, misschien kun je het ontleden :grimacing:.

3 likes

Misschien zelfs te TMI voor dit topic, maar hebben jullie ook zulke plakkende ontlasting met die hitte?

2 likes

Ik vermoed make-up! Draag je mascara of zwarte eyeliner? Ik heb het ook wel eens gehad. (Insect was een geintje, althans, daar heb ik geen ervaring mee😛)
cc @AmazoneSlash

2 likes