Ik heb zon zin om als ik thuis ben even al die krokante velletjes van mn handen en voeten af te halen.
Ik heb echt mega buikkrampen en loop helemaal leeg echt geen idee hoe het komt?!
Gebeurt soms gewoon toch. Beterschap!
Thanks! Heb dat normaliter nooit . Ben ook niet met iemand in contact geweest met buikgriep en de kip die ik gisteren at was goed doorbakken en tot vandaag houdbaar
.
Ooh weet je wat ik ook mis. Poepen op een plateau dingetje wc. Beste uitvinding ooit zon wc. Even loeren naar wat je gelegd hebt.
Het is weer feest hoor, enorme buikkrampen door menstruatie. Het is elke maand weer een 'verrassing’wat het wordt: buikkrampen, diaree, migraine, rugpijn of alles tegelijk.
Nu: buikkrampen en rugpijn. Oh en ik ben duizelig, weer iets nieuws. Zolang het maar geen migraine is.
Wij hebben dit op het werk en hierdoor twijfel ik soms om gewoon daar te poepen zodat ik het kan bekijken. Toch wint m’n poepschaamte het altijd.
Mijn anus blokkeert op werk
Jazeker en dan werk ik ook standaard dubbele diensten van 08:00-22:30. Gelukkig ben ik een ochtendpoeper.
We hebben 1 wc op het werk voor iedereen. En het zit in de hal waar alle cliënten langs lopen/tegenover een zitje. Iedereen kan dus zien hoe lang je weg bent. Niet bepaald helpend voor m’n poepangst.
Oh, dat laatste is wel een drama. Op mijn werkplek zijn onlangs de half open hokjes vervangen door compleet dichte en bijna geluidsdichte hokken. Een genot om in te zitten. Ik ben niet van de tegeltjes met inspirerende teksten, maar deze spreekt mij aan:
‘My boss makes a dollar
While I make a dime
That’s why I poop
On company time’
Ik zou echt in de pauze naar de hema gaan om te poepen hoor dit kan toch niet
Ook leuk als gifje
Haha door dat rijmpje (en vooral het gifje hierboven) noemen wij hier poepen onder werktijd ‘dimen’.
Zou dit ook werken voor acne wondjes/korstjes?
Doe ik ook. Ik poep nooit op het werk (of ergens anders, alleen thuis)
Een paar weken geleden heb ik van die eeltsokjes gebruikt. Het ging goed vervellen maar nu heb ik, bij één voet vooral, alweer eelt bij mijn hiel. Echt zo’n dikke, witte rand . En ik smeer ook elke avond mijn voeten in. Zo irritant.
Ik moest net ineens denken aan die keer dat ik de bovenste helft van het plastic van een tampon er vergeten was af te halen. Toen ik hem eruit trok moest ik wel even twee keer kijken, best gek gezicht zo’n half volgezogen tampon. Gelukkig zat het plastic er nog omheen en was het niet ergens halverwege blijven hangen😅.
Eelt houd je ook niet echt tegen door te smeren, een deel houd je alsnog en een deel kan je tegenhouden met goede schoenen door minder wrijving/ druk.
Bevat je voetencrème urea? Dat is het enige dat in mijn ervaring goed helpt. Ik gebruik zelf graag de crème met 10% urea van Lidl of van DM, die van Eucerin en Hansaplast vond ik zelf ook erg fijn. Als je ondanks heel veel eelt blijft aanmaken kun je misschien een crème waar ook salycilzuur inzit overwegen, bijvoorbeeld Kerasal of Isdin Psorisdin. Als je extradroge of dikke plekjes hebt kun je daar ook wat Vaseline overheen smeren.
Deze crèmes zijn overigens ook echt een holy grail voor zachte nagelriemen, ik smeer er 's avonds naast mijn voeten ook mijn handen mee in en het werkt echt top.
Maar zoals @Bunnyslippers zegt is wat eelt normaal, en juuuist als je het allemaal weghaalt met die verschrikkelijke sokjes (echt mijn vijand haha) maak je het weer extrasnel aan. Als je eens of maximaal een paar keer per week een puimsteen of rasp gebruikt voor het overschot en elke avond met een werkzame crème smeert krijg je wel echt zachte voeten.
Nee ik denk het niet! Het is een crème van kiehls. Er staat wel speciaal ook om eelt tegen te gaan maar dat zit er niet in geloof ik. Bedankt voor alles tips, ik ga eens kijken naar een andere crème! En ja raspen… misschien moet ik dat ook regelmatiger doen haha. Maar dat vind ik zo’n rotklusje!
Ik heb ook het idee dat het nu sneller terug is gekomen door mijn zwangerschap? Normaal heb ik ook niet zo snel/veel last van eelt. Maar nu is het een week ongeveer maar glad geweest en zit er echt een dikke rand . Een beetje is prima maar dit ziet er echt een beetje viezig uit. Ook omdat het zo wit is.