Ik vind dat menstruatie ondergoed hier zo’n goede oplossing voor.
Je voelt het echt niet, het is geen plastiek zoals bij een maandverband.
Ik ben echt mega fan
Ik vind het alleen zo lastig dat het behoorlijk duur is en je niet eerst even kan passen. Want de maten en modellen verschillen nogal.
Ja dat is wel waar. Ik heb ze gekocht van Sloggi en die zijn een stuk betaalbaarder. Ik dacht rond de €20 en ik had ze ook met een actie gekocht.
Ik ga daar eens naar kijken, wist niet dat die ze ook hebben.
Ben begonnen met Libresse en Hema omdat die idd goedkoper zijn, maar die passen niet goed.
Ik heb inmiddels mijn vierde blaasontsteking dit jaar en moet ermee gaan vliegen!! En ik ben kotsmisselijk van m’n antibioticum kuur ook nog. Heeft iemand tips om de vlucht zo fijn mogelijk te laten verlopen?
Voor met een spiraal, of voor wanneer een cup voor wat voor reden dan ook niet goed past kan ik ook een disk aanraden. Ben er super blij mee!
Weken een tampon lqten zitten ken ik ook.
Ergste was een keer dat ik er een uit had gehaald en dacht huh hangt daar nou nog een touwtje? Had ik er dus twee in zitten. De laatste urenlang, de eerste heb ik dus geen idee van. Zo bizar?
@GEEZ superlate reactie haha maar ik zag in het eerste TMI topic dat jij wel eens een schimmelplekje tussen je tenen had op die foto. Bij mij ziet het er nu ook zo uit. Smeer je gewoon daktarin creme erop als het zo ‘open’ is? Ik twijfel namelijk, weet niet zeker of het kan
Ja ik smeerde gewoon die schimmelcreme er flink op en probeer als ik het heb zoveel mogelijk te laten luchten. Succes het is echt vervelend. afkloppen, allang niet meer gehad
Ja ik had het al 10/15 jaar niet meer gehad en toen stond ik onlangs met mn blote voeten op de vieze natte vloer in de kleedkamer van het zwembad en toen was ik er al bang voor. En ja hoor… dankjewel, ga ik proberen!!
Ik heb vroeger wel eens zoiets gebruikt, maar dat was wegwerp.
Bedankt voor de tip, ik ga eens uitzoeken of ik het ook zou kunnen gebruiken (hele lage baarmoeder).
Welke gebruik jij? Zie ze nu variërend van 17-40€.
Ik heb een gekantelde baarmoeder waarvan de baarmoedermond ook laag hangt tijdens menstruatie, en ik vind de disc juist super fijn. Maar het is echt uitproberen wat bij je lichaam past. Ik heb 1 disc van bamboozy en 1 van lotties period, zijn beide prima.
Mijn vriend had hier deze zomer ook last van en bij hem heeft de strooipoeder van Daktarin goed geholpen.
Tip, het werkzame ingrediënt in Daktarin crème is miconazolnitraat, dat kun je veel goedkoper als huismerk kopen bij bijv. Kruidvat/Etos/de apotheek. Scheelt echt meer dan de helft
@Teigetje hierop aanvullend werkt bij voetschimmel terbinafinecrème meestal beter. Ook van het huismerk te krijgen. Ligt naast de andere schimmelcrèmes.
Dat heeft toch niet te maken met of je baarmoeder gekanteld is, je baarmoeder komt sowieso wat lager tijdens je menstruatie. Maar als die al lager zit, dan is dat dus nog lager.
Oké dankjewel! Anderen ook voor de tips
Ik heb de femdisc. Enige die naast de nixit in Dld verkrijgbaar was. De nixit was me duidelijk te duur.
Hoop dat het wat voor je is.
Ja heel eng idee. Ik heb wel vaker dat ik er 2 inhad maar als ik de eerste eruit trok kwam de andere tampon altijd gelukkig mee. Hier zat geen touwtje aan en heeft een hele andere structuur. Denk ook dat ie daarom zo vast zat.
Maar zit een gekantelde baarmoeder altijd lager? Ik heb ook een gekantelde maar wist niet dat dat ook betekende dat ie dan naast gekanteld ook lager zit.