Maar dat zou best kunnen hoor! Zijn je voeten ook wat meer gezwollen? Ik ben niet zwanger, maar met dat warme weer van afgelopen week had ik echt dikke voeten. Had toen ook meer last.
In die crème van Kiehlâs zitten voornamelijk boters en olieĂŤn, die werken inderdaad niet altijd evengoed tegen eelt. Ziet er verder wel heerlijk uit, misschien kun je die in plaats van vaseline over de crème met urea gebruiken, of als handcrème. Probeer eens een paar weken elke avond een crème met 10% urea te smeren en laat me weten hoe het gaat!
Raspen is trouwens inderdaad irritant, maar misschien kun je een puimsteen in je douche bewaren en die een paar keer per week gebruiken? Als je het regelmatig doet ben je natuurlijk ook heel snel klaar. Sinds ik elke avond een goedwerkende crème gebruik is het voor mij nauwelijks nodig (terwijl ik drie keer per week hardloop en over het algemeen veel sta, het is niet alsof ik van nature een poezelige huid heb haha).
Ja, die crème heb ik door jou geprobeerd en is heel fijn! Gebruik die ook voor mijn handen voor het slapengaan en heb nu extra mooie nagelriemen.
Wat je zegt over eelt weghalen en dat daardoor juist snel terugkomt heb ik nu met het eelt naast mijn teennageltips (of hoe noem je dit?). Had daar eigenlijk nauwelijks eelt maar sinds ik het wat grover ben gaan weghalen/-knippen ineens veel meer
Ja dit zeg ik zovaak en dan kijken mensen me raar aan. Maar zoân plonswc is de kutste uitvinding ooit!
Ja, had vorige week wel echt opgezwollen voeten. Mijn tenen leken ook op party knaks haha . Leef nu ook voornamelijk op birkenstocks.
@Kwal dankje! Ik ga sowieso opzoek naar een crème die jij aanraadt!
Haha maar echt, love mijn plateauwc
Wat heb jij nou voor enge pop als ava.
Is Skipper die nasty naar 2 babyâs kijkt #mood
Als je net hebt gesekst, daarna boodschappen gaat doen en je alles eruit voelt stromen đŤ
Mijn poepwc op werk heeft ook een plateau
Ik heb zoân elektrisch ding van de kruidvat gehaald. Ik vond het met zoân steen ook gedoe maar eelt verwijderen met dat ding is zo gebeurd, niet pijnlijk en blijft langer weg met goede crème.
Ik had vandaag een ongelukje toen ik bezig was met iemands fietsketting. Het doet echt pijn en er is echt een âlapjeâ huid weg
Dat zwarte is smeer van de ketting en krijg ik er niet af. Iemand tips voor dit genezingsproces?

Vorige week een cactus op mijn hand gevallen. Toen bijna alle naalden er uit kunnen trekken op 2 na. Die heb ik er vanavond na veel gepruts uit kunnen trekken. Ze waren niet groot, maar het was vooral oddly satisfying om ze eruit te pulken.
aua, moet je nog ver?
vandaag 20 km gelopen, morgen nog 18 en overmorgen 25
gaat lukken, heb mân teen helemaal ingepakt met duizend pleisters en tape
Maak je vlogs
haha alleen voor intimi