Het TMI topic #3

Ik herken dat zweten op de wc zo erg hahaha ik heb ook echt kinderhandjes en kan me nog herinneren dat mn touwtje was afgebroken en ik er niet bij kon en echt dacht dat die tampon mee mn kist in zou gaan. Heb ook een aantal vriendinnen die m weleens een week vergeten waren, dus je bent echt niet de enige!

5 likes

Plus 1 op het wekenlang een tampon inhebben zonder het door te hebben. Voelde me zo raar en hulpeloos toen ik erachter kwam, ik herken het gevoel
:disappointed:

4 likes

Omg dit is mijn trauma precies, ik heb er al 10 x over geklaagd op het forum maar ik weet precies nog hoe vreselijk dat was :fearful: Ik raad het echt iedereen af ook, wat een ondingen

4 likes

Geen oordeel hoor, maar ik vind het heel verbazend dat dat niet enorm begon te stinken!

Ach wat naar voor jou! Gelukkig isie eruit. Als je ziek zou worden ervan had je dit allang al gemerkt hoor. Maar zou wel even je afscheiding in de gaten houden wellicht houd je er “maar” een schimmelinfectie aan over.
Kan gebeuren toch? Ik kreeg ook n x een tampon er niet uit, mn moeder heeft me toen moeten redden. Was nog jong en helemaal in paniek.

2 likes

Nee, ik vond wel de tampons stinken ineens. Maar verder dus niet en anders had mn vriend of beste vriend, mn moeder oid. Me er wel op gewezen. Die beppy (KUTSPONS) kwam er ook maar half gekleurd uit. Voor degene die gelukkig niet weten wat het is:
Dit is de anti reclame voor BEPPY:
1674461063.777000485_5

7 likes

Update! Het begint al lekker uit te drogen.

Friebeltje

8 likes

Oohh die tamponverhalen. Ik had laatst dat mijn tampon vastzat, het touwtje hing er niet meer uit en ik kon er niet bij, hij was ook te glibberig zeg maar, want ik was zwaar ongesteld :smiling_face_with_tear: m’n partner kreeg het er ook niet uit en ik ben op de huisartsenpost belandt haha. Ik voelde me zo stom maar zij had hem er zo uit en vertelde dat dit echt veel vaker voorkwam dan ik dacht

4 likes

Ohh wat erg!! Wat fijn dat het er uit is en dat je gelukkig nergens last van hebt gekregen.
Ik vind het nog steeds stom dat mensen wel eens raar doen over maandverband. Maar ik vind dat zelf iets prettiger, maar het lijkt dat weinig mensen dit gebruiken. Want ja je bloed op je pad en dan ga je ermee lopen hoe GoOoOoR.

9 likes

Haha je doet het overkomen alsof mensen dan vies zijn van hun eigen menstruatiebloed. Dat zal trouwens voor sommige mensen ook zo zijn en dat vind ik ook raar, maar ik draag persoonlijk geen maandverband omdat ik het een vies gevoel vind dat je het er zo uit voelt lopen, en dan met zo’n natte, broeierige lap in je onderbroek loopt. Dan voel je de hele tijd dat je ongesteld bent, heeft niks met ‘ieuw bloed’ te maken ofzo, gewoon een vervelend gevoel.

24 likes

Ik vind dat menstruatie ondergoed hier zo’n goede oplossing voor.
Je voelt het echt niet, het is geen plastiek zoals bij een maandverband.
Ik ben echt mega fan

19 likes

Ik vind het alleen zo lastig dat het behoorlijk duur is en je niet eerst even kan passen. Want de maten en modellen verschillen nogal.

3 likes

Ja dat is wel waar. Ik heb ze gekocht van Sloggi en die zijn een stuk betaalbaarder. Ik dacht rond de €20 en ik had ze ook met een actie gekocht.

1 like

Ik ga daar eens naar kijken, wist niet dat die ze ook hebben.
Ben begonnen met Libresse en Hema omdat die idd goedkoper zijn, maar die passen niet goed.

3 likes

Ik heb inmiddels mijn vierde blaasontsteking dit jaar en moet ermee gaan vliegen!! En ik ben kotsmisselijk van m’n antibioticum kuur ook nog. Heeft iemand tips om de vlucht zo fijn mogelijk te laten verlopen? :disappointed:

Voor met een spiraal, of voor wanneer een cup voor wat voor reden dan ook niet goed past kan ik ook een disk aanraden. Ben er super blij mee!

4 likes

Weken een tampon lqten zitten ken ik ook.

Ergste was een keer dat ik er een uit had gehaald en dacht huh hangt daar nou nog een touwtje? Had ik er dus twee in zitten. De laatste urenlang, de eerste heb ik dus geen idee van. Zo bizar?

4 likes

@GEEZ superlate reactie haha maar ik zag in het eerste TMI topic dat jij wel eens een schimmelplekje tussen je tenen had op die foto. Bij mij ziet het er nu ook zo uit. Smeer je gewoon daktarin creme erop als het zo ‘open’ is? Ik twijfel namelijk, weet niet zeker of het kan

2 likes

Ja ik smeerde gewoon die schimmelcreme er flink op en probeer als ik het heb zoveel mogelijk te laten luchten. Succes het is echt vervelend. afkloppen, allang niet meer gehad

2 likes

Ja ik had het al 10/15 jaar niet meer gehad en toen stond ik onlangs met mn blote voeten op de vieze natte vloer in de kleedkamer van het zwembad en toen was ik er al bang voor. En ja hoor
 dankjewel, ga ik proberen!!

4 likes