Het TMI topic #3

Ik heb me al 3 keer ondergeplast wtf! Ik moet nu met 1 hand mijn broek naar beneden doen. Ik heb alleen maar broeken of leggings aan met elastiek en ik ga ook niet naar de wc als ik heeeel nodig moet maar gewoon optijd. Blijkbaar denk mn lichaam dan ineens, oke ik kan plassen, maar dan moet die broek nog langzaam naar beneden en sta ik helemaal heen en weer te springen en dan loopt mn plas al?! Alsof het signaal om te plassen te snel aangaat. Ik voel me echt incontinent haha

@Trademark wat een schaafwond zeg, kun je je knie wel goed buigen?

3 likes

Dochter wil naar bed voor haar dut en ik moet dan altijd bij haar liggen. Maar nu moet ze maar ff wachten want mama heeft een emergency💩

Foto update! Ik kwam erachter dat m’n andere been ook een enorme blauwe plek had in mn knieholte maar zag dat pas gisteren. Dus foto pas net gemaakt gezien het een super awkward plek is om te fotograferen :sweat_smile:.

@Vaiana ik denk dat een gedeelte misschien ook schaduw was? Ik heel snel maar niet zo snel :wink:.

@Jumpsuit ik kan m’n knie buigen maar zou het niet goed noemen :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Het is vooral heel snel stijf dus ‘lang’ zitten of staan zorgt al voor pijn wanneer ik het dan weer moet buigen.

Gelukkig doet het nu minder zeer dan van het weekend, toen deed elk minieme aanraking (inclusief dekbed) ontzettend pijn.

foto’s

Foto van vanochtend. Blijft gelukkig (momenteel) niet meer plakken aan kleding

Bonus foto van m’n andere knieholte

11 likes

Ik hoest me al 3 dagen scheel, heb onderhand geen stem meer. Af en toe komt er zo’n geelachtige klodder snot mee uit mijn keel bij het hoesten, maar dat is nu dus een klodder snot gemengd met bloed geworden.

klodder snot met bloed

6 likes

Ik heb een gipsen brace en die stank die er na een maand al vanaf komt…:nauseated_face: echt als een sok die onderin de wasmand lag. Schaam me dood. Ik menthol poeder me een ongeluk en gooi dat kreng ook in de vriezer, maar heeft iemand wellicht dé tip die ik gemist heb?

2 likes

Misschien zo’n spray tegen vieze geur die ze ook gebruiken voor bokshandschoenen?

2 likes

Baking soda?

6 likes

Misschien de bacteriën proberen te doden met pure wodka in zo’n sprayfles gieten? Ik las dat ze dit altijd deden bij ballet kostuums.

4 likes

Ik heb een beetje een navelfobie. Ik vind het rare dingen en ik vind die van mezelf aanraken al lastig. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik een zwangerschapsstreep over mijn buik. Ook na de bevalling bleef die wat donker. Maar mijn navel was ook heel donker. Maar ik dacht dat het ook pigment was van die lijn.

Nu, bijna drie maanden later, keek ik toch maar eens goed naar/in mijn navel. Nou dat donkere is geen pigment maar gewoon viezigheid :nauseated_face:

10 likes

Dat had ik ook! Was echt in shock toen ik het weg kon scrubben hahaha

5 likes

Mijn vriend en ik hebben even een discussie puntje over staand of zitten je kont afvegen. Dus bij dezen:

Ik veeg … mijn billen af na de toiletgang:

• Zittend
  • Staand

0 stemmers

4 likes

Half?

17 likes

Ik zit en til mijn billen iets op? :sweat_smile:

6 likes

Wtf!! Nooit bij stilgestaan dat mensen dit staand doen. Maar het kan wel verklaren waarom ik op kantoor ooit zo’n laatste keutel aantrof OP de bril. Wrs was mijn voorganger gaan staan, verloor ze de keutel, billen geveegd en vertrokken.

6 likes

Ik sta vaak ook tijdens het vegen, maar dan heb ik al wel lang en breed mijn behoefte gedaan? :joy: Staand poepen. Dat lijkt mij naar zeg.

3 likes

Maar misschien plakte er nog een keutel aan haar linkerbil ofzo?

3 likes

Of gewoon iemand die op de bril schijt. Mijn collega vond ooit een hele drol op de bril :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik snap echt niet hoe je staand je billen kan afvegen. Dan kan je er toch helemaal niet bij?

18 likes

En als je gaat staan, komen je billen toch dichter bij elkaar? Kun je dan nog goed vegen? Laat staan als je gezegend bent met een goede derrière, dan kun je toch niet bij je anus komen? Ik wist niet dat staan een ding was, ik dacht dat zittend op een bil, de manier was.

4 likes

Ik vraag me overigens al jaren af of mensen ook alleen kunnen poepen zonder te plassen.

Ik moet/doe

• Altijd plassen tijdens poepen
  • Nooit plassen tijdens poepen
  • Soms plassen tijdens poepen

0 stemmers

3 likes