Ik denk dat ze alles wilde weten omdat ze bang is dat het haar zomaar gebeurt
Het kan gebeuren en het is naar voor jou! Zij hoeft daar lekker geen mening over te hebben. Goed dat je gebeld hebt!
Ik denk dat ze alles wilde weten omdat ze bang is dat het haar zomaar gebeurt
Het kan gebeuren en het is naar voor jou! Zij hoeft daar lekker geen mening over te hebben. Goed dat je gebeld hebt!
Oh my god, 1 ding is zeker, ik zit niet meer verstopt. Nam vanochtend weer zo’n vies zakje en voor de 2e keer gebroken lijnzaad, hielp niet. Vroeg mn moeder of ze lactulose kon meebrengen of dat roosvise lacto. Naja ze kwam aan met lactulose in vloeibare vorm en tablet. Die heb ik allebei genomen. Nu moest ik al 7 keer! Naar de wc. Wel elke keer iets maargoed. Gelukkig nog net geen diarree. Nou, dat spul werkt dus erg goed maar mn maag is denk ik wel overstuur dus ik ga maar maagbeschermers bestellen. Ik kan de komende dagen toch niet van huis, anders had ik een groot schijtprobleem vandaag gehad . Had niet verwacht dat ik daar zo op zou reageren.
@kienke wat stom zeg. Gebeurd echt zoveel vrouwen. Is mij dit jaar ook nog overkomen met die freaky beppy tampon.
Volgens mij hoef je je geen zorgen meer te maken over TSS als de tampon eruit is en je je nog goed voelt!
ik plaste net een heel klein beetje in m’n broek toen ik moest niezen en ik ben niet eens zwanger (of geweest) en ik moest ook niet nodig plassen? haha wtf is dit joh, tijd voor de tena lady
Ook wel eens gehad. Je bent niet alleen haha.
Kan komen door te gespannen bekken bodem spieren. Zijn wel oefeningen voor hoor!
Toen ik vanochtend mijn mascara op deed zag ik een snotje in mijn neus zitten. Dus ik wilde dat snotje even snel eruit halen, maar het werd een hele grote sliert die ik er maar uit bleef trekken =’) Heel mijn hand zat onder. Het was heel vies maar verzadigend tegelijk.
We zijn gaan grieken vanavond, en boh ik laat heftige tzatziki scheten . Ik bewoog net even met de deken en jezus wat een lucht, ik ga echt doen alsof ik slaap als mijn man naar bed komt haha
Pfff altijd als ik in een (bomvolle) trein zit heb ik zoveel buikpijn omdat ik keiharde scheten moet laten en dat dan niet kan doen. Moet echt mn best doen om ze niet te laten vliegen. Echt niet grappig
Herken dit zo erg! Heb ik altijd na de lunch op werk ik word er gek van.
Eerste keer iets posten in dit topic aangespoord door @DikkeKip.
Schaafwond op mn knie (doordat ik van m’n fiets ben gevallen dit weekend)
Ik ben zo blij met de foto’s
Ziet er mega pijnlijk uit! Wat naar… veel beterschap!
Wow je blauwe plek is wel snel weggetrokken!
Ik heb me al 3 keer ondergeplast wtf! Ik moet nu met 1 hand mijn broek naar beneden doen. Ik heb alleen maar broeken of leggings aan met elastiek en ik ga ook niet naar de wc als ik heeeel nodig moet maar gewoon optijd. Blijkbaar denk mn lichaam dan ineens, oke ik kan plassen, maar dan moet die broek nog langzaam naar beneden en sta ik helemaal heen en weer te springen en dan loopt mn plas al?! Alsof het signaal om te plassen te snel aangaat. Ik voel me echt incontinent haha
@Trademark wat een schaafwond zeg, kun je je knie wel goed buigen?
Dochter wil naar bed voor haar dut en ik moet dan altijd bij haar liggen. Maar nu moet ze maar ff wachten want mama heeft een emergency💩
Foto update! Ik kwam erachter dat m’n andere been ook een enorme blauwe plek had in mn knieholte maar zag dat pas gisteren. Dus foto pas net gemaakt gezien het een super awkward plek is om te fotograferen .
@Vaiana ik denk dat een gedeelte misschien ook schaduw was? Ik heel snel maar niet zo snel .
@Jumpsuit ik kan m’n knie buigen maar zou het niet goed noemen . Het is vooral heel snel stijf dus ‘lang’ zitten of staan zorgt al voor pijn wanneer ik het dan weer moet buigen.
Gelukkig doet het nu minder zeer dan van het weekend, toen deed elk minieme aanraking (inclusief dekbed) ontzettend pijn.
Ik hoest me al 3 dagen scheel, heb onderhand geen stem meer. Af en toe komt er zo’n geelachtige klodder snot mee uit mijn keel bij het hoesten, maar dat is nu dus een klodder snot gemengd met bloed geworden.
Ik heb een gipsen brace en die stank die er na een maand al vanaf komt… echt als een sok die onderin de wasmand lag. Schaam me dood. Ik menthol poeder me een ongeluk en gooi dat kreng ook in de vriezer, maar heeft iemand wellicht dé tip die ik gemist heb?
Misschien zo’n spray tegen vieze geur die ze ook gebruiken voor bokshandschoenen?
Baking soda?