Het TMI topic #3

Misschien de bacteriën proberen te doden met pure wodka in zo’n sprayfles gieten? Ik las dat ze dit altijd deden bij ballet kostuums.

4 likes

Ik heb een beetje een navelfobie. Ik vind het rare dingen en ik vind die van mezelf aanraken al lastig. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik een zwangerschapsstreep over mijn buik. Ook na de bevalling bleef die wat donker. Maar mijn navel was ook heel donker. Maar ik dacht dat het ook pigment was van die lijn.

Nu, bijna drie maanden later, keek ik toch maar eens goed naar/in mijn navel. Nou dat donkere is geen pigment maar gewoon viezigheid :nauseated_face:

10 likes

Dat had ik ook! Was echt in shock toen ik het weg kon scrubben hahaha

5 likes

Mijn vriend en ik hebben even een discussie puntje over staand of zitten je kont afvegen. Dus bij dezen:

Ik veeg … mijn billen af na de toiletgang:

• Zittend
  • Staand

0 stemmers

4 likes

Half?

17 likes

Ik zit en til mijn billen iets op? :sweat_smile:

6 likes

Wtf!! Nooit bij stilgestaan dat mensen dit staand doen. Maar het kan wel verklaren waarom ik op kantoor ooit zo’n laatste keutel aantrof OP de bril. Wrs was mijn voorganger gaan staan, verloor ze de keutel, billen geveegd en vertrokken.

6 likes

Ik sta vaak ook tijdens het vegen, maar dan heb ik al wel lang en breed mijn behoefte gedaan? :joy: Staand poepen. Dat lijkt mij naar zeg.

3 likes

Maar misschien plakte er nog een keutel aan haar linkerbil ofzo?

3 likes

Of gewoon iemand die op de bril schijt. Mijn collega vond ooit een hele drol op de bril :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik snap echt niet hoe je staand je billen kan afvegen. Dan kan je er toch helemaal niet bij?

18 likes

En als je gaat staan, komen je billen toch dichter bij elkaar? Kun je dan nog goed vegen? Laat staan als je gezegend bent met een goede derrière, dan kun je toch niet bij je anus komen? Ik wist niet dat staan een ding was, ik dacht dat zittend op een bil, de manier was.

4 likes

Ik vraag me overigens al jaren af of mensen ook alleen kunnen poepen zonder te plassen.

Ik moet/doe

• Altijd plassen tijdens poepen
  • Nooit plassen tijdens poepen
  • Soms plassen tijdens poepen

0 stemmers

3 likes

Ik kan niet eens plassen als ik heb gepoept, ookal heb ik wel aandrang. Alsof ik op slot zit ofzo, haha.

1 like

Volgens mij vegen heel veel mannen staand hun kont af na het poepen? Tenminste mn exen + mn vriend & de vriend van mn zus doen het ook allemaal :sweat_smile:

3 likes

Ik kan er juist niet zittend bij omdat de curve van mijn billen dan te groot is

7 likes

Nou bij ons is het dus andersom. Ik doe het staand en hij zittend. Hier komen we pas na 12 jaar achter trouwens. Ik heb me dit tot vandaag nooit afgevraagd en dacht dat ik het op de enige mogelijke manier deed :upside_down_face:

@Nude en andere. Zoals @Luzarl zegt, ik heb juist het idee dat ik er zittend niet goed bij kan.

Wellicht moet ik zittend een kans gaan geven na 29 levensjaren.

2 likes

Ah had daar helemaal niet aan gedacht. Snap dat dat staand wellicht makkelijker is dan. Maar doen jullie het dan staand staand of een beetje gehurkt? Sorry als dit intieme details zijn haha!

1 like

Ik sta maar doe m’n rechter been iets hoger dan mijn linker (op m’n tenen) en dan iets naar voren geleund met mn romp :joy:

3 likes

Flexibel!!

4 likes