Het TMI topic #3

Om in thema te blijven.

Wc papier

• Vouwen
  • Proppen

0 stemmers

In een plons wc…

• Maak ik een bedje van wc papier zodat de drol niet plonst en mijn billen nat worden.
  • Te veel moeite… splash!!

0 stemmers

1 like

Ik veeg altijd staand af en zou niet weten hoe ik dat zittend zou moeten doen? Komt je hand dan niet tegen de wc bril aan?

5 likes

Nee je kan je bil een beetje optillen of een beetje maar voren hangen hahah

6 likes

Ik leg wc papier neer zodat ik erna minder hoef te poetsen met de borstel, niet tegen de plons.

7 likes

Wowww maar hoe dan?!?!
Werk je ergens waar externen ook de wc gebruiken?

Bij mij komen echt alleen collega’s in die wc.
Nou ja, niet allemaal werkend voor dezelfde organisatie maar wel met elkaar samenwerkend. Iets zegt mij dat mensen met baan fatsoenlijk zijn en nooit bewust op de bril zouden kakken en dus moet het een ongelukje zijn (???)

1 like

Haha ik was als kind een propper. Toen mijn ouders dat zagen waren ze in paniek want verstoppingen. Toen hebben ze mij geleerd te vouwen hahah.

2 likes

Hè?

3 likes

Ze waren bang voor verstoppingen in de wc

2 likes

huh zouden proppen toiletpapier sneller verstoppingen veroorzaken dan gevouwen? daar heb ik nog nooit van gehoord

maar nu ik erover nadenk kan ik mij wel voorstellen dat je meer wc papier gebruikt als je propt?

1 like

Ja als je een grote prop vouwt dan is de kans misschien wel groter dan geen prop. Maar geen idee, heb het als kind vrij lang gedaan en nooit iemand gehoord over een daadwerkelijke verstopping.

1 like

Wat is er mis met mensen als je een drol op de wc bril doet. Dan zit je dus niet eens op de wc. Doe ff normaal haha. Vroeger vroeg ik me altijd af hoe kim k. Haar reet afveegde met die korte armen en mega bunda :joy:

5 likes

Ik sta altijd in een kleine squat, dan kan ik er beter bij. Net getest om het zittend te doen maar hoe dan? Ik kan er dan echt niet goed bij

8 likes

Je kunt zittend ook vanaf voren tussen je benen bij je billen komen…

4 likes

Bij mijn man op het werk zijn regelmatig de toiletbrillen kapot omdat mensen erop gaan staan. En als ze niet kapot zijn, zijn ze super ranzig met poep en plas erop.
Over de vloer niet te spreken.
Ohja en hij moest ern x een briefje ophangen of men aub wilde stoppen snot aan de muur af te vegen. Zo fucking ranzig.
Ik vraag me dan af hoe die mensen thuis zijn.

6 likes

ik dacht even 1 seconde dat je als kind kaartjes verkocht voor een disco aan de spaanse costa haha

22 likes

Maar het is beter om van voor naar achter te vegen ivm bacterien

9 likes

Wij hebben dat op het werk ook (dat mensen op de wc bril staan) maar dat komt omdat er mensen wonen die andere gebruiken hebben in het land waar ze oorspronkelijk woonden. Wellicht dat het daardoor komt?

Hierdoor zijn er bij ons al tientallen wc-brillen gesneuveld.

1 like

Maar je hoeft toch niet alles te vegen/je kunt alsnog van voor naar achter vegen.

2 likes

Dat kan evengoed

2 likes

Zou kunnen maar de meesten wonen hier al hun hele leven en er hangen ook briefjes dat je niet op de bril moet gaan staan…
Geen idee🤷‍♀️

1 like