Het TMI topic #3

naar welke neusgat kijk ik? ik ben verdwaald

5 likes

Ik denk voor de kijker het rechter neusgat, dus zo

Puisten in neuzen zijn verschrikkelijk, succes met de pijn kiwi

17 likes

Haha het is mijn linkerneusgat, maar ingezoomd. @MACdonalds heeft alles er mooi bij getekend.

Ondertussen een stuk witter en ik kan natuurlijk er niet vanaf blijven, in mijn hoofd betekent wit = uitknijpbaar, maar het is een onmogelijk (en onwijs pijnlijke) plek om uit te knijpen, dus geprobeerd met een gesteriliseerde naald een gat te prikken, maar niet gelukt.

Deze wat duidelijker denk :sweat_smile:

7 likes

oef ik kan je pijn echt voelen. Als ik dit soort puisten heb ga ik er ook altijd tegen beter weten in aan krabben, wat vaak resulteert in een opgezwollen geïrriteerde neus :upside_down_face:

4 likes

Het lijkt ook een beetje op een koortslipwondje

3 likes

Ik vond ook eerst dat het op een aften leek, maar ik denk dat ie er nu vooral zo uit ziet omdat ik er met mijn klauwen niet vanaf kan blijven.

2 likes

Wel echt top, in die zin dat je die twee heerlijke maar mega zware koeken er meteen uitgescheten hebt dus in theorie kan je een derde eten zonder in één dag een kg aan te komen.
Daarom zie ik diarree soms als een godgeschenk.

5 likes

Maar ze zijn nu 1+1 gratis dus dan kan je beter meteen ook die vierde erbij pakken.

9 likes

Ik trok net m’n favoriete schoenen aan, maar voelde wat raars toen ik opstond. Bleek er in m’n linkerschoen een dode muis te zitten :sob::sob:

15 likes

Brrr hoe lang had je je schoenen niet aangehad?

1 like

Omg horror :sob:

3 likes

Ik had ze eergisteren nog aan, dus gelukkig heeft ‘ie er niet zo heel lang in gelegen. De kat had er een paar dagen terug ook al een vermoord en sindsdien ben ik elke keer als ik d’r hoor spelen bang dat ze er weer een heeft. Terecht dus :smiling_face_with_tear:

5 likes

Omg gelukkig was het al dood. Voor hetzelfde geld hangt het ineens in je teen ofzo :fearful:

3 likes

Heel eerlijk had ik dat nog liever haha, vind het zo’n rot idee dat dat beestje het loodje heeft gelegd naar aanleiding van mijn bloeddorstige kat :frowning:

Omg me nachtmerrieeeee zou echt mn huis verbranden

7 likes

Dat is helaas niet hoe het werkt :sob::sob::joy:

3 likes

Nog gelukt om uit te drukken? Ik heb sinds vannacht ook zo’n dikke kloppende neusvleugel van een onderhuidse puist. Helaas nog niet kunnen vinden of het potentiële kopje aan de buitenkant of binnenkant zit :joy:

1 like

Deze hoest, echt al anderhalve maand last van. Stond net klaar om te gaan sporten en ineens moest ik zo hard hoesten dat mijn ontbijt eruit kwam :sob: en nog zit er een rochel vast

1 like

Nee, er is wel later een korst opgekomen die ik er vanaf kon trekken en toen is er wel wat pus meegekomen. Nu zit er een wondje die bij elke beweging open gaat doordat het droog is, dus vet het in met vaseline.

Heel veel sterkte en ik hoop dat ie aan de buitenkant komt, zodat het makkelijker uit te knijpen is :sweat_smile:

2 likes

Ik heb een oorontsteking en er loopt echt groen snot uit mijn oor. Echt vies en pijnlijk