Oh vreselijk hè! Ik blijf ze ook maar uit het doucheputje vissen en als ik met de swiffer over de vloer ga vind ik hele bossen. Vraag me echt af hoe er nog haar op m’n hoofd over is!
Precies één week geleden heb ik mijn borstverkleining gehad. Elke dag nieuwe gaasjes op de borst en de daarvoor bedoelde bh eroverheen. Mijn moeder helpt me met het verschonen ervan want ik ga er snel knock van. Gisteren met het verschonen bleef het gaasje aan mijn tepel vastplakken. Ik wilde het er dan toch af trekken en het leek net of ik m’n tepel er mee af trok
. Daarna toch maar los geweekt met een washandje maar echt dat beeld van die tepel die zo aan dat gaasje vast zat
brrr
Sowieso wel een drama hoor, dat niet zo mobiel zijn. Ik heb delen wel gewassen maar vanaf m’n navel tot m’n schouders is al een week goor en ik stink echt gigantisch. Als ik die bh uit doe en ga douchen ga ik knock, dus ik was er wel omheen zodat ik die bh kan aanhouden. Je kont, of puni afvegen gaat ook allemaal lastig. Kan ook zeggen dat er de afgelopen week veel langs m’n been is gesijpeld na een toilet bezoek. De eerste 3 dagen dat maar voor lief genomen. Nu inmiddels pak ik de handdouche en spoel ik het af Morgen poging 2 om volledig te douchen. ben er wel aan toe… Medelijden voor de (oudere) mensen die dit soort zorg ook nodig hebben maar tegenwoordig vaak niet (genoeg) krijgen.
Ik heb geen idee hoe dat werkt hoor, maar kan je geen tweede beha aanvragen of kopen oid? Dan kan je hem aanhouden onder de douche en daarna een schone aantrekken.
Sterkte met je herstel iig. Hopelijk voel je je elke dag een beetje beter!
Om te antwoorden op je vraag, je krijgt er één sowieso van het ziekenhuis, maar ik heb ook een tweede idd om af te wisselen. Moet het 6 weken dag en nacht aan dus wel zo fris. Dat idee was gisteravond inderdaad ook al in me opgekomen maar ook weer vergeten merk ik nu . Gister en vandaag had ik geen moeder hier die de wacht kon houden mocht ik alsnog niet goed worden. Maar wel thanks voor de reminder eigenlijk, dan weet ik dat douchen morgen sowieso lukt
Heb sinds kort zo’n extra lange pufferjas en blijkbaar is die jas niet het enige dat puft tijdens het wandelen. Rook net steeds m’n eigen scheetjes hahaha
Ja snap dat het fijner is als je moeder erbij is! Hoop dat je lekker kan douchen morgen!
Vind dat stiekem altijd het allerlekkerst als ik me heel vies voel haha, dan voel ik me altijd extra schoon daarna haha.
Hahah ik had dit laatst onder de deken met m’n vriend. De deken zat strak tegen m’n billen aan dus je rook niks maar toen trok hij het deken los en kwam heel die walm vrij 🫠😂
Gisterenavond een acute voedselvergiftiging opgelopen.
Ik was veeeeeelste laat voor de wc, dus er kwamen 3 mega stralen half in de badkamer, woonkamer, de deuren, muren etc terecht .
Vervolgens spuitdiarree van hier tot tokio. Na 3 uur voel ik dat ik weer moet overgeven en red ik de wc wel. Maar het kotsen komt met zo veel druk dat er van de achterkant ook eruit druppelt …
Nog nooit in mijn leven zo beroerd en naar gevoeld. Vannacht een laatste keer overgegeven en volgens mij ben ik nu ok behalve uitgedroogd.
Ik heb een pukkel in mijn neus en er staat zoveel spanning op, daarnaast ook verkouden dus dat samen is echt niet heel fijn.
naar welke neusgat kijk ik? ik ben verdwaald
Ik denk voor de kijker het rechter neusgat, dus zo
Puisten in neuzen zijn verschrikkelijk, succes met de pijn kiwi
Haha het is mijn linkerneusgat, maar ingezoomd. @MACdonalds heeft alles er mooi bij getekend.
Ondertussen een stuk witter en ik kan natuurlijk er niet vanaf blijven, in mijn hoofd betekent wit = uitknijpbaar, maar het is een onmogelijk (en onwijs pijnlijke) plek om uit te knijpen, dus geprobeerd met een gesteriliseerde naald een gat te prikken, maar niet gelukt.
Deze wat duidelijker denk

oef ik kan je pijn echt voelen. Als ik dit soort puisten heb ga ik er ook altijd tegen beter weten in aan krabben, wat vaak resulteert in een opgezwollen geïrriteerde neus
Het lijkt ook een beetje op een koortslipwondje
Ik vond ook eerst dat het op een aften leek, maar ik denk dat ie er nu vooral zo uit ziet omdat ik er met mijn klauwen niet vanaf kan blijven.
Wel echt top, in die zin dat je die twee heerlijke maar mega zware koeken er meteen uitgescheten hebt dus in theorie kan je een derde eten zonder in één dag een kg aan te komen.
Daarom zie ik diarree soms als een godgeschenk.
Maar ze zijn nu 1+1 gratis dus dan kan je beter meteen ook die vierde erbij pakken.
Ik trok net m’n favoriete schoenen aan, maar voelde wat raars toen ik opstond. Bleek er in m’n linkerschoen een dode muis te zitten
Brrr hoe lang had je je schoenen niet aangehad?
Omg horror