Ik had ze eergisteren nog aan, dus gelukkig heeft ‘ie er niet zo heel lang in gelegen. De kat had er een paar dagen terug ook al een vermoord en sindsdien ben ik elke keer als ik d’r hoor spelen bang dat ze er weer een heeft. Terecht dus
Omg gelukkig was het al dood. Voor hetzelfde geld hangt het ineens in je teen ofzo
Heel eerlijk had ik dat nog liever haha, vind het zo’n rot idee dat dat beestje het loodje heeft gelegd naar aanleiding van mijn bloeddorstige kat
Omg me nachtmerrieeeee zou echt mn huis verbranden
Dat is helaas niet hoe het werkt
Nog gelukt om uit te drukken? Ik heb sinds vannacht ook zo’n dikke kloppende neusvleugel van een onderhuidse puist. Helaas nog niet kunnen vinden of het potentiële kopje aan de buitenkant of binnenkant zit
Deze hoest, echt al anderhalve maand last van. Stond net klaar om te gaan sporten en ineens moest ik zo hard hoesten dat mijn ontbijt eruit kwam en nog zit er een rochel vast
Nee, er is wel later een korst opgekomen die ik er vanaf kon trekken en toen is er wel wat pus meegekomen. Nu zit er een wondje die bij elke beweging open gaat doordat het droog is, dus vet het in met vaseline.
Heel veel sterkte en ik hoop dat ie aan de buitenkant komt, zodat het makkelijker uit te knijpen is
Ik heb een oorontsteking en er loopt echt groen snot uit mijn oor. Echt vies en pijnlijk
Had vandaag ineens heel veel buikpijn en beetje bloedverlies. Een week voordat ik ongesteld zou moeten worden. Normaal gesproken ben ik dat heel regelmatig. Ben benieuwd of het echt een vroege ongesteldheid is of dat het maar een korte bloeding was. Heb dit nog nooit meegemaakt. Zo gek! De hypochonder in mij is meteen aan
Ik heb aan aambei en kom bijna spontaan klaar wanneer ik mijn kont afveeg na het poepen. Het scheurt zo lekker op de jeukende plek. Hahaha
Maar zo geneest het natuurlijk nooit. Zo irriteer je het natuurlijk alleen maar verder.
Ik smeer al wel zalf erop.
Neee het jeukt vooral.
Iemand de gouden tip tegen aambeien? Ik word er knettergek van maar durf er echt niet mee naar de huisarts
De levensreddende EHBA van @FrauHelga:
https://www.forumfeminarum.nl/t/wat-je-even-kwijt-wilt-zw-k-2/6396/3726?u=chesirecat
Heb je de EHBAO al gezien?
https://www.forumfeminarum.nl/t/wat-je-even-kwijt-wil-zw-k-8/16603/3696
Met dank aan @FrauHelga, niet alleen bakkoningin maar ook connaisseur rondom anale ongemakken!
@Chesirecat hahaha
Oh dat topic had ik niet meegenomen in mn zoekopdrachten thnx!!
Heb ooit de tip gekregen van een verloskundige om er neusspray (met op te xylometazoline, dus geen zoutoplossing) op te sprayen, want dat droogt de aambei uit. Werkte heel goed, geen idee of het medisch verantwoord is
Dat trekt de slijmvliesjes en bloedvaatjes samen waardoor hij krimpt
Dat doen zinksulfaatvaselinecrème of zinkoxide-zetpillen ook.
Als je veel pijn hebt zou ik lidocaïne vaseline creme kopen.
En bedenken waarom je ze hebt gekregen en dat probleem ook aanpakken.
Zou niet alleen de plinten poetsen