De horror!!
Wow, dit is gewoon knap😯
En die zure lucht wordt alleen maar erger
Ik zit oprecht met open mond te kijken, wát een ellende voor je om schoon te maken
Alles wel weer ok met dochter?
Ik ben vannacht gevallen toen ik een slokje water wilde drinken. Viel op de wasmand en deed wel ff pijn. Dacht dat het mee zou vallen maar dit is nu mijn been.
Waarschijnlijk wordt dit de komende dagen nog wat indrukwekkender qua kleur.
Het is nu al een stuk donkerder. Heel benieuwd hoe het de komende dagen wordt.
Oef dat is niet mis. Heb je normaal ook snel blauwe plekken? Anders zou het misschien geen kwaad kunnen om een keer je stolling te laten controleren bij de huisarts.
Ik krijg wel redelijk snel blauwe plekken ja. Bloed prikken of een infuus betekent ook gegarandeerd een enorme blauwe arm. Moet zeggen dat ik wel schrok van deze plek. Zo hard was de val niet. Toevallig krijg ik over een paar weken een stollingsonderzoek dus ben benieuwd of daar iets uit komt.
Foto update van vandaag:
Ja jeetje dat is echt best flink. ‘Handig’ dat het al op de planning staat om er naar te laten kijken, hopelijk trekt het snel weer weg en doet het niet te veel pijn.
Aah ik heb mijn eerste college ooit dat ik moet geven maar ik heb enorme buikpijn en diarree en zie nu dat ik ook nog eens ongesteld ben geworden. Het is nu pauze. Het eerste gedeelte zit erop maar heb nog 10 minuten om mezelf bij elkaar te rapen voordat ik verder moet
Heb je het overleefd? En hoe ging je college?
Overleefd! Het ging geloof ik wel ok, sommige mensen stelden zelfs vragen, en mijn baas zei dat het een goed teken was. Al met al een goede eerste poging haha.
Ik ben heel erg ongesteld maar heb ook een hoest en elke keer als ik hoest voel ik van alles eruit lopen
Ooh dit is zo naar.
Heeel oud bericht, maar volgens mij is dat bericht in het members only gedeelte… kan iemand hier dé tip tegen (die daar dus staat?) neerzetten? I need it
Is het via deze link te lezen voor je? Is volgens mij geen members only: Het TMI topic - #2741 door FrauHelga
Oh wauw wat goed! Deze is idd te lezen, many thanks! Gek dat ik deze post niet vond bij zoeken op EHBAO, maar misschien heb ik niet goed gekeken
Ik heb 1 neusgat dat bloedt en 1 neusgat waar constant snot uit komt. Wthhh
En ook: dit is voor het eerst dat ik een bloedneus heb? Wtf
Zo’n verkoudheid heb ik ook, zo irritant