Ik plas uit mn anus, zoals mn vriend het noemt echt zo naar
Ik heb het noro virus opgelopen op mijn werk en dit is echt hel. Gewoon op de wc zitten met een emmer omdat het aan twee kanten tegelijk komt. Ben al 24 uur aan het braken en echt ieder slokje wat ik drink komt er nog steeds uit. Wat een ellende zeg. Mijn vader komt zo zetpillen brengen en dan hopen dat ik die wel lang genoeg binnen kan houden.
Maar kan je niet naar huis dan?
Oh laat maar, je hebt het opgelopen op je werk maar bent nu thuis sorry. Beterschap natuurlijk!
Sorry voor dit onsmakelijke beeld. Ik heb BIAB nagels en het zit altijd erg netjes alleen bij 1 hand groeit er een soort velletje onder mijn nagel. De styliste zegt dat aan dat vel mijn nagel groeit. Het is dus geen viezigheid wat je er uit kunt halen. Ik vind het er erg onverzorgd uitzien. Probeer het er ook zelf uit te trekken/af te knippen maar dat lukt dus niet. Mijn andere hand heeft dit niet.
Iemand tips? Ik ga het er anders af laten halen, ziet er zo vies uit. Heb ook al een paar opmerkingen gekregen over wat ik onder mijn nagels heb zitten
Wow het lijken wel lijmresten van plaknagels. Ik herken dit zelf helemaal niet bij mijn biab. Misschien even goed onderhouden met nagelriemolie?
Zou dit geen schimmelinfectie kunnen zijn?
Sorry geen antwoord op je vraag maar ben nu wel benieuwd. Is dat dikke stuk enkel de Biab of is dat ook je eigen nagel? Want het lijkt wel bij verschillende vingers dat daar echt iets onder zit? Het zit ook ver van je vingers weg vind ik.
Lijken idd wel lijmresten of restjes van het vijlen wat er onder zit, vind de biab ook heel dik tbh. Zou het er af laten halen (ofja ik zou zelf peuteren ) en dan na een tijdje weer een nieuwe set nemen.
Komt wel vaker voor toch dat er vel aan nagel groeit?
Ik heb dit ook (maar hele korte nagels dus valt minder op)
Ik zou het eraf laten halen en een andere salon zoeken. Zeker je wijsvinger ziet er echt niet goed uit, zo hoort het niet.
Zoek eens op overgrown hyponychium, volgens mij is dat het. Ziet er idd beetje viezig uit.
Ik heb dat soms ook een beetje, bij mij halen ze het altijd weg bij de manicure, ik dacht altijd dat het gewoon een beetje dode huid/vel was. Er zit bij mij niet zoveel/geen ruimte tussen, dat lijkt me ook niet prettig?
Het is precies dit. Ik lees dat dit o.a. veroorzaakt wordt door veelvuldig gebruik van UV-licht of gellak. Ik ga er mee kappen want het lijkt me niet de bedoeling dat ik straks 5 extra nagels er bij heb . Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb dit ook gehad. Uiteindelijk lieten mijn nagels ook los… De witte rand zat heel hoog, ben toen bij de dermatoloog geweest, die zei dat ze dit vaker zag bij gellak/gelnagels.
Ik dacht dat ik betere foto’s had, maar hier zie je het ook wel een beetje. Ik heb toen maanden met een corticosteroid gel onder mijn nagels moeten druppelen, en toen groeide het langzaam uit. Heeft wel een halfjaar geduurd! Ik heb daarna geen gellak meer aangeraakt!
Nu wil ik geen gellak meer godver🥲
Maar echt, ik wou er net mee beginnen haha
Zolang je voorzichtig doet en het niet te veel met je huid in contact laat komen, kan er niet zoveel mis gaan.
Kijktip: de kassa aflevering over gelnagels. Daar wordt gesproken over de risico’s