Het TMI topic #3

ik heb de hele week al een beetje last van constipatie, en dat is nu diarree geworden

wat een fucking hell

5 likes

Ik heb anti misselijkheidspillen gekregen van de huisarts en nu kan ik al 3 dagen niet poepen en ik heb zon onwijs pijn. Zit echt te sterven op de wc maar die stomme drol kan er gewoon niet uit ofzo. Heb al een kruidensupplement genomen vanmiddag maar echt niks helpt.

2 likes

Vraag je huisarts om zakjes macrogol (of metamucil, maar dat vind ik echt behangplaksel). Dat kreeg ik ook toen ik medicatie slikte die voor verstopping zorgde en dan is het zo opgelost. Het klinkt echt waardeloos zoals het nu is.

4 likes

Ja de huisarts is natuurlijk dicht vanwege pinksteren :sob: Heb nu twee lepels olijfolie gegeten en hoop dat het snel wat loskomt want zit echt trillend met koud zweet op mn rug op de plee nu :joy:

1 like

Ik zag laatst iemand op insta die tips gaf over hoe je je buik kan masseren etc als je geconstipeerd bent, misschien dat je dat kan proberen nog in de tussentijd?

3 likes

Zou morgen bij Kruidvat even Iberolax halen, dat werkt super goed bij obstipatie. Dat zijn zakjes met macrogol poeder.

4 likes

En heeft het geholpen?
Bepaalde yoga oefeningen zijn ook heel effectief, bij mij werkt nr 6 altijd heel snel haha

1 like

Nog niet :weary: Ga zo even naar de kruidvat en zal mn benen nog even in mn nek leggen haha. Alles om deze steen uit mn lijf te krijgen!

5 likes

Microlax werkt als een tierelier, maar dit moet je rectaal toedienen en dat is niet echt een pretje. Maar wel heel effectief

5 likes

Ik eet al een tijdje microbiotisch, als in de focus op 20+ diverse verse producten per dag en als ik dan ook nog genoeg water drink heb ik gewoon modelpoep. Ik ben telkens zo trots op mijn perfecte volgens-het-boekje-drollen dat ik bijna foto’s wil maken.

9 likes

Psyliumvezels bij de kruidvat of holland and barret.

4 likes

Als het zo acuut is en pijnlijk zou ik ook voor microlax gaan

10 likes

IK HEB GEPOEPT!!!

69 likes

:partying_face::partying_face::partying_face: Wat een opluchting zal dat zijn haha

7 likes

meid ik voel gewoon jouw opluchting, heerlijk

7 likes

Ik kan wel janken! Hebben de olijfolie of yogapose van @Scorpiovibes toch gewerkt :partying_face:

14 likes

Oh blij voor je!
Verschrikkelijk is dat hè?
Missh ook beetje vaseline smeren daar als er veel kracht is gezet/ hard was (tmi)

Hahha was het nr 6 ook? Geeft echt instant relief

2 likes

Het was nummer 6 :dancer:t2:

8 likes

Heb je jezelf gewogen ervoor en erna? :joy:
Hoorde ik 2 mannen ooit over ‘opscheppen’

5 likes

Hahaha nee niet gewogen, maar ben vandaag al drie keer geweest dus reken maar uit :wink:

2 likes