Gistermiddag even bloed laten prikken Heb bij diezelfde prikpost vorig jaar ook de suikertest (toen ik zwanger was) gedaan, dat betekent 3 keer bloedprikken in 2 uur tijd, toen zagen mijn beide armen er zo uit. Ik ga de volgende keer maar naar een andere prikpost
Wat rot, maar dit is toch niet tmi verder?
Ok ja ik vind het er echt smerig uit zien, maar meningen verschillen natuurlijk
Ff kuurtje van HA.
Ik deed vanochtend zon zelftest voor hpv. Steek ik die stok per ongeluk half in mn plasbuis??? en nu brandt het al de hele dag mega erg als ik moet plassen. Heb ik weer.
Wow goals! Ik heb die wel vaak nodig en dan zit ik in dat andere gat
Ohhh ik heb dit ook een keer gehad, precies dit Deed echt pijn! Na een dagje was het wel een stuk beter. Sterkte!
Gvd al voor de 3e keer op mijn wang gebeten…het bloedt gewoon. Zat net met tranen in m’n ogen
heb ik ook een keer gehad ja, echt pijnlijk. sterkte!
Niet mijn tmi, maar die van van mijn kind. Hij had 2 tanden teveel in zijn kaak. Afgelopen week zijn ze eruit getrokken check gewoon, wtf
Wow!!!
Ik dacht dat ik er goed van afgekomen was, maar 113km met modder, heel veel plassen en beek doorwadden en regen… bloedbaar onder teennagel en denk dat ik die nagel ook verlies van de week.
Chapeau dat je zoveel loopt!
Aii! En nog steeds op barefoot schoenen? Dat vroeg ik me laatst af haha. Al die ultra’s op minimalistische schoenen, zo knap!
ik heb de hele week al een beetje last van constipatie, en dat is nu diarree geworden
wat een fucking hell
Ik heb anti misselijkheidspillen gekregen van de huisarts en nu kan ik al 3 dagen niet poepen en ik heb zon onwijs pijn. Zit echt te sterven op de wc maar die stomme drol kan er gewoon niet uit ofzo. Heb al een kruidensupplement genomen vanmiddag maar echt niks helpt.
Vraag je huisarts om zakjes macrogol (of metamucil, maar dat vind ik echt behangplaksel). Dat kreeg ik ook toen ik medicatie slikte die voor verstopping zorgde en dan is het zo opgelost. Het klinkt echt waardeloos zoals het nu is.
Ja de huisarts is natuurlijk dicht vanwege pinksteren Heb nu twee lepels olijfolie gegeten en hoop dat het snel wat loskomt want zit echt trillend met koud zweet op mn rug op de plee nu
Ik zag laatst iemand op insta die tips gaf over hoe je je buik kan masseren etc als je geconstipeerd bent, misschien dat je dat kan proberen nog in de tussentijd?