Zou morgen bij Kruidvat even Iberolax halen, dat werkt super goed bij obstipatie. Dat zijn zakjes met macrogol poeder.
En heeft het geholpen?
Bepaalde yoga oefeningen zijn ook heel effectief, bij mij werkt nr 6 altijd heel snel haha
Nog niet Ga zo even naar de kruidvat en zal mn benen nog even in mn nek leggen haha. Alles om deze steen uit mn lijf te krijgen!
Microlax werkt als een tierelier, maar dit moet je rectaal toedienen en dat is niet echt een pretje. Maar wel heel effectief
Ik eet al een tijdje microbiotisch, als in de focus op 20+ diverse verse producten per dag en als ik dan ook nog genoeg water drink heb ik gewoon modelpoep. Ik ben telkens zo trots op mijn perfecte volgens-het-boekje-drollen dat ik bijna fotoâs wil maken.
Psyliumvezels bij de kruidvat of holland and barret.
Als het zo acuut is en pijnlijk zou ik ook voor microlax gaan
IK HEB GEPOEPT!!!
Wat een opluchting zal dat zijn haha
meid ik voel gewoon jouw opluchting, heerlijk
Oh blij voor je!
Verschrikkelijk is dat hè?
Missh ook beetje vaseline smeren daar als er veel kracht is gezet/ hard was (tmi)
Hahha was het nr 6 ook? Geeft echt instant relief
Het was nummer 6
Heb je jezelf gewogen ervoor en erna?
Hoorde ik 2 mannen ooit over âopscheppenâ
Hahaha nee niet gewogen, maar ben vandaag al drie keer geweest dus reken maar uit
Ik heb net zelf een skintag weggesneden met een (ontsmet) pincet en een vlijmscherp los scheermesje. Alles netjes onder de alcohol. Voelde me helemaal chirurg.
Im back Geen koud zweet op de wc nog maar wel sinds die ene bevrijding niet meer geweest. Wel mega opgezet en een rommelige maag. Dit is dag 3 dat ik Iberolax neem en heb net ook roosvicee pruimensiroop genomen maar nog steeds niks. Wat een nachtmerrie deze shit.
Heb je intussen al macrogol gekregen? Echt belangrijk om je ontlasting soepel te houden
Iberolax is macrogol! Maar na 3 dagen nog geen effect. Ga morgen maar aan de psyliumvezels ofzo.
Oh had ik niet door! In het ziekenhuis geven we mensen met obstipatie regelmatig 4 zakjes in de ochtend en in de middag weer 4 als het geen effect heeft gehad weet niet hoeveel je nu gebruikt maar deze strategie is bij ons vaak wel succesvol