Het TMI topic #3

Zou morgen bij Kruidvat even Iberolax halen, dat werkt super goed bij obstipatie. Dat zijn zakjes met macrogol poeder.

4 likes

En heeft het geholpen?
Bepaalde yoga oefeningen zijn ook heel effectief, bij mij werkt nr 6 altijd heel snel haha

1 like

Nog niet :weary: Ga zo even naar de kruidvat en zal mn benen nog even in mn nek leggen haha. Alles om deze steen uit mn lijf te krijgen!

5 likes

Microlax werkt als een tierelier, maar dit moet je rectaal toedienen en dat is niet echt een pretje. Maar wel heel effectief

5 likes

Ik eet al een tijdje microbiotisch, als in de focus op 20+ diverse verse producten per dag en als ik dan ook nog genoeg water drink heb ik gewoon modelpoep. Ik ben telkens zo trots op mijn perfecte volgens-het-boekje-drollen dat ik bijna foto’s wil maken.

9 likes

Psyliumvezels bij de kruidvat of holland and barret.

4 likes

Als het zo acuut is en pijnlijk zou ik ook voor microlax gaan

10 likes

IK HEB GEPOEPT!!!

69 likes

:partying_face::partying_face::partying_face: Wat een opluchting zal dat zijn haha

7 likes

meid ik voel gewoon jouw opluchting, heerlijk

7 likes

Ik kan wel janken! Hebben de olijfolie of yogapose van @Scorpiovibes toch gewerkt :partying_face:

14 likes

Oh blij voor je!
Verschrikkelijk is dat hè?
Missh ook beetje vaseline smeren daar als er veel kracht is gezet/ hard was (tmi)

Hahha was het nr 6 ook? Geeft echt instant relief

2 likes

Het was nummer 6 :dancer:t2:

8 likes

Heb je jezelf gewogen ervoor en erna? :joy:
Hoorde ik 2 mannen ooit over ‘opscheppen’

5 likes

Hahaha nee niet gewogen, maar ben vandaag al drie keer geweest dus reken maar uit :wink:

2 likes

Ik heb net zelf een skintag weggesneden met een (ontsmet) pincet en een vlijmscherp los scheermesje. Alles netjes onder de alcohol. Voelde me helemaal chirurg.

7 likes

Im back :sob: Geen koud zweet op de wc nog maar wel sinds die ene bevrijding niet meer geweest. Wel mega opgezet en een rommelige maag. Dit is dag 3 dat ik Iberolax neem en heb net ook roosvicee pruimensiroop genomen maar nog steeds niks. Wat een nachtmerrie deze shit.

1 like

Heb je intussen al macrogol gekregen? Echt belangrijk om je ontlasting soepel te houden

4 likes

Iberolax is macrogol! Maar na 3 dagen nog geen effect. Ga morgen maar aan de psyliumvezels ofzo.

2 likes

Oh had ik niet door! In het ziekenhuis geven we mensen met obstipatie regelmatig 4 zakjes in de ochtend en in de middag weer 4 als het geen effect heeft gehad :grimacing: weet niet hoeveel je nu gebruikt maar deze strategie is bij ons vaak wel succesvol :poop:

6 likes