Ik neem er 2 per dag, er staat dat je 1-3 mag. Maar jij zegt gewoon een paar tegelijk dus?
Dat is best een conservatieve dosering. Het is geen laxeermiddel wat echt opgenomen wordt door het lichaam, het zorgt voor massa in de darm. Die 2x 4 zakjes is ongeveer de voorbereiding voor een colonoscopie dus dat werkt wel goed. Dus ja, dit is wat ik zelf zou doen.
Oke super ga ik dat doen! Thanks voor je advies
En ik zou echt een microlax oid bij de drogist halen.
Haal microlax! Het is even vervelend maar daarna ga je zo blij zijn
Voor mn gevoel is dit zo kut, maar misschien dat ik het morgen wel even haal en door de zure appel heen ga bijten.
Ik dacht ook dat het kut zou zijn, alsof je gelaxeerd wordt en buikkrampen zou krijgen ofzo. Maar het geeft alleen een enorme soort persdrang. Probeer het zou ik zeggen, het helpt het ws wel op gang want er moet wat zitten na 3 dagen. Ik had door ijzerpillen tijdens zwangerschap ook verstopping from hell maar was echt blij toen ik het gebruikt had.
Oke je hebt me overgehaald. Morgen ga ik ervoor!
Neem ook even wat vaseline mee als je dat niet in huis hebt
Wat eet je op een dag met zo’n dieet? Als je zin hebt om het te typen, want met 20+ verse ingrediënten is dat vast een heel verhaal
Het is best makkelijk!
Ontbijt met kwark en 3 soorten bevroren fruit (blauwe bessen, mango, aardbeien) en dan een zadenmix erbij van pompoenpitten, lijnzaad, chiazaad, pure cacao, zonnebloempitten, walnoten.
Dan is mijn lunch altijd een mix van geroosterde groenten. Soms op een wrap of met feta kaas of zo. Of met sla! Die maak ik elke zondag en zijn altijd anders!
Koop meestal een stuk of 10 verschillende groentes, en die gooi ik in batches in de oven. Dit keer met paprika, tomaat, ui, knoflook, wortel, prei, selderij, zoete aardappel, witte bonen, bruine bonen, kikkererwten, pompoen, broccoli en avocado.
Met wat peper, zout en olijfolie in de oven is dat al gauw lekker
Als middagsnack nog een ander soort fruit als banaan of mandarijnen of whatever.
Als je dan nog ‘gewoon’ avond eet ben je er meestal wel
Ik poep 10/10 nu en ben eindelijk niet meer bloated
Dat klinkt idd niet eens zo heel ingewikkeld/overweldigend! Ik ga er eens meer over lezen.
Oh my god ben nog nooit zo blij geweest wat een geweldig spul. Echt veeeel minder kut dan je vooraf denkt en instant bevrijding.
Enorme blauwe plek door de obstacle run!
En een hele erge allergische reactie op een muggenbult??? Heel mijn onderarm is dik, warm en rood
Dat laatste kan ook een beet van een daas zijn. Daar krijg ik ook altijd zulke enorme bulten van.
Ik heb mijzelf vanmiddag bevrijd van een ontsteking in mijn lies. Blijkbaar had mn ondergoed geschuurd. Mijn god, wat een bevrijding nadat ik er een naaldje in stak. En wat een troep kwam eruit Nou ja, kan nu wel
weer fatsoenlijk zitten.
Heeft iemand tips voor vaginale schimmelinfectie? Ik ga echt dood van de jeuk en pijn heb canesten al gebruikt maar dat helpt mij eigenlijk nooit, alleen die gyno daktarin pil helpt altijd maar die moet je op recept halen geloof ik? en natuurlijk is het weekend
heb in de buurt wel een apotheek die 24/7 open is
Ik lees net dat het uit de handel is gehaald, maar weet niet of dat klopt. Geen tips helaas, vaseline helpt wel om de jeuk te kalmeren. Maar haalt de oorzaak niet weg uiteraard
Zeker naar de apotheek gaan! Bij mij werkt ook alleen zo’n apotheek/huisartsen pil. Als je het uitlegt kun je hem wellicht mee krijgen. Zo niet dan kun je op een icepack gaan zitten tot morgen, dat werkt ook een beetje. Sterkte, het is zooooo naar.
Thanks!! Hoop echt dat ik het kan krijgen idd!
Eigenlijk wel raar dat niemand dit je ooit verteld tijdens seksuele voorlichting. Maar als ik het met mijn vriendinnen erover heb hebben ze allemaal er wel eens mee te maken gehad. Ik wist niet wat me overkwam toen ik 16 was en het voor het eerst had, durfde er toen ook niet mee naar de huisarts.
Yoghurt erop is volgens mij ook een trucje van oma weet raad! Verder heb je dit misschien al geprobeerd, maar die canesten capsule doet niet perse iets tegen de jeuk op je schaamlippen. Daar moet je specifiek de canesten creme op smeren om dat te verlichten.