Ohhh sinds ik een spiraal heb, heb ik hier regelmatig last van. Het is verschrikkelijk 🫠 sterkte!
Ik vind de douche erop op z’n koudst en hardst ook veel verlichting geven en zorgt ervoor dat je even van de jeuk verlost bent, zonder te krabben waardoor de huid weer kapot gaat en je verder van huis bent
In principe maakt het echt niet uit of je Clotrimazol vaginale capsules gebruikt (Canesten) of Miconazol (Gyno-Daktarin), het werkt allemaal even goed/even slecht, maar het duurt vaak wel een paar dagen voor je effect merkt. Die Gyno-Daktarin is al heel lang niet verkrijgbaar overigens.
Noooooo, is er wel iets anders op de markt? bij die gyno-daktarin merk ik altijd binnen een dag verschil
Dat je binnen een dag verschil merkt is eigenlijk niet logisch bij dit soort behandelingen haha dus denk dat dat meer geluk is geweest, het is wel normaal dat het een paar dagen duurt.
Alternatief is dus Clotrimazol (Canesten), vrij verkrijgbaar, en Butoconazol (Gynomyk), op recept. Je kunt ook nog oraal behandelen met Fluconazol.
Maar de vaginale middelen zijn allemaal imidazolen en effectiviteit is gelijk gebleken, richtlijn adviseert tegenwoordig ook “gewoon” Clotrimazol = Canesten.
Bij mij hielp het om veel met koud water te spoelen. Had ook een flesje wat ik vulde om na het plassen mee te spoelen bij de wc zijn. De kou verlichtte de jeuk enorm.
En ik had in huis geen onderbroek en broek aan (lang shirt, rok of jurk) zodat er niks tegen aan zat, want iets er tegen aan voelde ook niet fijn.
Oh man, heb daarnet nog maar net de wc gehaald.
Hoe hangt een penis als een man op de wc zit te poepen? Ik zag net een reel waarin vrouwen zich dat afvragen en of er dan opspannend water op komt. Ik wil niet de enige zijn met deze gedachten op de late avond dus alsjeblieft
Die hangt gewoon in de pot naar beneden. Hoe anders?
En ja dan zal er vast wel eens water tegenaan plonzen bij het poepen.
En ja als je erover nadenkt is het vies. Maar bij vrouwen plonst er ook wel water.
Op de bril leggen
Bij vrouwen plonst ook water maar daar is de afstand tot het water groter. En bij een plateau wc en een beetje een grote, kan die het water misschien zelfs aantikken haha
Het schijnt voor mannen dus ook niet chill te zijn om met benen over elkaar te zitten omdat de piemel daar hangt. Vertelde mn vriend laatst. Ook nog nooit over nagedacht.
Dat heb ik mij ook afgevraagd.
En dan met de vraag, stel dat je kleiner geschapen bent, en wat als je altijd plast tijdens het poepen? Moet je hem dan naar beneden drukken de pot in?
Ik denk hier continu over na als ik een man met zn benen over elkaar zie zitten
Ja. De enige reden waarom ik dit weet is omdat ik een zoontje heb die ik heb geleerd om zittend te plassen
Oh ik hoorde juist altijd dat het niet fijn is vanwege de balzak
Haha ja potato potato
Volgens mij hebben de meeste mannen hun piemel ook niet hangen in de boxershort meer meer naar 1 kant een soort van zijwaarts liggen. Haha ik vroeg me dit soort dingen zelfs al af als kind smh. Ik zou echtniet weten hoe ik ermee zou moeten omgaan als het daarop aankomt.
Hoe de penis er in verscheidene situaties bijhangt is echt mijn Romeinse Rijk.
Hahaha same, wat een raar ding is het eigenlijk
Deze houdt mij weleens bezig