Het TMI topic #3

Haha, hetzelfde. Ik vraag ook alles als ik een scharrel heb. Gaat plassen nog als ‘ie stijf is? Kan je stoppen met plassen? En ook dus hoe ‘ie hangt.

5 likes

Ik zou echt sensory issues krijgen van een penis. Altijd zo vastgeplakt tegen een van je benen klinkt als hel.

18 likes

Ik wilde dit ook altijd weten, en mijn huidige vriend vindt het prima om alles te beantwoorden. Dus ik stel echt wekelijks piemelvragen. Maar ik zei dus ook een keer: ja als ik een man was zou ik echt zo graag een keer willen wildplassen.
Waren we een keer aan het wandelen, zegt mijn vriend: “Ik moet plassen, wil je hem vasthouden?”
Dus nu weet ik hoe je dat doet en hoe je het beste kunt afschudden erna. Was echt interessant!

49 likes

Hahaha ik stel ook altijd piemel vragen. Laatst ook in de sauna/spa: worden je ballen nu ook warm? Hoe voelt dat? Leg je zelf je piemel zo neer of ‘valt’ hij vanzelf zo als je zit?

15 likes

dat valt echt reuze mee hoor

1 like

Nou ja mijn vriend, een man, vindt het vervelend.

6 likes

Dus eigenlijk moeten we menspreading gewoon accepteren, misschien heeft hij wel een hele grote plakkerige balzak ertussen hangen :cry:

Ik heb het trouwens aan mn vriend gevraagd en een goede vriend. Beide zeiden dat ze het naar rechts dragen in hun boxershort.

1 like

In dit geval waren beide personen rechthandig en rechtsdragend. Hij zei letterlijk “yeah always on the right”. Ik denk toch dat dit een eeuwig mysterie voor mij blijft :laughing: maar dan ook de ballen he, ik zou daar zo niet mee kunnen omgaan, hoe in godsnaam zit dat. Of meer ,hoe zit je er mee. Nouja een neverending story voor mij lol

1 like

De teelballen hebben ruimte om zich terug te trekken in het lichaam ter bescherming waardoor het niet snel voorkomt, ook bijvoorbeeld bij koude. Het vervelendste dat ik ken is dat je verkeerd op de fiets zit en het voelt zoals een slapende voet.

2 likes

Ja maar denk je niet dat mannen dat ook over borsten denken? (Nadat ze er seksueel over nagedacht hebben en het ze geweldig lijkt om de hele dag met je tietuh te kunnen spelen) mijn vriend heeft wel eens gevraagd of ze niet in de weg zitten, nouja nee eigenlijk niet? Ik weet toch niet beter, dat is bij hen toch ook net zo. Het is niet alsof ze ineens van de een op andere dag daar ballen hebben zitten toch.

15 likes

Hoezo is dit speciaal een macrobiotisch dieet en niet een “gewoon” gevarieerd en normaal voedingspatroon? Ik zie zuivel, fruit, (groene) (blad)groenten, granen, aardappelen, kaas, bonen, noten, zaden, olie. Dat is toch gewoon volgens de richtlijnen? :sweat_smile:

No offence, je bent goed bezig en fijn dat je door de hoeveelheid vezels niet meer opgeblazen bent en goed naar de wc kan! :smile:

Note to self: ook weer wat gevarieerder eten. :hugs:

2 likes

Oh bij mij zitten ze weleens in de weg hoor, en ik heb niet eens gigantische borsten haha. Gewoon dat je op je zij ligt en dat ze een beetje klem zitten, of als je op je buik ligt bijv

Maar ik ben het tegelijkertijd ook gewend dat ze er zijn inderdaad

4 likes

Ja ik heb wel vaak de vraag gekregen hoe ik en of ik ermee op mn buik kan slapen, maar nergens last. Tenzij op het strand, dan moet ik serieus 2 gaten graven lol. Op mn zij heb ik er wel eens last van.

1 like

Ik had vanochtend weer een interessant gesprek in deze categorie. Ik wilde de links-rechtstheorie testen. Maar mijn vriend is links, maar meestal rechts dragend.

Maar, zegt hij ineens: als ik moet plassen voel ik dat dus nooit in mijn blaas, maar alleen in mijn piemel. En ‘verplaatsen’ helpt dan dus. Maar hij was dus helemaal verbaasd dat ik überhaupt gevoel in mijn blaas had, en ik ben helemaal verbaasd dat hij dat niet heeft :joy:.

6 likes

Huh maar dan voelt hij echt de druk van moeten plassen in zijn piemel? Die voel ik namelijk altijd in mijn blaas.

Ik ga deze vraag ook op mijn piemel vragenlijst zetten :joy:

9 likes

Ja! Hij voelt dus niks bij zijn blaas zegt hij, maar alleen in zijn piemel. En we hebben het bij onszelf aangewezen om verwarring te voorkomen. Maar het is echt verschillend.

Ik ben wel heel benieuwd nu idd of dat bij andere mannen ook zo is. Dus ben benieuwd naar het antwoord haha.

Ik laat het weten als ik mijn onderzoek heb gedaan. Ik ben nu ook heel benieuwd.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat ik in mijn poenie voel dat ik moet plassen, voor mijn gevoel voel je dat pas daar als je al aan het plassen bent.

6 likes

Ik heb het aan mijn vriend gevraagd en die herkent zich niet in het verhaal van jouw vriend :joy:

7 likes

Mijn vriend voelt het in zijn blaas maar zijn piemel verplaatsen kan wel even het plasgevoel pauzeren zegmaar.

1 like

https://youtube.com/shorts/oL79hzSaoMU?si=lD8fSja688RvkPdZ

Omg. Niks voor mensen met een fobie voor gaatjes!

4 likes