Het TMI topic #3

2 flink pijnlijke bloedblaren na mijjn obstacle running les

6 likes

Ik heb ook even onderzoek gedaan en mijn man voelt hetzelfde als jouw vriend. Hij kan sowieso nooit goed ‘ophouden’, maar dat begrijp ik nu we beter als de urine al in z’n piemel zit :joy:

3 likes

Ik weet niet maar de sluitspier van de blaas zit bij mannen gewoon direct onder de blaas. Kan best dat ze aandrang voelen in de plasbuis, maar de urine hoort daar nog niet te zitten bij een normaal functionerend gebeuren. :smiling_face_with_tear:

17 likes

Mijn vriend kan idd ook slecht ophouden vindt hij zelf. Maar als het moet dan lukt het hem wel gewoon minimaal 30-45 minuten en dat vind ik niet ‘slecht ophouden’. Maar hij beschrijft wel ook wat jouw vriend zegt dat het voelt alsof het daar zit, maar dat hij weet dat het niet zo is. Hij wordt alleen zenuwachtig van het gevoel (en als hij gewoon ontspannen thuis zit heeft hij het ook niet/minder). Maar vandaar dat ik het me ook wel afvroeg hoe het bij andere mannen was, want ik heb me bij mijn vriend wel eerder afgevraagd of het bij hem wel helemaal goed is.

1 like

Mijn teennagel van mijn dikke teen is er volledig afgevallen, zonder dat er een nieuwe klaar zit. Ik kan er zelf amper naar kijken :smiling_face_with_tear:

foto van kale teen

11 likes

Dat zachte stukje aan het begin is wel al nieuwe teennagel hoor! Dat gaat uitgroeien :blush:

7 likes

Wat heb je gedaan dat ie er af is gevallen. Goor en fascinerend tegelijk dit soort dingen

2 likes

Oeh misschien wel even naar een pedicure? Dat het niet lelijk of in je vel teruggroeit?

Ja zal zeker nodig zijn. Ik ga volgende week naar medische pedicure. Volgens mij is mijn nagelbed ook te dik bovenaan waardoor het nooit mooi gaat teruggroeien

5 likes

Ja heb je goed. Ik heb ook een keer een hoek van mijn teennagel af gehad (zeg maar 1/4e van mijn teennagel) en toen heb ik op advies van m’n pedicure die huid wat plat getrokken door pleistertape plakken. Was wel een kleiner oppervlak natuurlijk maar was ook bang dat m’n huid anders te dik zou zijn daar

4 likes

Oee ik ben ook 5 teennagels verloren na een wandelmarathon. Er groeit voor mn gevoel nog niks terug, is nu een paar maanden geleden. Volgens de huisarts komt het allemaal vanzelf goed. Deed trouwens goed zeer voordat mn nagels er waren afgevallen.

1 like
Samenvatting

Mijn vingerđŸ„Č

3 likes

Bij mij heeft het ook echt 2 jaar geduurd bij m’n grote teen en hij is nog steeds maar voor 2/3 terug :smiling_face_with_tear: heb nu wel een nagelreparatie gehad waardoor het lijkt alsof ie wel helemaal terug is, ziet er wel netter uit in de zomer!

2 likes

Het grote piemel onderzoek is bij mij weer verder gegaan :joy:

• mijn vriend voelt het in zijn blaas als hij moet plassen.
  • als hij moet poepen dan zorgt hij er voor dat zijn piemel al naar beneden hangt zodat hij ook gelijk kan plassen en het niet nog tussen zijn benen moet frommelen :joy:
  • met deze kwam hij zelf: na de seks moet hij zittend plassen anders is er weinig controle en sprayt het alle kanten om. Volgens hem is zijn piemel dan nog niet goed omgeswitched naar de plas modus.
  • hij krijgt wel eens een splash tegen zijn ballen tijdens het poepen maar dan maakt hij dat gewoon schoon/droog
23 likes

Oehhh living on the edge, heb net bij een Italiaan een tortellini met een romige saus gegeten en daarna nog een softijs gehad en dit zonder m’n lactosepillen en ik hoorde m’n maag en darmen gewoon denken: wtf ben je aan het doen bitch?! Nu lekker de rest van de avond op de wc zitten I guess. :v: Het was wel heeeerlijk, allebei.

31 likes

Beter een scheetje voor iedereen, dan buikpijn voor @Krabsalade alleen.
Jammer van het effect erna maar wel fijn dat je hebt genoten van je eten :smile2:

3 likes

Mijn ervaring is dat dit heel gevaarlijke scheetjes zijn, dat je nooit zeker weet of het alleen een scheetje is, haha.

@Krabsalade Zo herkenbaar dit. Ik doe dit ook echt te vaak en dan snel naar huis met een zweet en krampaanval, haha

8 likes

Haha ja ik heb bijna altijd wel die pillen bij, maar had nu een ander tasje mee genomen. :sob:

Maar ik heb dus het idee dat als ik er alcohol bij drink ik beter tegen lactose kan, alsof het in de maag al mixt (dat doet het uiteraard ook) en het wat neutraliseert ofzo. :smiling_face_with_tear: Dus hopelijk helpt de halve fles Riesling een beetje.

13 likes

ik zie dit zo goed voor me :sob: als zo’n tuinslang sproeikop

6 likes

Hahah ja zo zag ik het ook gebeuren :joy: Ik ben wel blij dat mijn vriend het risico ook kent en niet de hele badkamer/wc onder sproeit :joy:

3 likes