Ik heb echt zoān erge diarree gekregen op werk dat ik net uit een meeting ben gegaan onder het nom āik moet plassenā.
Man man man wat heb ik een buikpijn. Ga ook echt eerder naar huis vandaag š«
Niet gelogen alleen een ander gaatje gebruikt dan
In tijden niet zo ziek geweest. Denk 20 keer gekotst en ik pis uit mn kont. Meine gute
Beterschap
Ik wilde net de was ophangen, maar er kwam een graflucht uit de wasmachine. Zaten er twee dode, doorweekte muizen tussen het plastic van de de deur. HOE?!! DAN?!
Omg wat afschuwelijk!!!
Oh my goooood
Dit is mijn ANGST
Oh neeeee wat erg. Ik zou geloof ik de deur achter me dicht trekken en niet meer terugkomen. Hoe heb je ze opgeruimd?
Dat was heel moeilijk. Want je moet de plastic flappen opzij houden en tegelijkertijd de muis pakken (met wc-papier) en dat wordt dan nat. En het is een ranzig aangezicht en de muis voelt zo raar en je moet doorzetten, want het moet weg. Ik heb gegild en met het wc papier de muizen gepakt en door de wc gespoeld.
Oh ik zou zo bang zijn dat ik er meer in huis had dan
Je bent echt superdapper!
Waarom door de wc? Dat is niet de juiste plek behalve als je dus hun bacteriƫn ed weer wilt opdrinken of een verstopping wil. Die hoort in restafval.
Is het nu te laat voor
Voor de volgende keer of voor iemand anders met dode muizen of vissen of whatever
Snap ik, maar ze moesten weggg. Ik walgde van de situatie.
Hoe komen ze erin? Heb je een kat?
Ja! Maar hoe precies, geen idee. Muizen in de wasmand? Muizen juist al in de trommel?
Was de was zelf wel goed of heb je het nog een keer gewassen?
Haha ja toch fijn als dingen soms expliciet worden gemaakt