Hahah, neverrr.
Ik had het waarschijnlijk ritueel verbrand en weggegooid maar ik heb dan ook een dode muizen trauma.
Ik had haar groot gelijk als ze ter plekke die wasmachine in de fik had gestoken. Wat een hel om dat in je wasmacine te vinden
Ik heb lang getwijfeld om dit te vragen maar ik vraag me toch af, hoe werkt dit dan? Ik drink toch hopelijk ook geen bacteriën van de andere gore dingen die ik doorspoel??
Ah joh, is goed voor je immuunsysteem
Maar is dat dan net zoals dat je met de klep dicht de wc door moet spoelen omdat er anders viezigheid de lucht in gaat, of omdat het echt niet uit het drinkwater gefilterd kan worden?
Ik ben ongesteld en had menstuatie ondergoed aan. Toen ik net opstond het steoomde helemaal. Ben maar meteen onder de douche gaan staan.
Ach bahh. Heel vervelend maar kan gebeuren. Ik kan me dat gevoel nog herinneren van toen ik als pokdalige puber maandverband gebruikte.
(Menstruatie zwemkleding zou toch gewoon absoluut verboden moeten zijn?)
ik kan me echt niet voorstellen dat het een impact heeft op het drinkwater, anders zaten we al lang in een post-apocalyptische toestand volgens mij of zou er nultolerantie zijn voor ratten in de riool.
Nou ik denk dat ĂŒberhaupt mensen in zwemwater dan verboden moeten worden als je dat een vies idee vindt. Er is een reden dat er allerlei chemicaliĂ«n in zwembaden zitten en dat is echt niet alleen vanwege mogelijk menstruatiebloed.
Denk dat zwemluiers een groter probleem zijn ook. De dag dat ik leerde dat al die babyâs dus gewoon in het water aan het piesen zijn
Denk dat niet alleen babyâs in het water piesen
wat een onzin zeg
ik snap ook niet hoe dit werkt? want zwemluiers werken inderdaad ook alleen voor poep, plas gaat daar gewoon doorheen. die âpadâ van het menstruatie zwembroekje wordt dan toch ook al uitgespoeld door het zwembadwater als het ware?
Precies, het zuigt zich toch ook gelijk vol met water waardoor het ook helemaal geen bloed meer opneemt?
ah ik lees nu dat de buitenkant van het broekje een waterafstotende laag heeft om dit te voorkomen. Lijkt me erg broeierig allemaal
En dit lijkt me ook niet âwaterdichtâ. Als ik duik of stevig afzet aan de kan van het zwembad âhaptâ mijn bikini broek altijd water. Het lijkt me onvermijdelijk dat er stolsels uit je broekje spoelen.
Ben met mân broertje bij de kaakchirurg want hij heeft ontsteking bij zân verstandskiezen en die moeten nu met spoed getrokken worden maar omg ik kan de ontsteking gewoon ruiken
Ik ruik deze post gewoon. Sterkte voor je broertje.
Ik was gisteren in de kruidvat en toen zag ik een eeltschaaf⊠Wat een plakken eelt kwam er van mân voeten af! Geweldig satisfying. Denk dat ik nog nooit zulke eeltloze voeten heb gehad. Jammer dat mân vriend er niet voor open staat dat ik het ook bij hem doe .