En dit lijkt me ook niet ‘waterdicht’. Als ik duik of stevig afzet aan de kan van het zwembad ‘hapt’ mijn bikini broek altijd water. Het lijkt me onvermijdelijk dat er stolsels uit je broekje spoelen.
Ben met m’n broertje bij de kaakchirurg want hij heeft ontsteking bij z’n verstandskiezen en die moeten nu met spoed getrokken worden maar omg ik kan de ontsteking gewoon ruiken
Ik ruik deze post gewoon. Sterkte voor je broertje.
Ik was gisteren in de kruidvat en toen zag ik een eeltschaaf… Wat een plakken eelt kwam er van m’n voeten af! Geweldig satisfying. Denk dat ik nog nooit zulke eeltloze voeten heb gehad. Jammer dat m’n vriend er niet voor open staat dat ik het ook bij hem doe .
Ik vraag me ook oprecht af hoe dit in de praktijk werkt, kan toch nooit secure of hygienisch zijn…?
Maar eigenlijk is een zwembad dan sowieso goor want er weekt natuurlijk van alles los bij mensen. Dopkaas, afscheiding, schaamhaar, zweet, wondvocht etc.
Wat is dopkaas?
Sperma of smegma denk ik.
Ik vond smegma al een heel smerig klinkend woord maar dopkaas is zo mogelijk nog erger.
Helmbrie
Hahaha ik pis.
Hahahahah dit is nog beter dan piemelbrie
Deze uitbreidingen van mijn vocabulaire worden erg gewaardeerd! Keep them coming
Flauwww!
Cock camambert
Coquefort
Slotje op dit topic please
Nee hoor, keep 'm coming
Nou eerlijk, ik kan puisten, oorsmeer, vieze abcessen etc prima handelen. Maar al deze woorden
Haha ga bijna over m’n nek als ik dit lees
Ik heb echt mn best gedaan, hard nagedacht, maar ik snap de logica bij deze echt niet
Damn dat is echt zo’n race tegen de klok dan