Het TMI topic #3

Hahah, neverrr.

2 likes

Ik had het waarschijnlijk ritueel verbrand en weggegooid maar ik heb dan ook een dode muizen trauma.

4 likes

Ik had haar groot gelijk als ze ter plekke die wasmachine in de fik had gestoken. Wat een hel om dat in je wasmacine te vinden

10 likes

Ik heb lang getwijfeld om dit te vragen maar ik vraag me toch af, hoe werkt dit dan? Ik drink toch hopelijk ook geen bacteriën van de andere gore dingen die ik doorspoel??

2 likes

Ah joh, is goed voor je immuunsysteem :smiling_face_with_tear:

1 like

Maar is dat dan net zoals dat je met de klep dicht de wc door moet spoelen omdat er anders viezigheid de lucht in gaat, of omdat het echt niet uit het drinkwater gefilterd kan worden?

2 likes

Ik ben ongesteld en had menstuatie ondergoed aan. Toen ik net opstond het steoomde helemaal. Ben maar meteen onder de douche gaan staan.

Ach bahh. Heel vervelend maar kan gebeuren. Ik kan me dat gevoel nog herinneren van toen ik als pokdalige puber maandverband gebruikte.

(Menstruatie zwemkleding zou toch gewoon absoluut verboden moeten zijn?)

1 like

ik kan me echt niet voorstellen dat het een impact heeft op het drinkwater, anders zaten we al lang in een post-apocalyptische toestand volgens mij of zou er nultolerantie zijn voor ratten in de riool.

9 likes

Nou ik denk dat ĂŒberhaupt mensen in zwemwater dan verboden moeten worden als je dat een vies idee vindt. Er is een reden dat er allerlei chemicaliĂ«n in zwembaden zitten en dat is echt niet alleen vanwege mogelijk menstruatiebloed.

10 likes

Denk dat zwemluiers een groter probleem zijn ook. De dag dat ik leerde dat al die baby’s dus gewoon in het water aan het piesen zijn :exploding_head:

2 likes

Denk dat niet alleen baby’s in het water piesen

34 likes

wat een onzin zeg

4 likes

ik snap ook niet hoe dit werkt? want zwemluiers werken inderdaad ook alleen voor poep, plas gaat daar gewoon doorheen. die ‘pad’ van het menstruatie zwembroekje wordt dan toch ook al uitgespoeld door het zwembadwater als het ware?

1 like

Precies, het zuigt zich toch ook gelijk vol met water waardoor het ook helemaal geen bloed meer opneemt?

1 like

ah ik lees nu dat de buitenkant van het broekje een waterafstotende laag heeft om dit te voorkomen. Lijkt me erg broeierig allemaal :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

En dit lijkt me ook niet ‘waterdicht’. Als ik duik of stevig afzet aan de kan van het zwembad ‘hapt’ mijn bikini broek altijd water. Het lijkt me onvermijdelijk dat er stolsels uit je broekje spoelen.

Ben met m’n broertje bij de kaakchirurg want hij heeft ontsteking bij z’n verstandskiezen en die moeten nu met spoed getrokken worden maar omg ik kan de ontsteking gewoon ruiken :nauseated_face:

6 likes

Ik ruik deze post gewoon. Sterkte voor je broertje.

3 likes

Ik was gisteren in de kruidvat en toen zag ik een eeltschaaf
 Wat een plakken eelt kwam er van m’n voeten af! Geweldig satisfying. Denk dat ik nog nooit zulke eeltloze voeten heb gehad. Jammer dat m’n vriend er niet voor open staat dat ik het ook bij hem doe :sweat_smile:.

7 likes