Ik haal ze er inderdaad staand uit. Zitten heb ik er geen ruimte voor ofzo?
Staand wilde die wel eens slingeren inderdaad en dan een klodder die bovenop zit eraf vliegen.
En lag die klodder bij de wc of gewoon random in de kamer? Eet je anders op de wc? ![]()
Zo heb ik ooit per ongelijk een oogsnotje van mijn hond opgegeten. Ik had net chocola gegeten en dacht dat het een verdwaalde chocoladekruimel was die op de rug van mijn hand was blijven plakken. Ik proefde al gauw dat dat dus niet het geval wasâŠ
Nee zekee niet! Het lag in de gang.
Ik had een keer dat ik een tampon eruit trok en dat zoân stolsels zo hopppaaaa tegen de muur aanvloog ![]()
Zo blij dat ik de muren van mân toilet rood ga verven
Alweer?
Haha goeie
Dat zijn heel wat eitjes voor 1 menstruatie ![]()
Verklaart wel weer waarom de âdamesâ wcâs op het roc altijd zooo smerig waren.
Goed idee! Ik wil gewoon graag tegeltjes op mn toilet beneden maar de woningbouw gunt me niet ![]()
En dan laat je de klodders lekker hangen?
Artistieke vrijheid?
Nou het schijnt meer bij oude honden voor te komen (hij is 15), schijnt ook de reden te zijn dat veel mensen preventief castreren (naast gedrag en wat andere overwegingen). We hebben het verder niet naar het lab laten sturen, maar dierenarts zei dat het onder invloed van hormonen extra snel kan groeien. Hij was met een halve dag al weer helemaal de oude, dus dat is fijn ![]()
Ik pas sinds gister op het huis en de kat van vrienden. En vond het boven stinken. Maar eerste dag niets achter gezocht. Nu toch op onderzoek gegaan en op zolder wezen kijken. Heeft die kat daar vet aan de schijterij gezeten. Is dus al een paar dagen oud denk ik. Die lucht
maar het zit dus ook helemaal vast aan de vloer inmiddels. Ik word niet snel ergens misselijk van maar ging nu bijna over mn nek.
Je kunt met je andere hand toch een wc papiertje eronder houden zodat je tampon daar direct op komt te liggen, dan hoeft er niks te slingeren of rond te vliegen.
Nou misschien ben ik in de minderheid maar ik moet soms met twee handen trekken hoor, zeker als ik aan t eind van mn menstruatie zit.
Is je tampon dan niet te groot? Dat ie te weinig bloed heeft om op te nemen en daardoor droog en stug blijf
Ja klopt hoor, maar ik kan soms niet helemaal goed inschatten hoe de vlag erbij hangt en kies dan het zekere voor t onzekere haha.