Ja maar niet heerlijk, voel meteen hoe het voelde toen ik er een stukje vel afsneed met de kaasschaaf maar kan me vooral niet bedwingen om niet te kijken.
Ja maar wel misselijk nu
Holy fuck wil blijven kijken maar toch weer niet ![]()
![]()
Haha heel snel gekeken om het niet te missen, maar ik kan er eigenlijk ook niet zo goed tegen š«
Ja het sneetje valt mee, maar door zwaartekracht / druk op je voeten als je staat, ziet het eruit als een slagveld haha. Heb dit ook een keer gehad, moest toen echt 10 min mijn voeten / benen omhoog houden.
Dat stuk bij de enkels is sowieso vervelend om te scheren, heel verraderlijk.
Haha ja echt bizar! Heb dat echt nog nooit zo gezien. Wellicht hielp het ook niet mee dat ik onder de hete douche stond toen het gebeurde. Maar inderdaad, net een slagveld ja!
Ik heb sinds kort een vlakspoeltoilet (toilet met plateau), en omg mān leven is zoveel beter
Kan ik eindelijk mān kunstwerken nog even bekijken voordat ik ze doortrek.
Ja sorry ![]()
Is wel het juiste topic ![]()
Lijkt wel een open potje creme
Wowww heel apart, vind dit echt heel interessant.
Love deze update! Wat geneest dat snel ook eigenlijk he.
Heb je er veel last van of valt t mee?
Hoe moet je zoiets eigenlijk verbinden? Lijkt me een heel naar gevoel dat er iets tegenaan zit (of tegenaan stoot
) Ik ben echt zeer geĆÆnteresseerd hierin haha, hoop dat je verslag blijft uitbrengen van hoe het geneest!
Iehhhhh ja of als met je hand door je haar gaat en een haar daar aan blijft hangen
stoppppp
Iig met vetgaas, ik had zoiets uit blinde paniek omdat het bloedde als een rund met gewoon gaas verbonden en toen zat het vastgegroeid. Heb dat gaas er vezel voor vezel uit moeten trekken
oh wat erg, is dat gelukt zonder te huilen
of doet zoiets niet zoveel pijn als het lijkt?