Tip;
Meld je ziek op je werk. Dan krijg je je verlofuren terug.
De peuter is ziek geworden en heeft diarree. En nu ben ik het bed aan het verschonen van poep en zie ik de mais korrels van gister avond. đ„č
Dit is echt rot maar het doet mij denken aan mijn werk Als een kind een incontinentieprobleem heeft (plas of poep) dan moeten wij ook altijd een formulier meesturen voor een maiskorrelproef om te kijken hoe lang deze er over doet
Ik heb sinds een paar dagen een knobbeltje onder mijn oksel en zelfs nog even gedacht dat ik een fatale tumor had, maar ik zat net aan het knobbeltje te voelen en ineens heb ik een vochtige vinger en komt er echt mega veel pus uit
Mega goor maar mega bevredigend haha
Daarna maar even uitgebreid gespoeld en schoongemaakt onder de douche en voel me nu een kilo lichter
Klinkt als een steenpuist, deed het niet veel pijn?
Het deed niet zoveel pijn. Het was een onderhuidse die aan de oppervlakte kwam zeg maar en blijkbaar op springen stond zodra ik er aan zat
Misschien een ontstoken haarzakje?
Ik heb namelijk jaren geleden hetzelfde gehad als tiener, een hard onderhuids knobbeltje in mn oksel, deze was wel gevoelig en pijnlijk. Er werd mij verteld dat het een steenpuist was, dat komt dus door een ontstoken haarzakje ik werd op een ochtend wakker waarin het was geknapt. Ik vond het zo goor en toch ook geweldig haha.
Vind het ook zo typisch, ik heb nooit puistjes gehad, maar dan ineens wel een steenpuist onder in mn oksel wtf haha. Fijn dat het geen pijn deed!
Dit doet me denken toen ik âdown thereâ een pukkel had. Er zat een plekje dat zoooân pijn deed en ik kon het maar niet goed zien. Het werd ook met de dag erger, dus toen was ik het zat en pakte ik een spiegel erbij, maar op het moment dat ik ging zitten âontplofteâ de pukkel en was de pijn weg. Ik was wel heel erg teleurgesteld dat ik de ontploffing gemist had haha.
Ik heb sinds gisteren een beetje koorts, veel hoesten, verstopte neus etc. Het heb ik even iets gegeten (rijstwafel met bbq smaak) en toen vond ik het wel tijd om met een boek op bed te gaan liggen. Ik sta over mn bed gebogen, deken opengeslagen en moet flink hoesten. Ik voelde het totaal niet aankomen maar er kwam ineens kots uit mn mond tijdens het hoesten. Dus nu heb ik in mn bed gekotst. Echt zo smerig. En moet ik ziek en zielig ook nog mn bed verschonen.
Ik ben niet misselijk ofzo dus het kwam echt door het hoesten. Voordeel is wel dat ik nu een heerlijk verschoond bed heb. Ook altijd fijn.
Heb je niet ongelooflijk veel pijn?
Wow dat is zeker een flinke jaap zeg, heftig!
Veel beterschap
Wow sterkte! En rustig aan!
Laf it dat je halve hoofd open ligt en je dan zegt âsorry voor mn gore nagelsâ
Oef! Sterkte!
Oh jee!! Beterschap, hopelijk hoef je niet al te lang te wachten.
Ooooh wat erg! Hoezo komt die plank ineens van de muur vallen dan? Hing die er pas net?
Veel sterkte, hopelijk herstelt het snel .
Ook geen pijn nu? En lossen de hechtingen vanzelf op of? (Geen verstand van)
Ik heb die lackplank beneden boven het toilet hangen haha die plank heb ik niet zelf vastgezet maar weet wel dat het vrij lastig was en heel diep geschroefd moest worden.
Vind het wel interessant dat ze je haar meegehecht hebben. Heel benieuwd waarvoor dat dient!
Bedankt voor deze updates! Goede fotoâs ook! Mooie snee